Minähän se taisin varoitella siellä toisessa topicissa varusteiden hinnoista.Syy miksi tuo hero 3 vie akun nopeasti on yksinkertainen. Kameran laatua ja kaikkea muuta nostettiin ja virrankulutus nousi. Samaan aikaan kaikki tungettiin pienempään koteloon ja goprolla jouduttiin laittamaan pienempi akku kuin aiemmissa malleissa. Akun kesto siis lyheni verrattuna HD hero 2seen. Varsinkin tuo wifi syö akkua ja siksi suosittelenkin että joko hankit lisäakkusysteemin tai et käytä wifiä kun kamera on kypärässä tai rinnassa. Näin olen itse menetellyt hd hero 2seni kanssa (itsellä osin johtuu kylläkin siitä wifibackpackin tuomasta lisäpainosta).
Ja sitten vielä haluan sanoa sellaisen seikan että hd hero 2sessa on pidempi käyttöväli wifin kanssa kun hero 3sessa. Tämä johtuu siitä että hero 2sen wifilisäosassa on oma akku.
P.s. pahoittelut että meni hieman offtopiciksi mutta saattaahan tästä storista olla jolekkin muullekkin hyötyä myös täältä luettuna.![]()

Syy miksi tuo hero 3 vie akun nopeasti on yksinkertainen. Kameran laatua ja kaikkea muuta nostettiin ja virrankulutus nousi. Samaan aikaan kaikki tungettiin pienempään koteloon ja goprolla jouduttiin laittamaan pienempi akku kuin aiemmissa malleissa. Akun kesto siis lyheni verrattuna HD hero 2seen. Varsinkin tuo wifi syö akkua ja siksi suosittelenkin että joko hankit lisäakkusysteemin tai et käytä wifiä kun kamera on kypärässä tai rinnassa. Näin olen itse menetellyt hd hero 2seni kanssa (itsellä osin johtuu kylläkin siitä wifibackpackin tuomasta lisäpainosta).
Lainaa viestiä vastauksessa
) kuvakulmat kuvattu ihan siinä polun alkupäässä missä tuo pätkä ristytyy toisen nopean pätkän kanssa, siinä on muutama mukava pieni nyppy joista on hauska pomppia. Ette voi missata kun kohdille osutte 
Kirjanmerkit