Näyttää tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Tehdään persoonallisuustesti!

Tehdään persoonallisuustesti!

cycle to the hills - cycle for your lives

Olet persoonaltasi B-tyyppiä.

Upeaa! Oletko miettinyt, kuka on se tyyppi, kenen seuraan kaikki haluavat hakeutua, kun taivaalta tulee räntää, elämä tuntuu ankealta ja edessä on vain huonoja vaihtoehtoja? Se tyyppi on persoonaltaan B-tyyppi, eli tämän testin perusteella - SINÄ.

Sinä olet se tyyppi, joka ei hätkähdä vähästä. Tai yhtään mistään. Otat asiat niin kuin ne ovat ja suhtaudut niihin rennosti. Osaat kuunnella ja antaa toisille tilaa puhua. Et kaipaa ympärillesi täydellistä maailmaa, vaan kestät pientä kaaosta.
    Työt teet työajalla - koska miksi viedä turhaa stressiä kotiin?
    Jos jotain huonoa hakemalla haetaan: Joskus saatat olla niin rento, että selän takana sinua verrataan keitettyyn spagettiin - kaikella rakkaudella toki. Olethan ihan kaikista parhain ystävä.
    cycle to the hills - cycle for your lives

Saatat kuitenkin olla usein stressaantunut ja ajatella negatiivisesti omasta elämästäsi.

Jätän tuosta tuon "saatan"- sanan pois. Olen aina stressaantunu ja aattelen negatiivisesti itsestäni ja omasta elämästäni. Teen töitä vaan työaikana enkä todellakaan vie töitä kotiin ( ei ole mitä viedä...). Ei kumminkaan ole kiire mihinkään, minne tässä nyt kiire olisi kotosalla oleskellessa? Ainoastaa kisoissa oli kiire.
    Ei ole sosiaalista elämää. Haluan saada asiat valmiiksi ja hyvin tehdyksi. En myöhästy sovituista tapaamisista.Mä olen AA-tyyppiä
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Olet persoonaltasi B-tyyppiä.

Upeaa! Oletko miettinyt, kuka on se tyyppi, kenen seuraan kaikki haluavat hakeutua, kun taivaalta tulee räntää, elämä tuntuu ankealta ja edessä on vain huonoja vaihtoehtoja? Se tyyppi on persoonaltaan B-tyyppi, eli tämän testin perusteella - SINÄ.

Sinä olet se tyyppi, joka ei hätkähdä vähästä. Tai yhtään mistään. Otat asiat niin kuin ne ovat ja suhtaudut niihin rennosti. Osaat kuunnella ja antaa toisille tilaa puhua. Et kaipaa ympärillesi täydellistä maailmaa, vaan kestät pientä kaaosta.
    Työt teet työajalla - koska miksi viedä turhaa stressiä kotiin?
    Jos jotain huonoa hakemalla haetaan: Joskus saatat olla niin rento, että selän takana sinua verrataan keitettyyn spagettiin - kaikella rakkaudella toki. Olethan ihan kaikista parhain ystävä.
    B:n paperit tuli minullekin.

Aika turha ja liian yksinkertainen testi, kun tietää lopputuloksen jo muutenkin. Voisi olla spesifisimpiä kysymyksiä ja vaihtoehtoja, joutui jokusen kerran ihmetteleen että mitä, peukku ylös vai alas, mutta oletin että alas on ei ja ylös kyllä. Se on näitä nykynuorison juttuja, selkeepmi kyllä ja ei olisi...selkeempiä.

Mua kyllä huvittaa muutenkin tällaiset paperitestit. Näitä on meidän puljunkin riippukansiossa vaikka miten paljon, että tee joku testi ookko masentunu. Esimerkiksi painosta on vain että lihonut paljon jne. mutta laihtumisesta tai paino pysyny samana ei ole vaihtoehtoa, eli vakio-oletus on että kun on masentunu niin paino nousee ja se nyt ei todellakaan pidä paikkaansa. Samoin nukkumisesta, ei ole otettu huomioon että joku nukkuukin paremmin kuin ennen.
    Samoin anoreksian kanssa, oletetaan automaattisesti että jos on anoreksia, niin henkilöllä on ongelmia vanhempiensa kanssa eikä halua kasvaa aikuiseksi. Eikä halua parantua. Ja se menee persiilleen kun nämä kirjaviisaat oikeasta elämästä mitään ymmärtämättömät lääkärit eivät kuuntele potilasta, eivätkä ota potilaan sanomisia ollenkaan vakavasti. Vaan minä tiedän paremmin. Pskat tietää.
    tempokisu.kuvat.fi

"Olet suunnattoman tehokas: saat asiat valmiiksi - itse asiassa useita asioita valmiiksi jatkuvalla syötöllä."

Heh heh, mikä vitsi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti
    "Olet suunnattoman tehokas: saat asiat valmiiksi - itse asiassa useita asioita valmiiksi jatkuvalla syötöllä."

Heh heh, mikä vitsi.
    Samaa sanoi mulle ja olihan siinä komediaa kerrakseen.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti

Heh heh, mikä vitsi.
    Minä kyllä saan asioita valmiiksi, ja sitten vaan uusia projekteja. Mä en osaa olla jos ei ole mitään tekemistä meneillään.
    tempokisu.kuvat.fi

B.
    Tosin en kyllä itse miellä niin.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •