Täältä löytyy aiheita märälle kelille ja 29*2,6 koolle, mutta semmonen yleistopic ainakin omaan silmään puuttuu. Jos haetaan hyvää allround rengasta maastoon nykyaikaiselle trail pyörälle, millä pärjää keväästä syksyyn ok ja rullaa kohtuullisesti. Jätetään laskuista bike park pois, koska varmaan se on aika ääritapaus myös renkaiden osalta.
Olen valmis tinkimään vähän märkäpidosta (ja pidosta vähän muutenkin) jos sillä saadaan paremmin rullaava rengas. Ajoa tulee sen verran vähän, että tarkotus oli mennä kaikki ajot samalla rengastuksella nyt alkuun. Alla nyt edessä Nobby nic 29*2,5 mihin olen suht tyytyväinen. Takana Aggressor 29*2,5 mikä tuntuu vähän hitaalle reilun barin paineella, nyt kun kelit jäähtyy niin myös pito alkanut heiketä. Rekonista olen kuullut että rullaa hyvin. Samoin hans dampfia kehuttu (ilmeisesti addix speedgrip).
Jos aihe kiinnostaa ja herättää keskustelua, voisin tähän alotusviestiin tehdä linkkien kera listaa sekä 27,5 että 29 vaihtoehdoista helpottamaan muita? Kokohaitarina varmaan 2,3-2,6 jos jätetään plussat omiin aiheisiinsa
Kirjanmerkit