Nyt myös Foxcomp Turku! Avaamme uuden myymälän Turussa maaliskuun alkupuolella.
Tuollaista pukkaa...Foxcompin sivuillakin asia kerrotaan!
Nyt myös Foxcomp Turku! Avaamme uuden myymälän Turussa maaliskuun alkupuolella.
Tuollaista pukkaa...Foxcompin sivuillakin asia kerrotaan!
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Mikä noita Hesan fillariliikkeitä vaivaa, kun tänne Turkuun tunkevat. Täällä on vajaa bussikuormallinen pyöräilijöitä ja vakiintuneetkin liikkeet ovat joutuneet sulkemaan oviaan. Revitäänkö riutuvien sivuliikkeiden tappiot sitten katteita nostamalla. Yhteistyötä, suurempia liikkeitä ja edullisia hintoja täällä tarvitaan, eikä parin osan kellarikomeroita. Turkuun sopii yksi tai kaksi oikeaa fillarikauppaa - ehkä kaksi on parempi, että pieni kilpailu pitää hinnat kohdillaan. Todellinen kilpailu ei tänäpäivänä ole enää naapurikortteleiden kellarikomeroiden välillä, vaan ylittää eu-osavaltioiden rajat.
Lisäksi Turussa kaivataan näkyvää panostusta lajin pohjatyöhön, että harrastaja ja asiakaspohja laajenee riittävästi kannattavaan liiketoimintaan. Tätä harrastajapohjan laajennusta on viime aikoina ihan mukavasti tapahtunutkin MTB-Turun toimesta ja varmaan muidenkin, vaikka ei mun silmiin ole osunutkaan. Lisäksi aloittelijoille pitää saada laadukkaat, mutta edulliset pyörät alle, etteivät kyrpiinny koko lajiin. Pilateeman harjoittama pyöräilykulttuurin sabotointi pitäisi myös saada loppumaan.
Kyllä sama ilmiö on nähtävissä maantiepuolella. Vättern Rundaniin on lähdössä 33 kuskin harrastepyöräilijän ryhmä Turusta. Enemmäkin olisi ollut tulijoita, mutta kyytiin ei enää mahdu.Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila
Kehitys on ollut positiivista !
nooh, eikös tässä olla surkuteltu, että Citypyörä kuoppattiin ja sen mukana ensiluokkainen palvelu...silloinhan pitäisi nämä Foxcomp -uutiset olla enemmän kuin tervetulleita? Olkoonkin se Helsingin lafkan "haarakonttori", niin ainakin varaosien saanti pitäisi nyt olla huomattavan paljon paremmalla tolalla kuin aikoihin?Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila
Ja kun puhutaan lajitietouden esille tuomisesta, niin näkisin sen tapahtuvan juuri alan yrittäjien kautta. Se voi olla vaikeaa saada organisoitua kovin kummoisia kissan ristiäisiä, ilman yritysten sponsoroimista ja aktiivista markkinointia.
Minä ainakin otan huojentuneena tämän Foxcomp uutisoinnin vastaan ja uskallan jopa toivoa, että Tommi olisi siellä jälleen ottamassa huollon tarpeessa olevat konkelit hoitoon...
Foxcompissa on ollut kohtuulliset hinnat, paljon kamaa hyllyssä ja mukava palvelu aina. Jos jotain olen tilannut, niin matkahuolto on tuonut tavaran usein jo seuraavana päivänä. Mulle ei tee mitään eroa, onko liikehuoneisto lähellä vai ei. Jos "haarakonttori" osoittautuu tappiolliseksi, niin mahtaakohan se vaarantaa myös kantaliikkeen toiminnan ja sitä kautta aiemmin hyvin toimineen postimyynnin?Alkujaan tämän lähetti filler
Tässä keskustelussa on välähdellyt monien Turkulaisten liikkeiden nimiä ja niiden aikeita laajentaa harrastepyöräilyyn. Lisäksi olikos se BikePlanet tulossa myös Turkuun. Voi tulla ahdasta. Hienoahan se olisi jos Kimmon putiikki pystyisi ottamaan Turkulaisen maastopyöräilyn omakseen ja keskittämään niin huoltotoiminnan osaamisen, komponenttien myynnin, kuin kokonaisten pyörienkin kasaamisen samaan paikkaan. Maantiepuolta ei Kimmolla taida paljoa olla, joten sille puolelle jää edelleen markkinarakoa - vai mistä Turkulaiset maantiepyörät tulevat nykyisin?
Ihan samanlaisia ajatuksia minullakin, toivon todellakin, että Tommi fiksaa pyöriä myös vastaisuudessa.Alkujaan tämän lähetti filler
"It doesn't get any easier - you just go faster" - Greg Lemond
Jaa a, noinkohan mahtaisi olla, että Foxcomp yleensä edes lisäsiipeä tänne Turkuun laittaisi, jos olisi suurempaa riskiä ajautua kokonaan kuoppaan. Mulle taas tekee paljonkin eroa se onko liike kartalla vaiko kartan ulkopuolella. On niin paljon mukavaa, kun saa viedä koko harrastusvälineen asiantuntevaan huoltoon, josta saa kätevästi tarvitsemansa varaosat ja asennuksen, voi sovittaa ajovarusteita ennen ostopäätöstä, yms. Saahan niitä osia toki tilattua itsekkin ja vaikka mertenkin takaa, mutta ei kaikilla riitä aikaa/mielenkiintoa/työkaluja/osaamista palikoiden kiinnittämiseen ja säätämiseen...ja kun muistaa vielä sen, ettei se ovh lappu paikallisen pyöräkauppiaan tuotteessa välttämättä ole se viimeinen hinta, vaan voi olla kysyttäessä hyvinkin lähellä aidan toisen puolen vihreän nurmikon hintoja.Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila
Jani Mahonen muokkasi tätä : 01.03.2006 at 14.03 Syy: quotefix
JJ (hehee hauska uusi lempinimi Juhalle) tekstissä on kyllä järkeä.
Jos on kymmenen liikettä niin miten voisi niistä kenenkään hyllystä
löytyä mitään vähänkään erikoisempaa tavaraa? Sillä jos ei löydy
niin taas menee tilailuhommiksi. Ja hinnat/toimitusnopeus ei kilpaile
nettikauppojen kanssa.
Pyörähuoltamoita voi toki olla useampia, niin paljon kuin tuntityötä
Turun alueella riittää. Ja niissä myydään vain varaosia, joita huoltotyö
koskee.
Foxcompista kyselin Turun pisteestä:
Liikkeen pitäisi aueta 15.3. mennessä. Tommi on kuvioissa mukana.
ai niin...
näin ollen. Ton otsikossa olevan hymiön suunpielet, voisi kääntää vaihteeksi ylöspäin -> MTB 50
WIMA muokkasi tätä : 02.03.2006 at 17.00
Jee! Tosi hieno juttu, pyörässä onkin muutama huoltoa kaipaava kohta.![]()
"It doesn't get any easier - you just go faster" - Greg Lemond
Olen samaa mieltä ja yritän onnistua siinä hymiön vaihdossa.Alkujaan tämän lähetti WIMA
Miten se vaihdetaan ??
MTB 50+ muokkasi tätä : 02.03.2006 at 21.43
Muokkaat ensimmäistä viestiä ja sen otsikkoa.
Kannatetaan.![]()
Life - I have heard of it...
Yritin onnistumatta, mitä seuraavaksi. Setä ei ole mikään antennipää bittinikkari.
sori, sori, sori....mä neuvon nyt taas väärin.... siinä viestikentän alla on se hymiön valinta. 'Viesti-ikonit' -nimellä. Siitä se vaihdetaan.
No ...tana. ei onnistu. Yritin kyllä kaikkia kevätjuhlaliikkeitäni, mutta ei vaan onnistunut.
Jännä homma.... koitin itsekin yhteen toiseen ketjuun ja se kyllä vaihtuu, kun katsoo ensimmäistä viestiä, mutta alempien tasojen sivuilla se ei näy. Ylirajoittunutta touhua...
Ihan sama juttu täällä. Aloitan uuden ketjun uudella hymiöllä.Alkujaan tämän lähetti jeppe
Forsport Naantalissa! Kiitos Tonille erinomaisesta palvelusta; käteen jäi Specialized Rockhopper Pro Disc 2009. http://www.evanscycles.com/products/..._campaign=awin
Hintakin enemmän kuin kohdillaan...![]()
Itse olen aina saanut hyvää palvelua Velotemasta. Tosin olen kyllä aina ollut hakemassa jotain ihan peruskamaa. Myös huolto on ollut ihan OK. Ei mitenkään erityisen hyvä, mutta eipä siitä mitään pahaakaan sanottavaa ole.
Ja miksi haluan käyttää paikallista liikettä: Asun n. 200 metrin päässä Velotemasta ja saan sieltä tarvitsemani perusosat suoraan hyllystä mukavan palvelun kera. Mitään näistä en saa nettikaupasta.
Mistä Turusta MTB-pöksyt? Vai pitääkö tyytyä tilaamaan intternjetistä?
foxcomp ja se myllysillan liike :|
“A boo is a lot louder than a cheer.”
- Lance Armstrong
Meikäkäinen on vissiin saanut jonkinlaisen kanta-asiakkaan maineen tuolla Ajopyörässä kun minua jopa moikattiin kun astuin liikkeeseen sisään hakemaan osia maantiefiloon.Tosin olen kyllä kantanut rahojani aika ahkerasti kyseiseen liikkeeseen että on kyllä syytäkin.
![]()
Nokian Hakkapeliitta W240/W106, loppu se liukastelu...ehkä
Hyvää palvelua olen saanut lähikuukausina Nextbikelta ja Ajopyörästä.
Molemmissa paikoissa sovittu työ valmistui etuajassa ja siitä ilmoitettiin heti.
Nummenpyörässä maksoi molempien kiekkojen rihtaus, katkenneen pinnan vaihto ja uusien Spectran X-5 kumien asennus ~50e. Sain osista sit erikseen 10% opiskelija-alea. Ei moittimisen sijaa ainakaan toistaiseksi![]()
Mistäs mahtais löytyä DT Revolution pinnoja hopeisina suoraan hyllystä täällä päin?
Täältä myös runsaat kehut Nextbiken suuntaan. Ehdottomasti parasta palvelua, mitä olen saanut missään liikkeessä Turussa. Asiallista alusta loppuun joka kerta.
Toisin kuin vuosia sitten eräässä toisessa, missä pyörää huoltoon viedessä kovaäänisesti todettiin: "Sulla on PASKA pyörä!". Joo, eihän se tosiaan mikään luxus olympos ollut mutta ihan toimiva ja perusajoon riittävä. Sitten alkoivat kauppaamaan Tuntureita.
Kertokaapa Turussa asuskelevat mistä päin Turkua löytys esim. jotain 29" / normimaastopyöriä suht edulliseen hintaan? Olisi tarkoitus matkustella sinne päin tässä lähiaikoina ja vois käydä samalla katselemassa tarjontaa.
Niin ja löytyykö liikettä joka myy Specialized pyöriä?
Havaintoa Cannondale Lefty huollosta Turussa??
Foxcomp ei tee huoltoa Leftyyn.
Kirjanmerkit