Näyttää tulokset 1 - 15 / 15

Aihe: Satulaukku

Satulaukku

Oliskos kenelläkään vinkkia satulalaukkuun johon mahtuisi myös kevyt takki. Ko. takki on ihan pikkuisen iso selkätaskuun. Kätevää olisi kuljettaa mukana sateen varalta. En löytänyt netistä sopivaa. Tietenkin samaan tulisi mahtua uusi sisäkumi ja pieni pumppu. Pumpun voisi toki laitaa runkoonkin.

Ehdotuksia ?

A

https://www.ortlieb.com/en/Saddle-Bag/

Kolmea kokoa, 0,8 l, 1,3 l ja 2,7l.

Ortliepiltä vois löytyä. Itellä s-kokoinen (sisuri, työkalut) m- ja l-koko olisi vielä. http://www.bestgear.fi/fi/tuotteet/d...bag-m?sef=hcfp

Lähetetty minun K10000 Pro laitteesta Tapatalkilla
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Kiitoksia vastauksista. Eiköhön noista löydy sopiva.

Tämä on kyllä huippu palsta. Vastauksia satelee samantien.

Ääni tälle laukulle, tai oikeastaan sen sisarmallille. Jos on tarvits vaihtaa fillarista toiseen, tämä hihnamalli on parempi. Huomaa laukun keskellä oleva toinen vetoketju. Kun sen avaa, laukkuun tulee muutamia senttejä lisäpituutta. Tykkään oivalluksesta.
    10k-kerhon jäsen

^ Itsellä sama Topeakin laukku, kätevä hintaansa nähden. Tuulitakki, vähän suklaapatukan tapaista evästä ja paikkatarpeet yms. mahtuu just ja just kun vetskarin avaa.
    Vaellusta, pyöräilyä, valokuvia - https://exposedpaths.exposure.co
    https://www.instagram.com/xposedpaths/

Kysymys: toimiiko noista yksikään hissitolpan kanssa?
    Roots, bloody roots

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mjjk Katso viesti
    https://www.ortlieb.com/en/Saddle-Bag/

Kolmea kokoa, 0,8 l, 1,3 l ja 2,7l.
    Mulla ei ole ortliebin clip-on -systeemi kestänyt. Tai niin, että se clip-lukkona toimiva muovilärpäke on löystynyt eikä enää lukitse laukkua. Tällöin möykkyisellä menolla laukku tipahtelee.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Ääni tälle laukulle, tai oikeastaan sen sisarmallille. Jos on tarvits vaihtaa fillarista toiseen, tämä hihnamalli on parempi. Huomaa laukun keskellä oleva toinen vetoketju. Kun sen avaa, laukkuun tulee muutamia senttejä lisäpituutta. Tykkään oivalluksesta.
    Sama laukku myös täällä ja ihan ok on, mut mun mielestä tää näyttää paremmalta: http://www.wiggle.com/topeak-wedge-d...h-strap-large/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Mulla ei ole ortliebin clip-on -systeemi kestänyt. Tai niin, että se clip-lukkona toimiva muovilärpäke on löystynyt eikä enää lukitse laukkua. Tällöin möykkyisellä menolla laukku tipahtelee.
    Ootko testannu takuuta? Ortliebit on hinnakkaita, joten sillä rahalla pitäis saada tukea sitten.

Sikäli suhtaudun luottavaisesti heihin, että kun kysyin etukäteen ennen erästä nettikauppatilausta heidän ohjaustankorullan kiinnityssysteemistä, niin sanoivat että jos nettikaupasta tilaamani tuote tulee vanhalla kiinnityksellä niin lähettävät takuuseen ilmaiseksi uudenmallisen kiinnityksen. Eihän se ole kuin pari hihnaa ja vaahtomuovia, mutta asenne oli mielestäni kohdallaan. Ei olisi tarvinnut odottaa että mikään hajoaa (ja sen vanhan kiinnityksen ongelma oli kans löystyminen, ei hajoaminen). Rulla tuli sitten aikanaan uudemman mallisella kiinnityksellä, joten asia jäi siihen.

Just pari tuommoista Ortliebin satulalaukkua tulossa. Tuo Bestgear oli ittelleni uus kauppa, mutta nämä laukut (S ja M) ainakin oli kohtuullisesti hinnoiteltu siellä.

Mulla on satunnaisessa käytössä tuo suurin. Olen suosiolla vetänny tuon irtohihnalla vielä satulankiskoihin kiinni. Ei pääse heilumaan ja varmasti kestää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Ootko testannu takuuta? Ortliebit on hinnakkaita, joten sillä rahalla pitäis saada tukea sitten.
    En jaksanut 15 € edestä alkaa säätää. Totta puhuen, en tiennyt enkä ajatellutkaan koko takuuta.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

En jaksanut 15 € edestä alkaa säätää. Totta puhuen, en tiennyt enkä ajatellutkaan koko takuuta.
    No joo, eipä tuolla hintaa nyt hirveitä kyllä kannata säätöä. Tosin yksi sähköposti ei paljoa vie aikaa ja parhaimmillaan saatat omistaa sillä 15 eurolla kohta kaksi laukkua.

Mulla oli entuudestaan micro-kokoinen satulalaukku, tänään tuli nuo S ja M. M oli yllättävänkin isokokoinen, sinne meni mukavasti läskipyörän varasisuskumi sekä vähän muuta tarviketta. Molemmissa laukuissa oli myös pikkasen syvempi se kiinnityslovi kuin entisessä laukussani, sekä tarranauha satulaputkeen kiinnitystä varten. En tiedä sitten onko tuo nauha siksi että kyse on isommista laukuista, vai ovatko jossain välissä tukevoittaneet kiinnitystä. Ainakin muovikisko oli yhteensopiva entisen kans.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •