Näyttää tulokset 1 - 17 / 17

Aihe: 170mm Enduro maastopyörä hakusessa (1500€ - 2500€)

Kymysys 170mm Enduro maastopyörä hakusessa (1500€ - 2500€)

Kattelin että tuo YT CAPRA 27 AL (https://www.yt-industries.com/en/det...4/sCategory/92) olisi mukava pyörä mutta hinta on aika korkea (2500€). Löytyyköhän halvempaa 170mm maastopyörää mistään?

https://www.canyon.com/fi/gravity/to...ue-al-5-0.html menee viidellä millillä tavoitteen yli mutta eikös enemmän ole enemmän?

Kiitos ehdotuksesta! En tajunnut tuolta Canyonin sivuilta katsoa tuota "Gravity" saraketta. Luulin, että kaikki maastopyörämallit löytyy "Maasto" sarakkeesta.

Canyonin hintaa on paha lähtee nokitteleen. Tuossa kuitenkin pari vaihtoehtoa: Propain tuohon kun nappaa pakollisen? hissitolpan niin jää alle 2,5k . Ja se mun ikuinen Commencal ehdotus, mutta ei vaan pärjää muiden kanssa jos pelkkää osalistaa tuijotellaan.
    Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä

Nyt olisi Vitus Sommet todella hyvään hintaan, 1599 EUR ja ilmainen toimitus: (http://www.chainreactioncycles.com/f.../rp-prod159783) (alennuksen saa vasta ostoskorissa).

Näyttää siltä, että Vitus tarjoaa huomattavasti enemmän rahalle vastinetta kuin Canyon. Mitä mieltä olette? Joustoa Vituksessa on vain 160mm, mutta se riittää minulle.

Zip muokkasi tätä : 04.07.2018 at 19.25

Mulla näytti hinnaksi 1899? No jokatapauksessa paljon pyörää hintaansa nähden. Ei tuohon hintaan, paljoa mussutettavaa jää. Tässä pari huomiota: kymppipakka; onko pitkät välit vaihteiden välillä? ja painavat kiekot. Runko ja geo todistetusti hyvät, rahallahan sina saa parempaa, ja speksailuhan ja päivittäminen on kivaa.

Ei pysty Androidilla edittiä tekemään, joten mennään näin kahdella postauksella....
    Mutta jos sulla on tässä kohtaa käytettävissä se 2500 euroa, niin käyttäisin sinuna sen. Koska jos osia katsoo, niin ne saa pyörän mukana "halvemmalla" kuin itse ostaen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti alteregoni Katso viesti
    Mulla näytti hinnaksi 1899? No jokatapauksessa paljon pyörää hintaansa nähden. Ei tuohon hintaan, paljoa mussutettavaa jää. Tässä pari huomiota: kymppipakka; onko pitkät välit vaihteiden välillä? ja painavat kiekot. Runko ja geo todistetusti hyvät, rahallahan sina saa parempaa, ja speksailuhan ja päivittäminen on kivaa.
    Tuo alennettu hinta näkyy vasta ostoskorissa, eli pyörän lopullinen hinta on 1599 EUR. 32T edessä ja 11T-42T takana riittää minulle mainiosti! Haluan mahdollisimman paljon rahalle vastinetta ja tämä pyörä näyttää sitä eniten tarjoavan. Taidan tänään laittaa Vituksen tilaukseen

EDIT: Nyt on pyörä tilattu! Kauan tuli mietittyä, että ostanko jäykkäperän vai kunnon täpärin. Täpäri tuli valittua niin pääsee hurjastelemaan myös esim. Sappee bikeparkkiin
    Zip muokkasi tätä : 05.07.2018 at 14.45

Näpäkän näköinen fillari, laita ihmeessä kuvaa kun saat pyörän perille!
    Ride happy!

Hyvä valinta! Velipoika vei ko. merkin pyörän liikkeeseen huoltoon ja kysyi jotakin siitä, vastaus oli ”vitustako minä tiedän hohohoo”..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sarpale Katso viesti
    Näpäkän näköinen fillari, laita ihmeessä kuvaa kun saat pyörän perille!
    Juu laitan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Hyvä valinta! Velipoika vei ko. merkin pyörän liikkeeseen huoltoon ja kysyi jotakin siitä, vastaus oli ”vitustako minä tiedän hohohoo”..
    Haha! Kiva lainailla tätä pyörää muille: "Hei haluuks koittaa mun vitusta? xD"

Juu laita ihmeessä arviota pyörästä, itselläkin oli joskus Vitus kiikarissa. Ja onhan tuo loistava laite siinäkin mielessä, että saa väännettyä paskaa huumoria loputtomasti. 😁

Juu laita ihmeessä arviota pyörästä, itselläkin oli joskus Vitus kiikarissa. Ja onhan tuo loistava laite siinäkin mielessä, että saa väännettyä paskaa huumoria loputtomasti.

Pyörä on ollut nyt käytössä muutamia kertoja. Todella hyvä pyörä vaikuttaa olevan hintaansa nähden (1599,99 EUR). Saa nähdä miten osat ja runko kestää tulevaisuudessa

Tässä yksi kuva:

Zip muokkasi tätä : 05.08.2018 at 17.52

Hienompi livenä! Miten poljentatehokas tuo on normipolulla, onko mielekäs ajaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kni94 Katso viesti
    Hienompi livenä! Miten poljentatehokas tuo on normipolulla, onko mielekäs ajaa?
    Omasta mielestä varsin hyvä peli normipoluillekkin. Ainoastaan ylämäissä häviää kevyemmille pyörille hieman, mutta se ei haittaa koska en kilpaile pyörällä.

Samanlaisia aiheita

1. Maastopyörä "29 hintaluokassa 1500€
    By Dux in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 16
    Viimeinen viesti: 08.04.2018, 12.56
  2. Maastopyörä hakusessa
    By teho_ in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 21
    Viimeinen viesti: 16.04.2017, 11.54
  3. n. 1500€ aloittelijan maastopyörä
    By rokthom in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 0