Sivu 16 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516
Näyttää tulokset 451 - 452 / 452

Aihe: Polar Vantage

Pattereissa on muuten sitten isoja eroja. Keston suhteen nimittäin. Joillain clasun oman merkin pattereilla sykevyön toimii tyyliin kuukauden, Vartan Durapupun tai vastaavilla kalliimmilla merkkipattereilla menee yli puoli vuotta. Käytöstä toki riippuen mutta suhteen olen huomannut olevan tuon suuntaisen. Energizen luulen olevan sieltä välistä muttei mitenkään parhaita. Kalliithan toki maksavatkin sen neljä-viisi euroa 2 kpl mutta ovat mielestäni enemmän kuin hintansa arvoiset.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Metsämuija Katso viesti
    Jos siihen kuormittavuusarvioon pitäisi luottaa niin on muuten merkitystä oletko konttorirotta vai lapiohommissa sen urheilusuorituksen lisäksi. Itsellä ainakin päivän työaktiivisuus vaihtelee kotitoimiston 0-energiasta useamman kilsan kävelyyn. Jos kerran laite mittaa vaikkapa pulssia, niin eikös olisi kiva että se tulisi mukaan automaattisesti
    Olet ihan oikeassa! Kardiokuorma vois kertyä automaattisesti samalla kuin jatkuva sykeseuranta alkaa mitata esim. lapiointia. Toki itse laitan mittarin päälle, jos meinaan pidemmän setin lapion kanssa heilua. On muuten kovaa treeniä. Jatkuvaa sykeseurantaa en käytä ollenkaan.

Samanlaisia aiheita

1. Polar V650
    By OPJarvinen in forum Varusteet
    Vastaukset: 657
    Viimeinen viesti: 07.04.2019, 11.27
  2. Polar M400
    By Kaifas in forum Varusteet
    Vastaukset: 167
    Viimeinen viesti: 09.02.2018, 16.46
  3. Polar OH1
    By JumboJim in forum Varusteet
    Vastaukset: 7