Näyttää tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: Bianchi Impulso vs. Bianchi Via Nirone 7?

Bianchi Impulso vs. Bianchi Via Nirone 7?

Hei,

olen hankkimassa maantiepyörää ja palloittelen näiden kahden mallin välillä. Onko foorumin jäsenillä kokemusta ko. malleista ja siitä miten ne vertautuvat toisiinsa? Hintaeroa on paikasta riippuen 400-500€ (Impulso on kalliimpi). Itselläni ei ole maantiepyörien runkogeometriasta tai osasarjoista mitään kokemusta. Toivon että ajoasento olisi inan pystympi, että pystyisi nauttimaan maisemista eikä selkään/niskaan yms. kohdistuisi niin suuri riski kipeytyä (liian) matalan ajoasennon takia.

Tarkoitukseni on polkea pidempiä lenkkejä (ja kovempaa) esimerkiksi Turun saaristossa ja Ahvenanmaalla. Olen opiskelija, joten budjettini on rajallinen mutta toisaalta en haluaisi joutua päivittämään pyörää heti 2 vuoden päästä.

Tarkoitukseni ei ole osallistua pyöräilykisoihin mutta kuntotasoni on muiden lajien kautta varsin hyvä, joten fillarin tulisi olla sen mukainen.

Kiitos vastauksista ja vaivannäöstänne jo etukäteen!

Hep! Täällä myös kaivataan kommentteja ja kokemuksia varsinkin tuosta Impulsosta. Itse arvuuttelen tällä hetkellä Impulson ja Intrepidan välillä. Molemmissa sama runkogeometria (C2C) jos oikein olen ymmärtänyt. Ero mielestäni pelkästään siinä, että Intrepida on hiilikuitu ja Impulso alumiini. Osasarjaksi ajatellut 105:sta. Pituutta itselläni on 193cm ja kaipaisin myös hieman vinkkiä tuohon runkokoon valintaan.

Samanlaisia aiheita

1. Bianchi Via Nirone 7 105 korvaaja
    By EJH in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 21.07.2017, 10.56
  2. Bianchi C2C via nirone 7 alu 2012
    By Jankke in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 27
    Viimeinen viesti: 03.02.2012, 20.36

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja