GiantLostInLaplandElectrobikeBikeshop
Sivu 284 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 184 234 274 282 283 284 285 286 294 334 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 8.491 - 8.520 / 11454

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Täällä taas yksi uusi läski pyörineen. Kuvaa vimpaimesta ei ole edes ehtinyt ottaa kun ajelut rajoittuu talon kiertoon. Samalle viikolle piti sattua leikkauksessa käynti ja polkimen saapuminen. Harmittaa vietävästi kun ei pääse ostosta kokeilemaan mutta jospa tuota vielä saisi testailtua. Nyt tosin lumet muuttuivatkin peilijäätiköksi niin parempikin äkkinäisen pysyä satulasta pois. Talven aikaan pitäisi paitaa kastella tuon rottelon avulla ja eka kosketus oli kyllä lumoava. En olisi uskonut että pyörä voisi olla noin erilainen...

Fiilistely viime viikonlopulta. Nyt on niin märkää, että mies ja pyörä pysyy sisällä.

Eilen illalla lähdin iltalenkille tavoitteena parin-kolmen kilometrin lenkki läheiselle järvelle. Kahdeksan korvilla lähdin, ja kymmenen jälkeen tulin. Hieman lähti homma lapasesta kun huomasi jälleen metsässä miksi tästä tykkää. Reilu 29km tuli mittariin, ja märkää oli. Vaakatasossa tuiskusi räntää naamalle, pään kun käänsi alaspäin viimalta suojaan niin sieltä pukkasi renkaasta sohjoa naamalle. Kertaakaan ei kuitenkaan tullut tunnetta että nyt tuli tehtyä virhe lähteä tähän keliin.

Alkaa näyttämään jo talvelta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mäkipete Katso viesti

Missä noin paljon lunta?

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

Upee kuva. Fiilistä kerrakseen

zipo Guest
    Uusi Blackburn etuloksu ja tarkoituksella juuri tuollalailla.

Rovaniemeltä kuva, yöllä tuli 15cm märkää lunta.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

zipo Guest
    Uudet polkimet

zipo Guest

Shoppailun ohessa myös maistiaset paikallisessa.

mullaki uudet pedaalit ja lokarit. Nyt on fiilistelty flunssaa ni huomenna voi ulkoiluttaa näitä
    eiku riittäähän tässä fiilisteltävää kun on uus automaattinen karttakone edge 820, barbegazzi ja joku nahkanen hipsterilärpäke BG. Hyvästi verorahat (tm)

Uh, täältäki peukkua!

Fiilis se on kai paskakin fiilis. Motomies oli järjestelmällisesti pinonnut polut umpeen. Wanker. Siinä meni Sulunperä. Onneks oli fiilistelyn alussa, pystyi vielä toipumaan tosta ja nauttimaan loskasta! 2XL toimii myös sillä alustalla.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja sekin on nähty että halutessaan voi motokuski tehdä homman niin että polku jää ihan käyttökelpoiseksi.

]vois sanoa että kelit vaihtelee espoossa:-) ja olipas taas hauskaa prismasta ostetut roiske suojat pysy juurakko ryöpytyksessäkin.[/IMG][IG][/IMG]

Viereen vaan uutta uraa..

^ja ^^ Meidän takametsässä tehtiin myös harvennushakkuu. Konekuski oli ajanut kilometritolkulla niin että toinen rengas oli kulkenut suoraan polun päällä! Ei s*@$# tajuu mikä logiikka siinä on. Tuskin vaikuttaa koneen liikkumiseen, kulkeeko polkua pitkin vai ei!
    Vielä siinä itse läskillä paukuttaa menemään mutta lasten polkuajot "omassa" metsässä loppuivat pariksi kesäksi.
    Vaikka kaupungissa asun, niin sen verran vähän tuossa takametsässä on liikennettä että uuden kovapohjaisen ja siistin polun muodostumiseen menee vuosia.

Joo samaa imettää mua meilltehty myös harvennushakkuta paljon. .ja jatkuu myös. .polkuja on menny..ja mnee. .oon niistä maininnut. .mut ei vaikuta. .😮 no jälkiä onhyvä ajaa jossei oo koneessa ollu ketjuja muuten ihan kauheeta. .

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

Kaivoin vanhan jutun katoavista metsäpoluista. Muistaako kukaan...

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t-mets%E4polut

lehtijussi Guest
    Lumet suli, läski ei.
    Mustavalkokuva kahden vuoden takaa, siinä suunnitellaan polun paikkaa... Tänään siellä läskeillään ja fiilistellään, satoi tai paistoi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Ja sekin on nähty että halutessaan voi motokuski tehdä homman niin että polku jää ihan käyttökelpoiseksi.
    Niinhän se nimenomaan on tehnyt. Puut polulla-ei mysötty polkua, hakkuutähde aukon puolella-ajokone noukkii puut aukolta-polku on ehjä. Oikeaoppinen mustanvyön suoritus kolmella danilla.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Niinhän se nimenomaan on tehnyt. Puut polulla-ei mysötty polkua, hakkuutähde aukon puolella-ajokone noukkii puut aukolta-polku on ehjä. Oikeaoppinen mustanvyön suoritus kolmella danilla.
    Asiaahan se Tankki puhuu kun asiaa viitsii ajatella. Eli propsit motokuskille.
    Osuin vain väärään aikaan paikalle siis.

Hakkuu itsessään kyllä oli niin laaja, että en mustaa vyötä jakelisi metsän kaatamisesta. Hieno metsä on historiaa. :/

Lumimyrsky Minioneilla. Pitoa tuntuu riittävän.
    Ei menneet ihan suoraan vanteelle, pitänee vähän oikoa kun vemputtavat. Takana tubeless, edessä ei vielä.
    FBR takana tuntuu vakaammalta kuin Lou.

Love the Ride!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Hieno metsä on historiaa. :/
    Eihän se mitään historiaa oo, se on markkinataloutta. Pölkyt pinoon ja eurot taskuun ja uutta puuta kasvamaan. Nyt hän sinä voit seurata seuravat vuodet sen metsän kasvua kun siinä Polella ajelet. 60v. päästä kun ajat tuossa samassa kohdassa niin siinä on taas HIENO METSÄ. Tosin sulla on siinä vaiheessa jo 4 rengassarja menossa Polessa alla. Juu ja juurikin oikein on motukuski hakanna, ajukone kun kerää tuosta puut pois niin polku on auki. Monet vähemmän fiksut motokuskit kun hakkaa niin kaikki havut on siinä polulla ja polku tukossa seuraavat 2 vuotta. Minä olisin tuossa sinun tapauksesssa käynyt henkilökohtaisesti kiittämässä kädestä pitäen tuon hakkuun suorittajaa on ollut sen verran Fiksu ammattimies!

Juurikin näin.

Markkina- vai metsätaloutta.
    Etelässä sen ymmärtää mutta Lapissa (pohjois) missä se ei ole taloudellisesti kannattavaa ilman tukia niin... ja uuden kasvaminen tilalle kestää vähän 100v tai sitten ei kasva ollenkaan.

Viikonloppu läpimäärässä Sipoolaismetsässä. Läskissä on puolensa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuriMaas Katso viesti
    Mä en ehtinyt edes vaihtaa...
    Mulla ei edes ole

Lähetin mistä lähetin
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti janne kuivakangas Katso viesti
    Joo samaa imettää mua meilltehty myös harvennushakkuta paljon. .ja jatkuu myös. .polkuja on menny..ja mnee. .oon niistä maininnut. .mut ei vaikuta. .😮 no jälkiä onhyvä ajaa jossei oo koneessa ollu ketjuja muuten ihan kauheeta. .

Tarkoita varmaan teloja

Lähetin mistä lähetin
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Jep 😁👊

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään