Meinasin ajella pyörällä töistä kotiin saksan armeijan takki päällä![]()
Meinasin ajella pyörällä töistä kotiin saksan armeijan takki päällä![]()
Mieheni töitä 9 vkoa...itse virkavapaalla omasta työstä![]()
Sekoitin ja levitin nestemäistä metallia ilman mtn suojia.![]()
Remppasin saunaa ensi kesäs äijäsaunoja varten![]()
bugabuu!
Vaihoin korollan jakoremmin ulkosalla.
Pilkoin Fordson Super Majorin avustuksella klapeja
"On parempi olla kahdentoista tuomittavana kuin kuuden kannettavana"
Ripustin pyykit kuivumaan![]()
Ville Ilves
En väitä että pyykinripustaminen olisi koskaan mitenkään "neitiä", mutta se on "äijää" vain silloin kun perästäpäin kuuluu kommentti: "Minä jouduin taas ripustamaan ne kaikki uudelleen!"
Avasin riippulukon vasaralla ja taltalla.
Asensin keittiöön uuden lattian. Listoituksen jätin vielä odottamaan, se vasta äijää onkin...
Team HHCK - Hills Hurt, Couches Kill...
hhck.suntuubi.com
Join kaljaa, söin lihapizzaa ja katsoin Macheten...
jumppasin alle tunnissa sen mihin normisti menee kolmelta ukolta 2h. Kai se viina ja tupakka tekee henkilöistä sitten vaan hitaita ja heikkoja. Mainitsen vielä että oikean käden peukalo ja vasemman käden nimetön on kokolailla pois pelistä.
skeptinen realisti
Heräsin.........
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Heräsin viideltä pesemään vessaa.
No, oikeastaan en heränny tuon vuoksi, vaan työstressin. Pesemisenkin aloitin vasta seitsemältä.
t. Tupe
koska olen tämän talon "äijä" niin heiluin taas puukkojen ja kirveitten kanssa...siis sytkylastuja ja polttopuita (..niin siis koska rrrrrakastan kyseisiä duuneja ja hmmm puolisko ei )
kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...
Olkapää leikkauksen metallihakaset (joilla siis haava oli vedetty kiinni) tuli irroitetta sivuleikkureilla ja kärkipihdeillä. Sen jälkeen peruin maanantain sairaanhoitajan ajan noiden poistolle. Huomenna eka kevyt lenkki fillarilla....viimeksi olin metsäpolulla 4vk sitten joten tuska on jo aika suuri![]()
Otin haravan käteen ja vartin kuluttua käynnistin turhakkeen. Pöristelin sitten tossa tunnin naapurien iloksi.
Paukuttelin kuusipöllejä polttopuiksi halkaisukirves ja leka -metodilla.
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Pääkalloa. Ja nälkä lähti.
Tää ei ollut tänään mutta tossa äskettäin join punaviinia julkisella paikalla poliisin kanssa jutellen ja muutaman kymmenen mellakkapoliisin katsoessa vierestä. Täällä oli joku fudismatsi ja Lasipalatsin vieressä oli bussilastillinen poliiseja varmuuden vuoks.
Oli jo pari päivää sitten, mutta sen verran äijää oli, että täytyy vieläkin hehkuttaa: polttoleikkasin, hitsasin migillä ja hydraulipuristimella rikoin hitsattuja kappaleita
Viestin lähettäjän suojelemiseksi lähettäjän mielipiteitä on muutettu.
Ajoin raesateessa 90% sykkeellä![]()
Kävin välikatolla ja asensin 5 räpsää ja 250gr ratakkia alkupalaksi.
Hitsasin 31h murskan kidassa teriin kovapalasaumoja yhteensä jotain 300m. 1.2mm lankaa meni 35kg. Ja moottoripuhaltimen suodattimet tukkoon.
No toi on jo tosi äijää! Hitsasit samalla seitsemän tuntia lisää vuorokauteen ("tänään" + 7 = 31 h)
Itse äijäilin syömällä paljon tuoretta Tapolan mustaa ja ruisleipää sekä juomalla päälle reilusti piimää. Se sai aikaan niin äijämäisen "varpusparven" tälle aamulle, että melkein soitin jo ornitologit ja sisätautilääkärit ihmettelemään lopputulosta. Ripley'sin "Usko tai älä" olisi ehkä oikeampi paikka kertoa tästä ruumista irtoamisen kokemuksesta, mutta Jeesus sentäs kun tuo setti on vaan niin hyväääää!
meinaan pestä niin maan perkeleesti pyykkiä meidän perheen uudella LG 11kg pesukoneella![]()
En minä , mutta Hakkarainenhttp://www.iltalehti.fi/uutiset/2011...21444_uu.shtml
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Ei kait tuossa hakkaraisen "lausunnossa" ollut mitään äijää, lähinnä tuo vaikkutti raukkamaiselta aivopierulta jos ei se edes vaivautunut sitä jälkeenpäin lehdistölle komentoida.
HC Andersen muokkasi tätä : 22.10.2011 at 19.33 Syy: typo
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Idiootti moukka päästelee taas sammakoita suustaan ja samanlaiset hurraa...
Kävin saaressa purkamassa vanhaa venevajaa. Moottorisaha pärisi ja leka paukkui.
Viestin lähettäjän suojelemiseksi lähettäjän mielipiteitä on muutettu.
Paikkasin kirveenterää puhtaaksipyyhkäistessäni sauman vierestä halkiviiltyneen nahkasormikkaan etusormen jesseteipillä.
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Kirjanmerkit