Katso äänestyksen tulos: Haaveiletko sukupuolen vaihtamisesta?

Äänestäjiä
13. Et voi osallistua tähän äänestykseen
  • En haaveile.

10 76,92%
  • Kyllä haaveilen.

0 0%
  • En ole varma.

3 23,08%
Näyttää tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Haaveiletko sukupuolen vaihtamisesta?

Haaveiletko sukupuolen vaihtamisesta?

Niin, monia hauskoja kyselyitä täällä on tehty ja mikä olisi hauskempaa, kuin kysely fyysisestä seksuaali-identiteetiteetistä ja sen vaihtamisesta, jos se ei täsmää kupolin ajatusten kanssa.

Itse en aiheesta haaveile, mutta tilastollisesti on varmaankin selvä asia, että pyöräilijöiden joukossa on ihmisiä, jotka tästä haaveilevat, tai jopa toteuttavat sitä. Tasa-arvon ja suvaitsevaisuuden aikana haluan tarjota tämän anonyymin tavan ilmaista tahtonsa tässä asiassa.

Kaikki asiaton keskustelu aiheesta on tuomittavaa!

En haaveile moisesta, mutta joskus olen spekuloinut, että mitä jos olisinkin nainen. Esim. nuorena miehenä hauiksillani olisi pärjännyt naisten kehonrakennuskisoissa (jos olisin päässyt riittävän laihaan kuntoon ja ollut siis nainen). Varmasti moni muukin mies on kiinnittänyt huomiota pärjäävänsä naisten sarjassa urheilussa ehkä jopa Suomen -tai maailmanmestaruustasolla. Eihän tämä sama asia ole kuin sukupuolen vaihtaminen tietysti.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Toki uimahallin naisten puolen oven avautuminen voisi olla elämys, mutta skigulista luopumineni liian kova hinta elämyksestä
    Ei jatkoon.

^^Itse ajattelin lapsuudessani (12 v - 45v), että jos olisin nainen, niin hieroisin jatkuvasti rintojani, ym. Vartuttuani aikuiseksi tajusin itseni hölmöksi.

^Jopotuiselle totean, että olen elänyt raadollista suvaitsemattomuuden aikaa, kun sain ensimmäisiä työpaikkojani. Olin uimahallissa uimavalvojana. Naissiivoojat pääsivät miesten pesutiloihin, naisuimavalvojat naisten puolelle. Minä vain miesten puolelle. Se ei ollut seksuaali-identtiteettini mukaista tasa-arvoa.

Saiskohan molemmat ja mihin hintaan?

^niin....saisi samalla ittekki täyden tyydytyksen...päänsärkykin varmaan häipyis

Voisin hetkiseksi kokeilla. Ihan vaan sen takia että voisin olla jostakin asiasta jotain mieltä ilman että siinä olisi mitään havaittavaa järkeä ja taas seuraavassa hetkessä olla taas jotain ihan muuta mieltä ja jyrkästi kiistää koskaan olleeni aiempaa mieltä.
    Kommenttini on mielipide mutta saattaa joskus sisältää myös pienen määrää faktaa.

Olisi varmaan niitä töitä ihan eri tavalla "meidän puljussa" jos olisin miespuolinen olisi päässy armeijaankin. Luultavasti EI olisi migreeniä, eikä tosi ahdistavaa ja nöyryyttävää kehonkuvakriisiä. Jonka ratkaisin väärimmällä mahdollisella tavalla, tai jotka; ensin olin liian isokokoinen, sitten pienikokoinen.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •