HuntteriVerkkokauppaBikeshopContinentalImatraGasGas
Näyttää tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Fox float napsaus

  1. #1

    Fox float napsaus

    Moikka!

    Tosiaan aika uutena laittelen viestiä, melkoisen vähällä kokemuksella myös nykyaikaisista maastofillareista.

    Olen koittanut etsiskellä käytettynä itselleni pyörää jolla harrastuksen aloittaisi, löysin melko hyvän vaihtoehdon mutta ongelmana testiajossa oli että keulaa alas painaessa tuntui pieni napsaus, eli keula ei jousta täysin pehmeästi heti alusta vaan tuntuu että alussa olisi pienenpieni vastus. Kysymys onkin, kannattaako pyörän ostoa harkita ja voiko johtua säädöistö tai huollon puutteesta, vai kannattaako ajatus kyseisestä fillarists hylätä hetimiten, ideana ei meinaan olisi uusia keulaa heti ensimmäisenä syksynä.

  2. #2
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.105
    Huollolla pitäisi korjaantua. Tai jopa pitämällä pyörää hetken nurinpäin. Jos tuo pykälä ei päästä äänisaatetta, uskaltaisin ostaa itselleni.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  3. #3
    Mulla aivan pakasta vedetty foxi pikkusen jämähteli ylös ja napsahteli lähtiessään liikkumaan. Kovaa ajoo vaan ja helpotti. Oli alkukankeutta vaan. Käytetyssä voi olla käytön puutetta.

  4. #4
    Mulla oli mastodonissa samaa että nihkeä ja jämähti hiukan kun ei ajanut. Pidin pari kertaa yön yli pyörää nurin päin, niin häipyi kokonaan. Ilmeisesti varastossa saattaa vaahtomuovirenkaat jne kuivahtaa. Kannattaa silloin tällöin säilytellä nurinpäin pyörää.

  5. #5
    Kiitoksia vinkeistä! Myyjä tosin oli pyörän ehtinyt kaupata mutta seuraavalla kerralla oon fiksumpi!

Samanlaisia aiheita

  1. Fox float 32 performance 100mm
    By Jafle in forum Jousitus
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 23.05.2017, 12.40
  2. 2013 Fox Float 29 CTD ongelmat
    By Amfinaut in forum Jousitus
    Vastaukset: 161
    Viimeinen viesti: 31.12.2015, 09.24
  3. Fox float 32 jarrusatulan kiinnitys
    By Blackno1 in forum Jousitus
    Vastaukset: 20
    Viimeinen viesti: 27.09.2014, 20.47
  4. Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 03.02.2014, 00.42
  5. Fox 36 vanilla r VS fox 32 float rl?
    By xc-pyöräilijä in forum Jousitus
    Vastaukset: 18
    Viimeinen viesti: 27.08.2011, 13.24

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •