Näyttää tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Momenttiavainmoka

Momenttiavainmoka

Käänsin tyhmyyksissäni bbb 2-14nm momenttiavaimen säätönuppia useita kierroksia tosta 2nm asetuksesta väärään suuntaan. Menikö nyt kalibrointi sviduiksi? Joo ja säästäkää mut liialta pilkalta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jouko Katso viesti
    Käänsin tyhmyyksissäni bbb 2-14nm momenttiavaimen säätönuppia useita kierroksia tosta 2nm asetuksesta väärään suuntaan. Menikö nyt kalibrointi sviduiksi? Joo ja säästäkää mut liialta pilkalta
    Ei ainakaan omat avaimet välitä mitään tuommoisesta. Momenttiavainta pitäisi säilyttääkin löysällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Moska Katso viesti
    Ei ainakaan omat avaimet välitä mitään tuommoisesta. Momenttiavainta pitäisi säilyttääkin löysällä.
    Joo, kunhan sisuskalut ei irtoa kuten minulla kävi Biltsun muuten siistin pikkuavaimen kanssa. Varren sisällä oleva kynsielementti pyörähti ja nyt en tiedä kummin päin se sinne pitäisi laittaa.

Ok. Hyvä tietää, että ei tullut tehtyä pahempaa mokaa.

Useimmat momenttiavaimet menettää tarkkuutensa jos niitä ei löysätä. Beltzerin ohje tais olla, että löysälle ja siitä 1/4-1/2 kierrosta tiukempaan. Tuota oon käyttäny omissakin.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Ahaa. Itse asiassa toiminkin tietämättäni ihan viisaasti 😊. Kiitos tästä informaatiosta. Bbb kyllä kehottaa pitämään avaimen 2nm asetuksessa, mutta voisi olla järkevämpää vähän jopa löysätä sitä.

Hyvä kuitenkin pitää ihan kevyt jännitys päällä juurikin tuon takia, että sisällä voi olla irto-osia jotka menee väärään paikkaan liikaa löysättynä.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •