Näyttää tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Polar vantage v vai garmin 5s?

Polar vantage v vai garmin 5s?

Hakusessa olis uus mittari ja sais akun keskoltaan olla hyvä. Rannesykemittaus pitäisi olla aika tarkka. Sen lisäksi haluaisin ohjelman mihin voi käsin lisätä tietoja harjoitukseen. Ilmeisesti tätä ei ole Polarilla? Päälajina pyöräily. Oma ranne pieni nii toivon kelkkakunkku pienemmäksi ei esim.Suunto 9.

Garminin akku kestää ainakin valmiustilassa huomattavasti pidempään kuin polarin. Messuilla polarin osastolla sanoivat, että jos rannesykkeenmittaus on päällä, niin akku kestää nelisen päivää. Mulla on fenix 5 kädessä ja jos sillä ei tallenna suorituksia, mutta on kädessä rannemittaus käynnissä, niin akku kestää n. 2 viikkoa.

Garminilla taitaa olla huonompi se rannemittaus. Suunnon trainer mallit on pienempiä kuin Spartanit tai 9. Käy sovittelemassa kaikkia ranteeseen ennen ostopäätöstä.

Ainakin Giganteissa ja xxl:ssä on kaikkia malleja sovitettavana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Meimi Katso viesti
    ...Sen lisäksi haluaisin ohjelman mihin voi käsin lisätä tietoja harjoitukseen. Ilmeisesti tätä ei ole Polarilla?...
    Mitä tietoja? Jotain muistiinpanoja? Onnistuu se Polarin Flowssa.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Garmineista kannattaa tsekata myös Forerunner 935, samat ominaisuudet kuin F5, mutta kevyempi ja edukkaampi(?). Ulkonäöltään toki hieman vaatimattomampi, mutta päädyin siihen keveyden ja hinnan takia...
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mitä tietoja? Jotain muistiinpanoja? Onnistuu se Polarin Flowssa.
    Esim. sisäpyöräilyssä matka, kadenssi ja tehon. Garminissa niille löytyy ihan oma paikkanssa mihin ne voi käsin laittaa. Ku mulla ei oo antureita mutta sisätraineri antaa nuo tiedot eri ohjelmalla nii mä haluaisin ne laittaa samaan tiedostoon nii en oo polarilta löytänyt.

Esim. sisäpyöräilyssä matka, kadenssi ja tehon. Garminissa niille löytyy ihan oma paikkanssa mihin ne voi käsin laittaa. Ku mulla ei oo antureita mutta sisätraineri antaa nuo tiedot eri ohjelmalla nii mä haluaisin ne laittaa samaan tiedostoon nii en oo polarilta löytänyt.
    Eikös tuo valintasi ole sitten ihan selvä?
    www.icyclelpr.fi

Onnistuu Polarillakin. Päiväkirja -> Lisää -> Harjoitustulos.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jii.haanpaa Katso viesti
    Onnistuu Polarillakin. Päiväkirja -> Lisää -> Harjoitustulos.
    Mut pystyykö tehtyyn harjoitukseen lisäämään itse tietoja vai pitääkö koko harjoitus laittaa kokonaan käsin?

G 5S on aika siro ja sopii hyvin ohueen ranteeseen. Vantage on aika kolhon kokoinen.
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mpk Katso viesti
    G 5S on aika siro ja sopii hyvin ohueen ranteeseen. Vantage on aika kolhon kokoinen.
    Vantage 46mm*46mm*13mm

5s 42mm*42mm*14,5mm

Eli kolhoisuus on aina subjektiivista. Kannattaa siis käydä itse liikkeessä käpistelemässä ennen ostopäätöstä.

Samanlaisia aiheita

1. Polar Vantage
    By Pudeman in forum Varusteet
    Vastaukset: 387
    Viimeinen viesti: Eilen, 20.11
  2. Polar V800
    By kauris in forum Varusteet
    Vastaukset: 1561
    Viimeinen viesti: 03.01.2019, 18.38
  3. Polar OH1
    By JumboJim in forum Varusteet
    Vastaukset: 7