Näyttää tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Mihin pyörä huoltoon? Myllypuro, Helsinki

Mihin pyörä huoltoon? Myllypuro, Helsinki

Tarvisi viedä pyörä huoltoon, mutta googlettamalla löysin tästä läheltä vain baiks / intersport / xxl, eikä ne taida olla mitään kunnollisia paikkoja viedä pyörä kunnon huoltoon?

No Intersportissa olen huollattanut pyörämme jo vuosia (asun Mellunkylässä). Vaikka onkin ketju, löytyy Puhoksesta osaavia henkilöitä.

Toni&Toni kalasatamassa. Pyörä kainaloon ja metrolla perille.

Aina pelottaa kun sanotaan että jossain on osaavia henkilöitä - mitä jos omalle kohdalle ei osukaan semmoisia? Kyllähän työn tai palvelun tason tulisi olla aina vähintään tietyllä tasolla!

Kysyjä ei täsmentänyt millaisesta pyörästä on kyse. Fillari on fillari, mutta esimerkiksi maantiefillarille voisi suositella Masterveloa Vuosaaren sillan pielessä ja maastopyörälle Vartiokylän pyörää Itäväylän kupeessa.

Tämä on myös aika lähellä Herttoniemessä http://www.hi5bikes.fi

Itse teen suuren osan huolloista, mutta kävin ajanpuutteen vuoksi kesällä teettämässä yhden huollon huoltoliikkeessä. Samalla huomasin, että toiset polkupyörähuollot laskuttavat melko paljon varaosista. Jossain 11-lehtinen takapakka maksaa 100 € ja jossain 85 €. Saksan verkkokaupassa n. 57 €.
    Tuon n. 40-50 % nettikauppaa kalliimman hinnan ymmärtää, koska varastointi ja muu maksaa, mutta 80-100 % kalliimpi on liian kallis.

Jos siis on tarkoitus vaihdattaa osia, kannattaa verrata tarvittavien varaosien hintoja huoltoliikkeiden välillä

Tilaan BikeDiscountista: Ultegra 6800 50T/34T eturattaat, 11-28 Kasetin, KMC X11 SL Gold ketjut, Shimano Optislick vaihde- ja jarrukaapelisetit, Quaxar tankonauhat, SwissStop jarrupalat. Hinta 269 € toimituksineen.

Pyörähuollon varaosahintana samat arviolta n. 400 - 500 € ? Työ ehkä 200 € eli yhteensä joku 600 - 700 €.
    Itse tehtynä siis 269 €. Kannattaa siis huomioida varaosahinnat
    Canyon Endurace CF 9.0 / Giant TCX SLR 2 / Titania Terässiipi

Toni&Toni saa ääneni. Olen käyttänyt myös hi5:n huoltoa ja t&t oli oman kokemukseni mukaan parempi.

Samanlaisia aiheita

1. Mihin lukita pyörä kotipihassa
    By Sami_M in forum Varusteet
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 09.03.2018, 08.56
  2. Minne pyörä huoltoon Nurmijärvi-Helsinki akselilla
    By Jyri K in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 14.09.2016, 11.36
  3. Joustokeula huoltoon?
    By mtb&ski4ever in forum Jousitus
    Vastaukset: 8