Edit. Kertokaas joku etta miten nuo aakkoset saa nakymaan oikein? ��

Moro

Tässä on nyt poljettu nuoruuden harrastusta uudelleen käyntiin ja 15 vuoden töissä notkumisen tuomana bonuksena alkaa olla mahdollista sijoittaakin jotain näihin vehkeisiin. Ajankohtaista on siis ensimmäisen kunnollisen täpärin hankinta.

Ajatuksena on siis hommata ns. kerralla riittävä kampe ja pitkäaikainen lenkkikaveri jonka kanssa kuskilta loppuu usko ennenkuin fillarista ominaisuudet, mieluusti vielä parin vuoden päästäkin.

Koska hakusessa on 27 traili jolla ajetaan kaikkea kotimaan neulaspolkujen ja alppirännien väliltä olen lähtökohtaisesti päätynyt paremman pään Jeffsyyn. Alumiiniversiota pääsin jo testaamaankin ja tuntui varsin sopivalta kamppeelta.

Tuo perhanan Pivotti vaan kummittelee mielessä, olen onnistunut kehittämään jonkinasteisen perversion ko pyörää kohtaan vaikka en ole (vielä) sillä edes ajanut. Hintaahan sillä on vaikka vertaisi race-jeffsyyn, tämä on luonnollisesti suurin kynnyskysymys.

Ja sitten niihin kysymyksiin: Kumpaan itse päätyisit jos olisit valinnan edessä ja miksi? Vaiko kenties jonkun muun? Mahtaako tälläinen einiinvakavissaan-harrastelija saada mitään irti Pivottiin sijoitetuista lisä-euroista vai kannattaisko ne pennoset käyttää esim. parempien ajomaastojen saavuttamiseen...

Kyselee nimim. Liikaa aikaa ajatella