Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 38

Aihe: Mitä unohdit viimeksi?

Mitä unohdit viimeksi?

Mitä, eikö oikeesti ole tämmöistä ketjua? Ei ainakaan google löytänyt.

Ontopic: Työpuhelimen kotia. Onneksi wife oli vielä kotona, sai käännettyä puhelut siviililuuriin joka on mukana töissä. Tänään en tule soittamaan ainuttakaan työpuhelua.

^ Joku varmaan unohtanut perustaa sellaisen, mutta onneksi asia on nyt kunnossa.

Tankata auton eilen. Kerkesin tosin ohiajaessa nähdä että kiisseli olis maksanut 1.314. Nyt kun muistin asian, se maksoi 1.399. Vi**u. Se on mäccäriaterian ero hinnassa tankillisessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    ...Se on mäccäriaterian ero hinnassa tankillisessa.
    Mikä niistä? Toi kertoo nyt vain sen, että sulla on 54-93 litran tankki.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

^No noin kuvaannollisesti. En tankannut tänään(kään) vaan ajoin aseman ohi. Täytyy iltapäivällä kotia ajaessa käydä erään toisen yleensä halvaksi tiedetyn pumpun kautta (Malminkartanon Neste). Tuo järkky hinnannousu oli Keimolan Nesteellä. Keskiviikko on empiiristen tutkimusten jälkeen yleensä halvin päivä noille menonesteille, mutta viime viikolla poikkeuksellisesti perjantaina oli halvinta. Yleensä koskaan ei ole kun ottavat viimesetkin sentit autoilijoilta jotka suuntaavat landelle viikonlopun viettoon. Ja sama alkuviikosta, pitää ottaa kaikki irti kun autoilijat tulee takaisin tänne tyhjine tankkeineen. Siksi keskiviikko halvin.
    VesaP muokkasi tätä : 16.08.2018 at 13.24

Unohdin vaimon polkupyörän jarrulänget (vai mitkä ne onkaan) erilleen kun paikkasin sisäkumin. Soitteli sitten tien päältä että vain etujarru toimii. Onneksi ajelee varovasti eikä joutunut onnettomuuteen vuokseni. En osannut puhelimitse neuvoa vaan piti käydä itse korjaamassa.
    Loman aikana unohdin mikä on ruuhkattomin reitti töistä kotiin. Ekana työpäivänä istuin ruuhkassa pitkään. Seuraavana päivänä menin sitten fillarilla.

Unohdin että on jo torstai ja pyysin paria pekkasta loppuviikolle. No nytten pärjääkin yhdellä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    Unohdin vaimon polkupyörän jarrulänget (vai mitkä ne onkaan) erilleen kun paikkasin sisäkumin. Soitteli sitten tien päältä että vain etujarru toimii.
    Tapahtuiko tuo Lauttasaaressa aamulla? Sydäntä kylmäsi kun eräs rouva ajoi täysiä Lauttasaarentietä alamäkeen punaisia päin ja meinasi kolaroida edellä ajaneen auton kanssa Meripuistontien risteyksessä. Rouva oli selvästi järkyttynyt ja jäi ihmettelemään pyöräänsä.

.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    ^No noin kuvaannollisesti....
    Et siis halua kertoa minkä aterian syöt tai mikä on tankkisi koko? Asia selvä.

.

^En muista tankkini kokoa (tässä merkissä tai ainakaan mallissa ei ole kätevää kännykkäapsia jolla vakoilla tankin kokoa ja bensan/akun tilannetta) ja mäccärillä jos käyn niin otan yleensä "Tupla-QP ateria plussana, cokis zerolla ja tuplajuusto" setin.

Edit: Ennen otin zeron sijaan Valion Rasvattomalla luomumaidolla mutta kun alkoivat piheyksissään antamaan vain yhden 2dl purkin vaikka otti plussana (ennen sai 2 purkkia) niin siirryin tuohon automaattimoskazeroon.

Edit2: Ainiin, pitänee ontopic tyyliin (melkein, ei oo viimeksi unohtunut asia, olen unohtanut helvetisti asioita tämänkin jälkeen) kun oltiin lähdössä rouvan kanssa lentokoneella lomalle ja mun piti käydä rouva hakemassa omalta duunipaikaltaan kesken päivän että keretään lennolle. Oltas menossa suoraan kentälle rouvan työpaikan pihasta. No, sain soiton jossain välissä päivää että joko oot ihan kohta perillä, oon oottanut ulkona jo vartin... Mää töissä surffaamassa varmaan täällä foorumilla vaan kaikessa rauhassa että voi viddu, ainiin. Joo, tein nopeusennätyksen lähtee töistä, kipittää autolle ja kaahata rouvan työpaikalle. Ei ollut kaikkein onnellisimmillaan wife tuolloin kun kaarsin pihaan puolen tunnin päästä, eli 45min myöhässä. Eli ei viimeisin mutta yksi legendaarisimmista unohduksistani. Melkein uusin lienee myös vihkisormus. Olen unohtanut missä se on. No, uudet on tulossa saksasta, upgreidattuna versiona... Ihan perinteisestä ko maan LDAGS:stä (Local Diamond and Gold Shop).

Edit3: Ei missattu tuota lentoa kuitenkaan, just ja just kerettiin. Huh. Olis saattanut olla nihkeetä seuraa loppupäivä jos oltas jääty "rannalle"...

^ no jotain 70 litraa ainakin menee, enemmänkin isomazdaan. ( miten sinne noin paljo meneekin...)

Unohdin kotiavaimet kotiin .....mutta eipä hätiä, on varapaikka ja sitä piti käyttää jo seitsemännen kerran tänä vuonna. Onneksi on varapaikka.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

"Mitä joku muu unohti viimeksi?" -ketjuun vastaisin että vessan oven laittamatta lukkoon. Pamautin vauhdilla sisään ja hyvä etten istunut tyypin syliin kun tönötti itte paskalla siellä. "Sori unohdin laittaa oven lukkoon.." Joo, "Ei mitään, pasko rauhassa!" ja vaihdoin eri vessaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ no jotain 70 litraa ainakin menee, enemmänkin isomazdaan. ( miten sinne noin paljo meneekin...)
    Ei mene kuin 61 tai 62 litraa. Joo olen omistanut Mazda kutosen.

En muista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Ei mene kuin 61 tai 62 litraa. Joo olen omistanut Mazda kutosen.
    Niitäkin on varmaan, tai siis on, eri mallisia, kyllä mä olen sinne 70 litraa tankannut ( sitä mittaria nimenomaan katselin ja ihmettelin että aika paljo menee...), eikä ollut ihan täysin tyhjä tankki.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Tapahtuiko tuo Lauttasaaressa aamulla?
    ...
    Rouva oli selvästi järkyttynyt ja jäi ihmettelemään pyöräänsä.
    Ei. Etkö jäänyt auttamaan?

Niitäkin on varmaan, tai siis on, eri mallisia, kyllä mä olen sinne 70 litraa tankannut ( sitä mittaria nimenomaan katselin ja ihmettelin että aika paljo menee...), eikä ollut ihan täysin tyhjä tankki.
    Vaikka tää ketju ei olekaan "Mikä on Tempokisun tankin koko?" ketju, niin pakko osallistua tähän yhdellä linkillä:

http://autojen.com/polttoainesailion/mazda/6.html

Tuskin on 70 litraa millään tankin koko. En tiedä lasketaanko täyttöputkea tankin kokoon mutta vaikka ei laskettas, tuskin kuutta litraa täyttöputkeenkaan menee "piiloon" (ainakaan Volvon XC90T8:ssa missä bensat valuu maahan takarenkaan lokasuojan välistä maalipintaa pitkin valuen jos tankin erehtyy tankkaa ihan normaalisti täyteen ja tämä ei ole Volvon/Bilian mielestä vika vaan ominaisuus joten tämän ja monen muun asian takia pitäkööt tunkkinsa ja nyt ajetaan VW:llä eikä Volvoihin enää paluuta ole), varsinkin jos "ei ollut täysin tyhjä tankki".

Tempokisu puhuu aikavarmasti puutaheinää nyt. Tai katso auton ohjekirjasta oikea koko ja kerro meille, ettei mene viikonloppu piloille miettiessä asiaa. Sitten sen jälkeen voikin tämän topicin mukaisesti unohtaa koko asian kun ei itteä liikuta millään lailla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    Ei. Etkö jäänyt auttamaan?
    En. Liikennetilanne ei sallinut yhtäkkisiä liikkeitä eikä siinä mitään hengenvaaraa ollut (enää).
    JackOja muokkasi tätä : 17.08.2018 at 11.51

.

Niin sulla on käsittääkseni sellainen ekan mallin kutonen kuten mullakin oli. Polttoainevalo paloi viimeiset 80 kilsaa ennen tankkausta ja ei sinne mennyt kuin 61 litraa eli tankki lienee ollut melko tyhjä. Jos sinne yli 70l saa menemään niin se tankki vuotaa jostain tankatessa.

Ostokset (joita ei ollut kuin kolme: kaurahiutaleita, kahvia, hapankaalia) kassapöydälle.

PS Ystävällinen asiakas riensi perään ja tavoitti minut huutamalla kaupan ovelta.

Tuli juuri hoksattua, että mökin seinäkello on unohtunut kääntää kesäaikaan
    Hyvin on elo aurinkon mukkaan tadittunut, kun vasta nyt Rouva huomasi

Olen jättänyt viinakset, mutta en muista minne?
    *keski-iän ylittänyt, putkiaivoinen plösö hiihiville*

Unohdin viimeksi sen, mitä olen viimeksi unohtanut. Ei vaan nyt tule mieleen.

Ei olisi tämäkään unohdus aktualisoitunut ilman tätä topiikkaa. Voidaan puhua ns. kumulatiivisesta unohtumisesta
    -L.

Tutkimusten mukaan ne, jotka ovat lapsena käyneet päiväkerhossa, käyvät aikuisina yökerhossa.

Virkapuhelimen äänettömälle, onkin muuten ihan hyvä tapa varovaisesti aloittaa hommelit lomien jälkeen
    Täytyykin myös ensikerralla koettaa muistaa unohtaa se.
    cycle to the hills - cycle for your lives

Hemmetti! Unohdin pyörän soittokellon taskuuni. Kävi näes silleen että poikkesin ihan muissa asioissa Ideaparkin minimanissa ja etsiskellessäni tarvitsemaani tuotetta näin eräässä hyllyssä fillarin soittokellon.Hinta 2,90:- mallia sellainen "pling." Se käteen ja edelleen etsimistä. Tuote löytyikin mutta sitä joutui siirtelemään ja vähäsen paketti availemaan tarkistusmielessä niin ajatuksissani olin tuon vempeleen laittanut taskuuni.
    Tuote osoittautui lopulta sellaiseksi jonka en katsonut täyttävän sille kuuluvaa tehtävää, niinpä jätin sen hyllyyn. Hipsin siis ajatuksissani minimanista ulos kassojen ohi ja kurvasin oikealle, heti niitten oviaukkojen jälkeen kokaisin jostain syystä hupparin taskuani, ei hemmetti! Miten kummassa toi jäi taskuun ja miten ylipäätään olin maksamattoman tuotteen sinne laittanut. Olin jo kurvaamassa ympäri vempele kädessäni kunnes tarkemmin ajatellen mietin siinähän munaa itsensä jos menee kassalle selittelemään "vahingossa ja ajatuksissani lipes taskuun, tulin maksamaan." Järkeilin myös vempeleen arvon olevan niin vähäpätöinen, ettei kauppa siitä suurta menetystä kärsi ja järkeilin myös jotta omatuntoni kestää tuon pienen pienen epärehellisyyden, joka siis ihan tahtomattani ja ajatuksissani tapahtui.

^Lol, voin kuvitella tilanteen. Tosin enemmän itsensä munaa täällä sadoille lukijoille tilannetta selitellessä. Ei pahalla, mutta sillain sympaattisella tavalla
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    ^Lol, voin kuvitella tilanteen. Tosin enemmän itsensä munaa täällä sadoille lukijoille tilannetta selitellessä. Ei pahalla, mutta sillain sympaattisella tavalla
    Hieno palaute, kiitos! Otin tietoisen riskin "itseni munaamisesta tällä foorumilla" kertoessani tuon

Mulle kävi samoin Kenkärasvan kanssa kauan sitten, soitin infoon ja lupasin tulla joskus maksamaan. Seuraavalla viikolla hoidin homman ja sain rehellisen varkaan palkkioksi pullakahvit tuplana. Arvoltaan suurinpiirtein sama kuin se keikkaamani purkki.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Työautoon unohdin ruuvit kun hallin toisesta päästä niitä lähdin hakemaan, matkalla juolahti toinen juttu mieleen mikä myös piti autosta ottaa. Noh kahden muistamisessa olisin ylittänyt itseni eikä tuossa nyt kuin noin 150 metriä ylimääräistä kävelyä tullut.

Eväslaatikkoon oli unohtunut banaani syömättä.
    Mutta huomenna on uusi yritys
    cycle to the hills - cycle for your lives

Samanlaisia aiheita

1. Mitä unta näit viimeksi?
    By heze in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 126
    Viimeinen viesti: 07.11.2018, 11.54
  2. Mitä söit viimeksi, Vol 2
    By EePee in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1383
    Viimeinen viesti: 02.11.2018, 20.34
  3. Mitä hukkasit viimeksi?
    By Shimaani in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 124
    Viimeinen viesti: 01.09.2018, 19.00
  4. Mitä unohdit tilata nettikaupasta?
    By snowfake in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 17
    Viimeinen viesti: 09.05.2017, 02.59
  5. Mitä viimeksi korjasit ilmastointiteipillä?
    By lansive in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 118
    Viimeinen viesti: 21.04.2017, 20.25

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •