Näyttää tulokset 1 - 16 / 16

Aihe: Meridan sähkömaasturit

Meridan sähkömaasturit

Onkohan kukaan kokeillut mahtuuko Fat Freddie Eone Sixtyn takahaarukkaan ?
    Chainstay on niin lyhyt että epäilen ettei..

Voi kyllä tehdä aika tiukkaa. Ainakaan 2.8 Minionien kanssa sinne ei liikaa tilaa jää missään suunnassa.

Juu...ei siellä liikaa tilaa ole. Vaikka paikallaan ollessa mahtuisikin epäilen että viimeistään perän niiatessa ottaa johonkin kiinni.

Tuossa Sähkönaastopyörä ehdotuksia - keskusteluketjussa nimimerkki hai71 oli postannut viestin , jonka mukaan FF mahtuu juuri ja juuri. Sivulla 14, on viesti kuvan kanssa.

BTW. jos ostaa Meridan, kannattaa budjetoida pari kymppiä uuteen satulaan. Meridan vakiopenkistä katoaa korostukset ja muut krumeluurit muutaman ensimmäisen lenkin aikana. Maahantuojan kommentti oli, että ei näihin laatupenkkejä kannata laittaa, kun porukka ostaa kuitenkin erikseen uuden. No, samallahan siihen voisi laittaa Alivio-osasarjan ja halpis-jousitukset.

Tässä olen kyllä hieman samoilla linjoilla maahantuojan kanssa..ainakin itse vaihdan aina pyörään suosikkipenkkini. Mitä kallimpi originaalipenkki on ollut sitä varmemmin en ole siitä pitänyt.

No joo, mutta miksi laittaa sitten penkkiä ollenkaan? Ei näissä tule polkimiakaan. Tai itse asiassa tuli, mutta en ole niitä laittanut kiinni. Ja tuli valot ja kaikki. Takavalojakin kaksin kappalein.

Vähän harmittaa, kun tuo penkki on muuten mun persiille tehty

Mulle se kyllä sopisi että penkkiä ei tulisi mukana kunhan se näkyisi hinnassa
    Tuleehan noissa tosiaan mukana noita turhia hilppeitä jotka menee saman tien kierrätykseen...oiskohan esim. nuo heijastimet joku pakollinen varuste..?

Ei taida OEM-penkin hinta paljoa kympistä heittää verottomana tehtaan sisäänostossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pipo Katso viesti
    Onkohan kukaan kokeillut mahtuuko Fat Freddie Eone Sixtyn takahaarukkaan ?
    Chainstay on niin lyhyt että epäilen ettei..
    Nostetaanpas tätä. Kyllä mahtuu 3" FF, mutta tilaa ei jää yhtään. Ja paineitakin voi laittaa vain yhden barin verran, muuten nastat ottavat takahaarukkaan kiinni. Tämä siis eOne-Twentyssä vakiovanteilla ja sisureilla.

Mutta loistavat on ajaa. Voin suositella.

Tässä vielä kuva.

Eikö edes iskarin liikkuessa ota kiinni takana runkoon ?
    Minulla nimittäin otti kiinni kun kokeilin.. joten oisko niin että kaikki renkaat ei ole prikulleen saman kokoisia.

Enpä ole huomannut. Pitääkin ihan vasiten kokeilla ja kerron sitten. Mutta siis mulla on tuossa 1.0 bar paineita, kovemmilla paineilla ei mahdu.

Ja siis sulla on eOneSixty ja mulla eOneTwenty. Ilmeisesti Sixtyssä takakolmio nousee ylemmäs (mikä on aika luonnollista. Onkohan näissä sama runko, vain iskarit vaihdettu?)...

eOn-Sixtyssä ei muistaakseni ole noin tiukkaa FF renkailla, olen ajanut noin 150km enkä ole huomannut että osuisi mihinkään.
    Minkälaisia rengaspaineita olette muuten pitäneet FF nastarenkailla sähkömaastureissa?

No mulla on se n. 1.0 bar sisureilla ja Meridan orkkis-vanteilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Enpä ole huomannut. Pitääkin ihan vasiten kokeilla ja kerron sitten. Mutta siis mulla on tuossa 1.0 bar paineita, kovemmilla paineilla ei mahdu.

Ja siis sulla on eOneSixty ja mulla eOneTwenty. Ilmeisesti Sixtyssä takakolmio nousee ylemmäs (mikä on aika luonnollista. Onkohan näissä sama runko, vain iskarit vaihdettu?)...
    Taloudessa on molemmat; eOneSixty ja eOneTwenty joka on talvikuosissa. Runko noissa on eri.

Samanlaisia aiheita

1. Meridan läskit
    By nakamura10 in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 01.06.2018, 16.18

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •