Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näyttää tulokset 31 - 42 / 42

Aihe: Sadetakki , kevyt, pyöräilypaidan taskuun mahtuva

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kurvaaja Katso viesti
    Aikamoista ylistyslaulua Goren Shakedrylle! Oliko paatonilla neuvoa, miten koot menevät? Itsellä pituutta 188cm ja hoikkaa sorttia, normaalivaatteissa menee M-koko. Riittääkö Goren M -koossa pituus ja hihojen pituus vai pitäisiköhän mennä L-kokoon...
    Vastaan vaikka juuri minulta ei kysytty. Itse 187cm ja 75kg kuikelo. Itse olen käyttänyt Goren ylävartaloasusteista aina L-kokoa, vaikka toisinaan mallista riippuen M olisi istuvampi. Shakedry-rotseja minulla ei ole, mutta muissa asusteissa hihan pituus on tuntunut pikkusen niukalta.

Asutko jossain XXL:n lähellä, siellä voisi sovittaa kuin joissain noita on näkynyt.

Tilaisin ehkä castellin idron L koossa noilla mitoilla, sen tiedän olevan kaverille passeli. Minä olen 178 ja goren c5 on M-kokoa. S-menisi varmaan myöskin, mutta sitten noita saisi olla kaksi. Kuori pitää saada myös gaban päälle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Vastaan vaikka juuri minulta ei kysytty. Itse 187cm ja 75kg kuikelo. Itse olen käyttänyt Goren ylävartaloasusteista aina L-kokoa, vaikka toisinaan mallista riippuen M olisi istuvampi. Shakedry-rotseja minulla ei ole, mutta muissa asusteissa hihan pituus on tuntunut pikkusen niukalta.

Asutko jossain XXL:n lähellä, siellä voisi sovittaa kuin joissain noita on näkynyt.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Tilaisin ehkä castellin idron L koossa noilla mitoilla, sen tiedän olevan kaverille passeli. Minä olen 178 ja goren c5 on M-kokoa. S-menisi varmaan myöskin, mutta sitten noita saisi olla kaksi. Kuori pitää saada myös gaban päälle

Kiitos näistä, kyllä se varmaan L-kokoon menee sitten minullakin, kun aika samat mitat kuin JackOjalla. Castellin Idro 2 tai Shakedry C5 tosiaan lienevät käytännössä samat takit? Paikallisessa XXL:ssä ei valitettavasti näitä ollut=/

Ei ne ole ihan samat. Materiaali on kyllä samaa, mutta leikkaus erillainen. C5 on väljempi leikkaukseltaan. Goren c7 ehkä enemmän idroa vastaava. Uudessa idrossa on kaiketi myös joustavaa materiaalia mukana.

Edit: Niin näyttää olevan myös c7 takissa.

https://road.cc/content/review/24688...stretch-jacket

Mulle tuli juuri Goren C5 Shakedry koko L. Mitat 188 cm ja 75 kg. Käsivarsi olkapäästä ranteeseen n. 65 cm. Ajokokemusta ei vielä ole mutta hihan pituus on juuri ja juuri riittävä. Mikään kisakireä C5 ei ole eikä tietty voikaan olla koska materiaali ei jousta.

Goren shakedrylle bigup täältäkin. Pituus 176 paino 68 koko M. Mahtuu alle paksumpi jersey vielä syksyn ajoihin. Viimesyksynä ajoin ties kuinka monta päivää sateessa tolla takilla ja ei tule vesi läpi. Hengittävyydestä voi tosin olla montaa mieltä, koska ei mistään sadetakista saa oikeasti hengittävää. Menee jerseyn taskuun, helppo ottaa mukaan jos sää näyttää yhtään epävakaiselle.

Kävin sovittelemassa Gore Wear C5 shakedry takkeja. Olen 175 cm pitkä mutta hieman maatiaispersevä 73kg miäs.
    • Koko M oli auttamatta liian pieni maalaistyyliselle ruumiinrakenteelle.
    • L tosi sopiva. Aivan nappi. Mutta...
    • Itselleni ottaisin kuitenkin kooksi XL:n, sillä en pysty ajamaan lujaa ja haluaisin alle löysyyttä Gaban verran. Jos vielä joskus jonkun brevetin ehkä ajelisi. Saattaa kyllä lepattaa pelkän ajopaidan kanssa.

Vähän aluksi hämäsi että shakedry-takkia on olemassa sekä vuoriton, että vuorillinen versio hiharesorilla. Kovin samantyylisiä ja -nimisiä, mutta toinen noista kuitenkin "insulated." Erottuuko vuorillinen noista hihojen poikittaisviivoista?

Evansilla olisi harmaa-punainen viz väri (poislukien L koko) 175 puntaa, plus 8 puntaa posti.https://www.evanscycles.com/en-fi/go...acket-EV325694 Alle 200 euroa kotiin tuotuna.

Eikös tuo ole kyseinen palttoo, vai harittavatko silmäni taas?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti NoordMan Katso viesti
    Mulle tuli juuri Goren C5 Shakedry koko L. Mitat 188 cm ja 75 kg. Käsivarsi olkapäästä ranteeseen n. 65 cm. Ajokokemusta ei vielä ole mutta hihan pituus on juuri ja juuri riittävä. Mikään kisakireä C5 ei ole eikä tietty voikaan olla koska materiaali ei jousta.
    Kiitos. L -koko siis meikäläiselle myös, koska mitat lähes identtiset. Epäilinkin, että M-koossa hihat jäisivät lyhyiksi. Onko kellään kokemusta Castellin Idro 2 takista? Kuvista (https://www.castelli-cycling.com/us/...451803019P-010) päätelleen Idro 2 -mallista puuttuu selästä tuo oma pussi mihin takki pakkaantuu? Goren C5 Shake mallissa se taas on.

Itse laitoin viime vuoden mallia olevan M-kokoisen Gore C7 GTX Activen tilaukseen, kun XXL:ssä oli aika hyvään hintaan tarjolla (100€). Omat mitat 178cm/70kg, joten ilmeisestikin tuo M-koko pitäisi olla sopiva.

https://www.xxl.fi/gore-wear-c7-gtx-...44662_1_size_1

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kurvaaja Katso viesti
    Kiitos. L -koko siis meikäläiselle myös, koska mitat lähes identtiset. Epäilinkin, että M-koossa hihat jäisivät lyhyiksi. Onko kellään kokemusta Castellin Idro 2 takista? Kuvista (https://www.castelli-cycling.com/us/...451803019P-010) päätelleen Idro 2 -mallista puuttuu selästä tuo oma pussi mihin takki pakkaantuu? Goren C5 Shake mallissa se taas on.
    Se pussi on ihan turha. Lisää vaan kokoa takkiin. Hirveä homma rutistella taskun sisään ja kuitenkin se pitää sateen jälkeen kuivatella. Pussiin pakattuna kääröstä tulee myös niin tiivis, että se painaa ainakin omaan selkään.

Sinun kokoisella kaverillani on tosiaan idro. Istuu päälle paljon paremmin mitä c5, joka venymättömänä pussittaa tosi paljon mahan kohdalta. Sen on vaan pakko olla tuollainen, jotta alla olevan paidan takataskuihinkin mahtuu tavaraa.

Endura FS260-Pro Adrenaline Race Cape II Jacket - black. Tilasin, sorry isosta tekstistä.

I väntan på ännu dåligare tidet

Castellin Idro 2 lähti L-koossa tilaukseen eilen ehtoolla. Toivottavasti ei ole liian pieni....

Samanlaisia aiheita

1. Kevyt ja kompakti sadetakki?
    By Lare in forum Varusteet
    Vastaukset: 74
    Viimeinen viesti: 06.03.2019, 16.48
  2. Kevyt takki
    By Poy in forum Varusteet
    Vastaukset: 29
    Viimeinen viesti: 07.07.2018, 21.55
  3. Kevyt yleispyörä
    By rnda in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 28
    Viimeinen viesti: 09.05.2014, 21.53
  4. Kevyt XC satula?
    By Odis Slajos in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 86
    Viimeinen viesti: 27.07.2011, 13.19
  5. Kevyt MTB sisäkumi?
    By Kiituri in forum Renkaat
    Vastaukset: 24
    Viimeinen viesti: 18.05.2011, 11.25

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään