Näyttää tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Swiss Iconic factory outlet

Swiss Iconic factory outlet

Onkos tollasesta paikasta kukaan tehnyt tilauksia? Satuin puljun löytämään, kun etin, saiskos Assosta mistään edullisemmin, kun joka paikassa on aika tiukkaa hintaa. Ja olihan siellä tarjousta. T.cento-s7 bibsit lähti melkein puoleen hintaan, joten oli pakko pistää parit housut tilaukseen, kun noi on pitkillä matkoilla niin ykkösluokkaa. Jos housut vielä joskus tänne perille löytää, niin sittenhän se vasta hienoa on.

Entiseltä nimeltään taitaa olla Assos Factory Outlet. Olen tilannut useamman kerran tavaraa: paitoja, bibsejä ja pikkusälää. Aina on tullut oikea tavara perille ja vielä aika nopeastikin. Kerran tilaamani sukat olikin loppu, lähettivät kysyttyään kallimmat sukat samaan hintaan. Varsinainen asiakaspalvelun koetinkivi eli takuuasiat ja palautukset on koettamatta.

On myönteistä kokemusta, todella nopeat toimitukset. Palautusten tai aspan toimivuutta en ole joutunut kokeilemaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkp Katso viesti
    Onkos tollasesta paikasta kukaan tehnyt tilauksia?
    Tuolta outletista on tullut tilattua paljon, ilman minkäänlaisia ongelmia. Saa nähdä miten tuollekin käy siinä vaiheessa, kun/jos brexit tulee; putiikki on englannissa.

Tuon liikkeen suurin ongelma on se, että tavaraa on todella heikosti tarjolla. Mainoksia pukkaa säännöllisesti postilaatikkoon sellaisistakin tuotteista, joita ei moneen kuukauteen ole ollut tarjolla kuin koossa XS tai TIR.
    If you are not riding solo, you're cheating.

Kiitos kokemuksista. Voin nukkua yöni rauhassa . Mulle siellä sattui olemaan juuri niitä bibsejä sopivassa koossa tarjolla, mitä oli hakusessakin. Brexit vaikutukset jää sitten nähtäviksi, jos/kun sen aika koittaa.

Ja tänään DHL toi paketin duunipaikalle. Mulla on pelittäny DHL:n kanssa tosi hyvin niin, että olen soittanut DHLään saatuani tiedon lähetyksen saapumispäivämäärästä ja sitten pyytänyt heitä ilmoittamaan lähetyksen tuojalle, että hän soittaa mulle 30 min ennen toimitusta, niin osaan kertoa hänelle, minne tuo paketin. Tämä on toiminut loistavasti jo useiden lähetysten kanssa. Aattelin vaan kertoa tämän, mikäli siitä olis jollekulle apua, vaikka osaattehan työ jo tietysti.

Samanlaisia aiheita

1. Rush Outlet
    By H. Moilanen in forum Kaupat
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 30.08.2018, 09.45
  2. Focus Bold Factory 27+ / bold SL 27+
    By KooVee in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 22.06.2017, 21.00
  3. DT Swiss huolto?
    By Ripeka in forum Jousitus
    Vastaukset: 24