Näyttää tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Altta

Altta

Pyörä pitäs saada korjaukseen löytyykö altasta

Ihan googlella löytyi tommonen:

https://sport1.no/om-oss/

Bjørn Wirkolas vei 16, 9510 Alta, Norja

Kiitos, jostain syystä en löytänyt Googlella. No auki tiistaina. Norjassa 2.helluntaipäivä joka paikka kiinni, eli tämän päivän saa levätä.

Siinä Rema1000-kaupan(?) nurkassa oli ainakin viime kesänä Spessu-liike, jota en nyt löytänyt googlella
    Cycling El Burro
    Varmaan kohta lakkaa helpottamasta

Vois sen verran tähän ketjuun lisätä, että se sport1 löytyy keskustan rema1000 kaupan vastapuolelta siellä on myös pankki joka ei jää huomaamatta hyvänä merkkinä. Pyörä tosin laitettiin intersportissa kuntoon, keskustasta löytyy sekin. Ei meinannut olla aikaa sielläkään mutta laitto kuitenkin. Halus varmaan päästä eroon suomalaisesta jonka kanssa ei yhteistä kieltä löydy.

Hyvä että tuli kuntoon ja matka pääsee jatkumaan. Mikä sulla muuten hajosi ja korjausta vaati?

Itse olen käynyt Altassa kerran perheautomatkalla joskus n. 27 vuotta sitten
    Söin siellä silloin elämäni ainakin siihen mennessä parhaan juustohampurilaisen. Silloin n. 12-13 vuotiaana kokemuspohja rajoittui tod näk lähinnä mäkkäriin ja carrolssiin.

Mun taidot ei riitä saamaan vannetta suoraan, kun pinna/pinnoja katkee. Lisäks vielä se että työkalut jäi että sais ton vaihde puolen pinnat vaihdettua

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •