Näyttää tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Vietätkö somevapaan pääsiäisen?

Vietätkö somevapaan pääsiäisen?

Aiotko olla postaamatta foorumeille ja facebookkiin/twitteriin/instaan/mihin lie pääsiäisen ajan? Itse en ajatellut olla.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Nääh.. just kun meinasin kommentoida, että FF on varmaankin se ainut sallittu poikkeus, niin heti ekana listassa.

Kyllä FF on se paikka, johon kuuluu välittömästi raportoida saunojen palamiset, jäihin tippumiset ynnä kännikalojen onkimiset!
    Aloittaja korjatkoon tältä osin aloituksen, muuten ei jatkoon.
    cycle to the hills - cycle for your lives

^Tämähän on kysely, vastaus "FF ainoa poikkeus" on aivan hyväksyttävä.

Tämä foorumi, sekä w-clubin foorumi on ainoot joihin laittelen. W-clubille nukkekuvia - ja sinne perustin myös yllättävän paljon kiinnostusta herättäneen lamprey-topicin
    Pääsiäiset, vaput, juhannukset ja joulut on mulle ihan tavallisia päiviä muitten joukossa eivätkä aiheuta erityistoimenpiteitä mitenkään....ai joo, paitsi että joulukortteja olen lähettäny.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Ei mitään syytä miksi olisi, päästäinen aivan normi pitkä viikonloppu.

Niin, eipä kai sitä mitään syytä ole. Ennen vanhaanhan ei muistaakseni näytetty elokuvia, ollut tansseja yms. yms. syntisiä hupeja pääsiäisenä, olisi tavallaan huvittavaa, jos kaikki sosiaalinen media tai peräti internetin toiminta katkeisi pääsiäiseksi, oppisi nuoriso tapoja .

FF on ainoa somenkaltainen johon olen rekisteröitynyt ja kyllä, aion viettää ei-somevapaata pääsiäistä. Viikko lomaa, pitäiskö se muka viettää perheen parissa ilman foorumia mitä häh?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Niin, eipä kai sitä mitään syytä ole. Ennen vanhaanhan ei muistaakseni näytetty elokuvia, ollut tansseja yms. yms. syntisiä hupeja pääsiäisenä, olisi tavallaan huvittavaa, jos kaikki sosiaalinen media tai peräti internetin toiminta katkeisi pääsiäiseksi, oppisi nuoriso tapoja .
    Lapsena me ( minä ja serkkuni) oltiin ärtyneitä kun pääsiäisenä ei olisi saanu pelata korttia. Ukki ei hyväksynyt semmoista.
    Mummi oli suopeampi - ja kyllä me sitten kuitenkin pelattiin korttia, sekä pasianssia. Saatiin myös valvoa yön tunneille, katsottiin telkkarista pääsiäisyön ortodoksista jumalanpalvelusta. Tykättiin kun ortodoksisessa kirkossa kaikki on niin hienoa ja kaunista koristeellisuutta.

Voi että, lapsena nämä joulu ja pääsiäinen oli kivoja. Nyt ahdistaa ja harmittaa, kun pitää tavata sukulaisia ja mä en osaa olla sosiaalinen, yleensä vielä sanon jotain väärin niin siinä sitä taas ollaan...
    tempokisu.kuvat.fi

Jos somen pelkkä lukeminen luetaan ei-somevapaaksi niin en vietä. Eihän *askalla voi istua surffaamatta eri keskutelufoorumeilla.

Disclaimer: foorumit = ff ja pt

^ istuskeletko siellä kovinkin kauan? no, mä käyn useesti mutta ne on nopeita käyntejä
    tempokisu.kuvat.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •