ContinentalHuntteriElectrobikeGasGasRideVerkkokauppa
Sivu 5 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 164

Aihe: 41. Pirkan Pyöräily 10.6.2018

  1. #121
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    2.744
    FK ajeli 39 keskarilla. Ilmeisesti jakoivat jossain vaiheessa vähän porukkaa, ja naisten porukka tuli hiukan myöhemmin maaliin.

    Yöpyöräilyinfoa tulee ihan kohta, ja veikkaan että sinne on lähdössä ainakin suuri osa kanuunavetureista.
    http://www.kaupinkanuunat.fi

  2. #122
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.409
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti Katso viesti
    Valitettavasti jotkut väsyttivät itsensä siinä hommassa ja eivätkä jaksaneet joukon mukana loppuun saakka. Oma epäilykseni oli se, että monella energia kävi vähiin, koska matka oli sen verran pitkä ja kaikki eivät muistaneet syödä "koko ajan".
    "Koko ajan" pyörän päällä syöminen olisi hyvä opiskella. Itse menin 30:n keskariryhmässä 219 km 187 W keskiteholla aikaan 7.13 seuraavalla reseptillä:

    - Normaalia syöntiä viikolla ennen pyöräilyä, ei raskasta ajamista
    - Sunnuntaina ei mitään ennen lähtöä, vajaan kympin siirtymä jäähallille pyörällä
    - Pullollinen (0,7 l) vettä ennen Kehäkukkaa
    - Kehäkukassa aloitetaan syöminen: banaani ja kaksi mukillista mehua
    - Komissa lautasellinen lihakeittoa, leipäviipale, suolakurkkuja ja mukillinen kahvia
    - Komi-Murole välillä litra vettä juomapulloista
    - Muroleessa kaksi mukillista mustikkakeittoa, kaksi leipäviipaletta, yksi muki mehua, neljä pikkukupillista suolakurkkuja, yksi geeli
    - Loppumatkalla yksi geeli ja puolitoista litraa vettä

    Eli 3,5 litraa juotavaa ja jonkin verran syötävää. Energiankulutukseksi pyöräilyssä Strava arvioi 5400 kcal. Sisään meni yhtäkkiä laskien hieman yli 1000 kcal. Erotus lähti läskistä ja muusta varastoituneesta.

    Energiaa tuntui maalissa olevan vielä jäljellä (ei paljon), kramppeja ei tullut, mutta muutamassa nousussa ennen Terälahtea huomasi, että krampin kevyitä ensioireita alkoi olla havaittavissa. Kramppeja ei myöskään tullut illalla, vaikka aavistelin, että näin voisi käydä.

    Mikä olisi sellainen energianlähde, jota olisi helppo syödä pyörän päällä? Banaanin kuoriminen on jo akrobatiaa vauhdissa ja vauhdissa syödystä geelistä jäi eilenkin puolet syömättä, koska sitä ei saa ulos pakkauksesta yhdellä kädellä (sain pursotettua loput geelit pakkauksesta suuhun maalissa kahdella kädellä). Geelit toimisivat ja maistuvat hyviltä, mutta ainoat, joita saa järkevästi taskuista matkalla ovat sellaiset nallekarkin näköiset geelitäytteiset shotit, joita joutuu pureskelemaan pari minuuttia. Onko olemassa geelejä, jotka saisi helposti syötyä ajaessa ja joista ei irtoaisi yhtään pientäkään pakkausmateriaalin palaa roskaamaan teitä? Luulisi, että joku on kyennyt ratkaisemaan tämän ongelman. Valmiiksi kuoritut banaanit pyöräilypaidan taskussa ei varmaankaan toimi?

    Niin tietysti toisen juomapullon voisi täyttää geelillä. Saako energiageelejä ostaa esim. litran täyttöpulloissa tai olisiko jossakin hyvää reseptiä niin voisi tehdä geelin itse? Tummaa siirappia saisi litran juomapulloon 1,4 kg eli 4500 kcal. Bonuksena kilon purkki siirappia maksaa vähemmän kuin yksi 40 g geeli.

  3. #123
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.462
    Yöpyöräilyyn ei koota "viran puolesta" mitään keskinopeusryhmiä.
    Viime vuosina nopeasta ajosta kiinnostuneet ovat kokoontuneet ekaan lähtöryhmään
    ja on sinne suht tavoitteellisesti kovaa ajanut kanuunajuna aina muodostunut.

    Viime vuonna organisoin semmoisen noin 29km/h ajaneen ryhmäajon,
    jossa oli muutamia vetureita kymmeniä aurinkokansipaikkalaisia.
    Näin: https://connect.garmin.com/modern/activity/1801411938
    Jotain semmoista voisi ajaa tulevana perjantainakin, jos olosuhteet ovat suosiolliset.
    ****Timo
    ex tusinakerholainen



  4. #124
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    185
    ^Uudelleen täytettävä geelipullo on tietysti paras. Itse olen välillä napannut lastenruokaosastolta hedelmäsosepusseja mukaan lenkille. Helppo syödä ajaessa, mutta se roska harmittaa.

  5. #125
    Liittynyt
    06/2017
    Paikkakunta
    Ylöjärvi, Kyrönlahti
    Viestit
    60
    Kiitokset 28a:n porukalle, nyt se on vedetty si ekaa kertaa elämässä, pitkä Pirkka! Mikähän tuli mahdollisesti kilometrimääräksi, kun oma m400 ei ihan kestänyt maaliin asti!

    Plr:n ongelmaa olen myös miettinyt, voisikohan noita geelejä tursottaa urheilujuomaa sekaan pulloon? Mitä noi nallekarkit näköiset geelitäytteiset shotit oikeen on? Ikinä kuullukkaan... Jotain proteiinipatukoita tuli kans syötyä matkalla, mutta ei ole helppoa sekään...

    By the way, mitähän tässä pitäs duunailla tän viikon, jos meinaisi mennä yöpyöräilyynkin, lepoa, lepoa ja vähän pyöräilyä? Syödä ei ainakaan tarvi kauheasti, vararavintoa on liiaksikin venyneen pitkään tankkauksen jäljiltä!
    Munalla töihin ja kuorilla kotiin!

  6. #126
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.462
    Olen tehnyt oman urkkajuoman toiseen pulloon hunajasta.
    Pari - kolme rkl hunajaa, reilu hyppysellinen merisuolaa ja jotain mehua makua antamaan.
    Olen sekoittanut myös valmiin geelin veden sekaan, mutta se on paljon kalliimpaa kuin hunajasta tehden.

    Joskus tein myös maltodekstriinistä valmiin juoman, mutta siitä mulle tuli ilmavaivoja.

    Ja ne shotsit: http://www.wiggle.co.uk/powerbar-pow...eine-16-x-60g/
    ****Timo
    ex tusinakerholainen



  7. #127
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    1.769
    Tuolla ylempänä jäsen plr mainitsi banaanin syönnin ajossa olevan akrobatiaa. Kyllähän se on yhden käden hommaa kun vähän harjoittelee. Jos ei viitsi purasta päätä auki, niin kokeile vetää se kärki veitsellä auki siten, että se on viimeiseltä sivultaan enää kiinni. Siitä kun vetäisee hampailla, niin yksi sivu onkin jo kuorittu. Loput sitten hampailla helppo kuoria. Kuorenkin voi heittää tienlaitaan mätänemään.

  8. #128
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    80
    Ok, pitää lähtöpaikalla tutkailla tulevia ryhmiä ja siinä 30 keskarilla.

  9. #129
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    228
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nanolady Katso viesti
    By the way, mitähän tässä pitäs duunailla tän viikon, jos meinaisi mennä yöpyöräilyynkin, lepoa, lepoa ja vähän pyöräilyä? Syödä ei ainakaan tarvi kauheasti, vararavintoa on liiaksikin venyneen pitkään tankkauksen jäljiltä!
    Tuo on pitkälti siitä kuinka kovaa meinaat ajaa. Jos on pk-vauhtia, niin mitään erityistä ei tarvitse tehdä. Palautuminen sunnuntaista vie pari päivää, joten mitään kovin rasittavaa ei kannata tehdä ennen perjantaita. Pari kevyttä lenkkiä. Tankkaus perjantaina on ihan syytä tehdä, siis lähinnä hiilihydraatteja, että neste sitoutuu kehoon.

  10. #130
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    228
    Puututaan tuohon syömiseen ajon aikana, kun sen aloitin. Stravan antama arvio plr:lle on oikeaa luokkaa, joten tuon energiamäärän syöminen ajon aikana on hankalaa. Maksa ja lihakset varastoivat energiaa (glukogeenia) noin 1,5 tunnin suoritukseen, jonka jälkeen keho ottaa energiaa rasvasta. Kuitenkin rasvasta tuleva energia on liian hidasta se ei toimi silloin, kun tehoa tarvitaan paljon. Itse huomaan tuo siinä, että pitkillä lenkeillä (yli 300 km) syke ei nouse lopussa yli pk-vk -rajan.

    Eli mitä jatkuva syöminen tarkoittaa. Minulla oli lähdössä neljä banaania, joista yhden söin ennen lähtöä. Kaksi muuta söin ennen Hämeenkyröä, josta otin kaksi banaania lisää. Kaikki banaanit oli syöty ennen Parkanoa. Lisäksi minulla oli salmiakkia ja lakuja yhteensä noin 300 g mukana. Ne riittivät koko matkalle. Minulla ne ovat pienessä laukussa rungon päällä ohjaustangon takana. Lisäksi söin ajaessa yhden suklaapatukan ja pari geeliä. Tauoilla söin lisäksi leipää, suolakurkkuja (suolan takia) ja geelejä. Sain varmaan enemmän energiaa sisään kuin plr, mutta miinukselle reissu meni ja vaikka eilen illalla söin paljon, niin tänään keho on huutanut ravintoa ja minä olen vastannut huutoon. Urheilujuomaa meni noin neljä litraa ja vettä pullollinen (0,75 l). Urheilujuoma ei ole kovin hyvä energialähde, mutta kyllä tuosta määrästä tulee noin 120 g sokeria (n. 500 kcal), joka ei riitä edes tunnin tarpeeksi, mutta kyllä siitäkin apua on.

    Kun epäilin energioiden loppumista, niin kyse on siitä, että kun kunto ei ole sillä tasolla, että 34 olisi pk-vauhtia ja vk-tason ylläpitäminen vaatii jatkuvasti hiilihydraatteja. Kun hiilarivarastot on loppu, niin loppu tullaan rasvalla ja enintään pk-tasolla. Ja valitettavasti meillä oli ylämäissä yli 300 ja jopa yli 400 w tehoja, joita harva ajaa pk-tasolla. Harjoiteltu keho kyllä jaksaa vk-tasolla vaikka koko päivän, jos saa vaan tarpeeksi hiilihydraatteja.

  11. #131
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    Triathlonpuolella olen kuullut paljon geelien valmiiksi pursottamisesta pulloon etenkin täydellå matkalla. Koitin tuota nyt Pirkassa ja oli siis 0,5l pullo jossa taisi olla 6 x 60ml SiS geelejä ja loput vettä. Energiaa siitä sai ihan hyvin ja helposti mutta pahaa oli ja piti kiukulla juoda En tiedä pilasiko vesi sitä makua mutta raakana ovat olleet parempia omaan makeaan makuaistiin. Halpaa lystiä tuo ei noin ole.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

  12. #132
    Liittynyt
    04/2001
    Paikkakunta
    Asikkala
    Viestit
    5.315
    Meikäläisellä meni tehomittarista ja perusaineenvaihdunnasta laskien noin 4400 kcal. Join 3,3 l, järjestäjien punaista mehua 4 pulloa ja sitä valkoista (?) urheilujuomaa 2 pulloa + 4 pientä myslipatukkaa. Nesteet riitti hyvin, pakko oli tyhjentää molemmilla breikeillä, eihän toi onneksi niin kuuma keli ollut.

  13. #133
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.409
    Yhtäkkiä laskien tosiaan tulee aika kallis pullollinen, jos täyttää sen muutaman kymmenen gramman geelipakkauksista. Makeat geelit maistuvat yleensä hyviltä, joten laimentamatonta siirappia/kinuskikastiketta tms. juomapullossa voisi kokeilla. Noitahan tulee syötyä (juotua) muutenkin sellaisenaan eli maku on sopiva.

  14. #134
    Liittynyt
    07/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    12
    Mulla on tuollainen kokoa 125ml, johon mahtuu esim. 2x 60ml Geeliä. Linkissä olevaan malliin noin neljä.

    https://varuste.net/Hydrapak+SoftFla...ussi?_tu=88575

    Helppo juoda, puhtaat kädet ja eikä tule roskia tien päälle.

  15. #135
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.946
    Kehutaan nyt tätä klassikko-matkaakin välillä. Kiva oli ajaa Pirkka pitkästä aikaa, edellisestä käynnistä olikin jo monta vuotta.

    Ainut moite voisi tulla siitä viimeisen huollon merkkauksesta, joku varoituskyltti olisi saanut olla pari-kolme sataa metriä ennen risteystä. Nyt siinä risteyksessä taisi olla vain yksi kyltti, mistä ajoi tosi helposti ohi.
    XT-vaihtajia vuodesta -95.

  16. #136
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.440
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Ainut moite voisi tulla siitä viimeisen huollon merkkauksesta, joku varoituskyltti olisi saanut olla pari-kolme sataa metriä ennen risteystä. Nyt siinä risteyksessä taisi olla vain yksi kyltti, mistä ajoi tosi helposti ohi.
    Minä näin niitä "1km huoltoon" kylttejä noin kilometri ennen huoltoa tuolla Klassikolla, kiitos siitä ja koko tapahtumasta järjestäjille. Mukavaa oli.
    Erityinen kiitos hänelle, joka ohjasi meidät pysäköintiin.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  17. #137
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    2.744
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esa S Katso viesti

    Yöpyöräilyinfoa tulee ihan kohta, ja veikkaan että sinne on lähdössä ainakin suuri osa kanuunavetureista.
    http://www.pirkankierros.fi/yon-polkijoille/

    Ja löytyy sieltä muutakin uutta http://www.pirkankierros.fi/pirkan-p...l-teki-tuplat/

    Ja päiväpyöräilyn maaliintulleet.
    http://www.kaupinkanuunat.fi

  18. #138
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    509

    Lamppu syttyi

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti plr Katso viesti
    Niin tietysti toisen juomapullon voisi täyttää geelillä. Saako energiageelejä ostaa esim. litran täyttöpulloissa tai olisiko jossakin hyvää reseptiä niin voisi tehdä geelin itse? Tummaa siirappia saisi litran juomapulloon 1,4 kg eli 4500 kcal. Bonuksena kilon purkki siirappia maksaa vähemmän kuin yksi 40 g geeli.
    Tälläisiä kun vetää kaksi niin ei tarvi askarrella geelipussien kanssa, ja hiilarit riittää maaliin asti. Pikku huikka puolen tunnin välein, vettä päälle. Tuolla on myös se 0,5l täyttöpakkaus. Ei ole myöskään roskaongelmaa (eli bibsien puntit täynnä tyhjiä geelipusseja). Tänä vuonna täytin nuo pikkuputelit Dexalin geelillä, koska se tuntuu toimivan ja sitä saa toisinaan halvalla lähiprismasta.

    Diy-geeli ollut kanssa omalla listalla, mutta toistaiseksi tekemättä. Tuossahan on se sama, kuin muissa hiilareissa, että pitää ensin tietää mitkä sokerit juuri omassa kropassa imeytyvät parhaiten.

    Pikaisesti laskien pirkan "polttoainekulut" olivat 14 x 0,85€ = 11,90€ geelien osalta, neljä yläfemma porenappia juomapulloon 4/20 x 4,50€ = 0,90€. Onko tuo sitten paljon vai vähän, en tiedä, ehkä rahallisesti diy-geeli on vähän siinä ja tuossa. Toisaalta, jos tekee itse niin saa juuri sellaista kun sattuu tulemaan.
    go play chicken with your lactate threshold
    Mun Youtube
    https://fi-fi.facebook.com/raparossitampere/

  19. #139
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    2.744
    Joskus Ironmaniin tein puolen litran juomapulloon diy-geeliä. Se oli lähinnä maltodekstriiniä, eli pullo melkein täyteen sitä, sitten laitoin ainakin vähän kahvia joukkoon, ja mineraalisuolaa. Ehkä jotain muutakin, mutta en nyt muista.

    Pirkassa olen mennyt järjestäjien eväillä. No tällä kertaa laitoin juomapulloihin vähän maltoa kotona, ja sitten tankkasin ne urheilujuomalla. Aamun viileydessä juoma voi olla tuhdimpaa.
    http://www.kaupinkanuunat.fi

  20. #140
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti missile Katso viesti
    Tälläisiä kun vetää kaksi niin ei tarvi askarrella geelipussien kanssa, ja hiilarit riittää maaliin asti. Pikku huikka puolen tunnin välein, vettä päälle. Tuolla on myös se 0,5l täyttöpakkaus.
    Noita mullakin on kaksi. Huonona puolena tilanvienti tyhjentyneenäkin miksi pirkassa en ottanut noita ja ironmanilla etenkin huono kun säilytystilaa vielä vähemmän.
    Lenkeillä kyllä käytän noita jos geeliä otan. Squeeze närästää niin SiS-geeliä olen täytteeksi laittanut.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

  21. #141
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    149
    Yö-Pirkka lähestyy ja sää vaikuttaa lupaavan puotaiselta ja tasalämpöiseltä.
    En löytänyt ohjeistusta valoista, onko taka-/etuvalot suotavia vai pakollisia? Entä kokemukset käytännössä, tarvitaanko valoja näkemiseen vai ainoastaan että itse tulee nähdyksi?
    Yksi Kaupin kanuunankuulista - ei niin kova eikä nopea, mutta kuitenkin pyöreä ja painava.

  22. #142
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    228
    Sen verran monta Yö-Pirkkaakin on tullut ajettua, että neuvoja voinen antaa. Takavalo on mielestäni ehdoton, mutta välttäkää liian kirkkaita takavaloja tai suunnatkaa ne alaspäin.

    Vastaus etuvalokysymykseen ei ole niin selkeä. JuRi todennäköisesti on siinä ryhmässä, joka ajaa koko reitin taukoineen alle neljän tunnin. Silloin mielestäni huomiovalo on riittävä, joskin isompi valoteho ei ole haitaksi. Kaikille muille suosittelen normaalia ajovaloa, mikä on sitten normaali. Itse ajelen noin 4:15 aikataululla ja laitan noin 800 lumenia valotehoa tai valovirtaa, kun täällä on useampikin insinööri lukemassa näitä ;-) Tuolla valolla näkee taatusti riittävästi ja voi myös ajella rauhassa kotiin.

  23. #143
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.462
    Etu- ja takavaloja ei kannata välttää.
    Yöpirkassa ne ovat mielestäni välttämättömät, aina päivisinkin suositeltavat.
    Älä kuitenkaan käytä vilkkumoodia pimeällä!
    ****Timo
    ex tusinakerholainen



  24. #144
    Liittynyt
    05/2017
    Viestit
    228
    Matin ja Taliskerin vastaukset olivatkin jo kattavat valojen osalta. Pirkan pyöräilyn virallinenkin kanta on kyllä löydettävissä tämän sivun loppussa olevan ohje-linkin takaa: www.pirkankierros.fi/yon-polkijoille/
    Eli etuvalo on pakollinen (tieliikennelaki), ja jos omaa valoa ei ole, niin sellaisen joutuu ostamaan kisakansliasta ennen lähtöä.

  25. #145
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    228
    Kun Yö-Pirkassa ei ole virallisia nopeusryhmiä niin laitetaan jotain osviittaa.

    Perinteisesti siellä on ollut yksi neljän tunnin alitukseen tähtäävä ryhmä, jossa on ollut paljon Kanuunoita vetämässä. Pari kertaa olen siinä ajanut ja tunne on hieno, kun Kapeentietä ajetaan iltahämärässä reipasta vauhtia. Vetohommiin osallistuminen ei ole pakollista eli kuutamokansipaikkoja löytyy.

    Itse lähden muutaman kaverin kanssa tavoitteena ehtiä Jäähoviin ennen pilkkua. Jäähovissa ollaan todennäköisesti ajassa 4:15, kokonaisaika on arvoitus ja riippuu siitä kuinka pitkät vetovuorot ovat Jäähovissa. Ajoaikainen keskinopeus on luokkaa 32 km/h. Olemme lähdössä heti nopeimman jonon perässä ja kannattaa tulla kyselemään, mikäli haluatte liittyä joukkoon.

    Hitaampiakin ryhmiä on organisoitunut, joten lähtöpaikalla kannattaa avata suunsa. Minusta ainakin on mukavempi kiertää Näsijärveä porukassa.

  26. #146
    Täällä olisi 1 kiinnostunut 4h ajaja, koitan kuikuilla jotain porukkaa paikan päällä

  27. #147
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    80
    Täytyypi tähyillä, jos 32km/h porukkaan hyppäis niin ehtis vielä kotiin Raumalle nukkumaan ennen postinkantajaa.

  28. #148
    Liittynyt
    02/2015
    Paikkakunta
    Suur-Pirkkala
    Viestit
    500
    Alle 4 tunnin ryhmään olisi tarkoitus liittyä. Toivottavasti saadaan vahva juna matkaan!


    Sent from my iPad using Tapatalk

  29. #149
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    509
    Alle neljä tuntia vois olla taas hyvä tavoite, se kai tarkoittaa yli 33km/h keskaria. Teen varmaan lopullisen päätöksen jäähallilla.
    go play chicken with your lactate threshold
    Mun Youtube
    https://fi-fi.facebook.com/raparossitampere/

  30. #150
    Liittynyt
    05/2017
    Viestit
    228
    Melko Kanuuna-voittoinen pikajuna ajoi Pirkan yöpyöräilyn alle 3,5 tuntiin. Keskinopeus noin 38 km/h (+/-0.1 mittarista riippuen). Menomatka Muroleehen asti mentiin noin kahdeksan hengen jatkuvalla telaketjuvedolla mukavassa myötätuulessa. Muroleen tauolle saavuttaessa keskinopeus olikin lähes 39 km/h, mutta paluumatkan pieni vastatuuli pudotti sekä nopeutta että vetoringin kokoa. Kämmenniemen jälkeen päätettiin vaihtaa vetorinki yhteen jonoon, ja loppumatka tultiinkin 4-5 vetäjän voimin vuorovedoin.

    Kyseessä oli omalla kohdallani ensimmäinen Yöpirkka, ja täytyy sanoa, että oli kyllä hienoa ja reipasta menoa sekä mukava tunnelma. Siitä kiitokset erityisesti kanssavetäjille!

    Tässä vielä lenkin tiedot: https://www.strava.com/activities/1640816650

Samanlaisia aiheita

  1. 40. Pirkan Pyöräily 11.6.2017
    By Talisker in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 149
    Viimeinen viesti: 18.06.2017, 10.05
  2. 39. Pirkan Pyöräily 12.6.2016
    By Talisker in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 177
    Viimeinen viesti: 25.06.2016, 15.46

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •