Sivu 9 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Näyttää tulokset 241 - 269 / 269

Aihe: Ppp:n poisto

Foorumin missikisat, kannatetaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    Suotavaa olisi, että joku salskea, raamikas foorumilainen kokeilisi moderoinnin rajoja tässä asiassa.
    Kunhan kevät tulee ja tarkenee niin aloitetaan ppp henkinen ketju omilla kuvilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Kunhan kevät tulee ja tarkenee niin aloitetaan ppp henkinen ketju omilla kuvilla.
    Eikös moni harrasta sisäpööräilyä näin talvisin mallia hikipannalla.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    Suotavaa olisi, että joku salskea, raamikas foorumilainen kokeilisi moderoinnin rajoja tässä asiassa.
    Miksi meitä 50+ taviksia (=punakka, tanakka, hanakka) syrjitään? Tehdäänkö anti-ppp ketju? Ei, en lupaa laittaa omaa kuvaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PK1 Katso viesti
    Foorumin missikisat, kannatetaan!
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    ketju omilla kuvilla.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti fillari-isi Katso viesti
    Miksi meitä 50+ taviksia (=punakka, tanakka, hanakka) syrjitään? Tehdäänkö anti-ppp ketju? Ei, en lupaa laittaa omaa kuvaa.
    Joo, 50+ hoikka ja vähän pelottava ....nyt kun oon käyny passikuvassa ja tuli näköne niin mä laitan. Tässä on teille haastetta...

ja kun kohtapuoliin oon menossa hammaslääkäriin, niin on hammaslääkärillekin haastetta..
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Joo, 50+ hoikka ja vähän pelottava ....nyt kun oon käyny passikuvassa ja tuli näköne niin mä laitan. Tässä on teille haastetta...

ja kun kohtapuoliin oon menossa hammaslääkäriin, niin on hammaslääkärillekin haastetta..
    Mulle riitti tää niitti. Tempokisu myrkyttää foorumin rivoilla kuvilla ja ylläpito vain hurskastelee. Kun olette näihin naurettaviin "puhdistustoimiin" ryhtyneet, poistakaa mun käyttäjätunnus samaan syssyyn!
    Olen tätä miettinyt nahkiaisten kanssa jo jonkin aikaa ja tullut siihen lopputulokseen, että minulla ei ole ollut eikä ole, mitään​ järjellistä annettavaa foorumille. Kiitos.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lehtijussi Katso viesti
    Mulle riitti tää niitti. Tempokisu myrkyttää foorumin rivoilla kuvilla ja ylläpito vain hurskastelee. Kun olette näihin naurettaviin "puhdistustoimiin" ryhtyneet, poistakaa mun käyttäjätunnus samaan syssyyn!
    Olen tätä miettinyt nahkiaisten kanssa jo jonkin aikaa ja tullut siihen lopputulokseen, että minulla ei ole ollut eikä ole, mitään​ järjellistä annettavaa foorumille. Kiitos.
    Kieltämättä asetelma: Ppp-topikin poistaminen ja esimerkiksi nahkiastopikin salliminen, on sellainen ettei se ainakaan poistotoimenpiteen tehneen toimituksen linjauksen järkevyyttä korosta.

Voisi myös joku raja olla, kuinka paljon sallitaan jonkun henkilön toistuvaa valitusta elämänsä kauheudesta. Samoin myöskin kuolemiseen, ja usein jopa sen toivomiseen liittyvät viestit, välillä tulee mietittyä mitä niillä on tekemistä pyöräilyaiheisella keskustelufoorumilla? Ja viime aikoina sitä, kuinka ne ovat ilmeisesti sopivampia tänne kuin mitä Ppp-topikki oli. En käsitä ollenkaan.

Voi hyvin olla niin että naisille sallitaan paljon enemmän, kuin miehille. Tai paremminkin, naisten tekemiseen ei uskalleta puuttua.

Ei kai kukaan syrji, se on vaan se iän tuoma realismi sekä itsekritiikki joka estää julkaisemasta omia kuvia trainerin päällä bibseissä karvaiset vatsamakkarat hiestä kiiltäen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Ottakaa ennemmin *elvettiin tuo äklö kalaketju mikä sen pääketjun lisäksi rönsyilee joka toiseen muuhunkin ketjuun.
    Ja taas. Kuten joku laitto jo useampi viikko/kuukausi sitten, alkuun hyvä vitsi on nyt jo pitkään ollut pahimman luokan häiriköintiä ja kumma on kun ylläpito ei siihen jostain syystä uskalla puuttua.

Edit: Ei ***** saatana, menin lukee viimeistä huvittavaa lukihäiriötä niin eiköhän sielläkin saatana samaa paskaa ole.

Tehkää nyt ylläpito jotain asialle ennenkuin kaikki lähtee helvettiin täältä yhden pellen takia. *****.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    ...nahkiastopikin salliminen...
    Tuohan ei ole oikeastaan villakoiran ydin, vaan se että nahkiaisia tungetaan lupauksista huolimatta ~joka topicciin.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Voi hyvin olla niin että naisille sallitaan paljon enemmän, kuin miehille. Tai paremminkin, naisten tekemiseen ei uskalleta puuttua.
    Puututaanhan siihen, sitä pidetään tyypillisesti rohkeana, vapauttavana, voimaannuttavana, tavoiteltavana ja kaikin puolin esimerkillisenä.
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

PPP ssä oli vain kauniita kuvia,(ne on vaan kuvia eli esineitä eikä syrjintää tai ahdistelua).
    epäasiallinen maastopyöräilijä

Tuosta yllä olevasta, useasti esillä olevasta, kuvasta päätellen sille kisulle on ainakin jäänyt sieltä paljon parjaamastaan lääkärikoulusta muistiin jotkin alapään anatomian luennot joissa on kuvailtu sitä jota esitetään monissa julkisissa tiloissa kirkkovene karrikatyyrillä..

Jouluna sitten PPP, pullein pukki pinkeenä.
    skeptinen realisti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oem Katso viesti
    PPP ssä oli vain kauniita kuvia,(ne on vaan kuvia eli esineitä eikä syrjintää tai ahdistelua).
    Eikös tämä poistaminen juuri esineellistämiseen liittynyt?
    Hetken kestää elämä/Ja sekin synkkä ja ikävä/Hei, tonttu-ukot hyppikää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Tässä on väkisinkin tullut mieleen näistä uusista linjauksista, että jos joku postaa vaikka ajokuvasi ketjuun itsestään PPP henkisen trikookuvan, niin miten sitä tulkitaan tai postaa kuvan jostain Sexystä urheilijasta ihan fanitus mielessä tuonne Ammattilaispyöräilyn alla oleviin topikkeihin.
    Jaa...et tainnut olla jäsen vielä silloin kun siihen yhteen topicciin jotkut miespuoliset foorumin käyttäjät postasivat pin up kuviaan. Taisin itsekin postata. Vuosien jälkeenkin vielä kuumottaa miltä sivustolta se kuva putkahtaa esiin..
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kukavaa Katso viesti
    Eikös tämä poistaminen juuri esineellistämiseen liittynyt?
    Joissakin alkeellisissa kulttuureissa kuva yhdistetään henkilön sieluun mutta järjellä ajateltuna yhteyttä ei ole eikä muutakaan yhteyttä kun se on vaan kuva.
    epäasiallinen maastopyöräilijä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Highlander Katso viesti
    Jaa...et tainnut olla jäsen vielä silloin kun siihen yhteen topicciin jotkut miespuoliset foorumin käyttäjät postasivat pin up kuviaan. Taisin itsekin postata. Vuosien jälkeenkin vielä kuumottaa miltä sivustolta se kuva putkahtaa esiin..
    Älä huoli kyllä ne kohta joku kaivaa esiin, kun muistutit.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Mulle riitti tää niitti. Tempokisu myrkyttää foorumin rivoilla kuvilla ja ylläpito vain hurskastelee. Kun olette näihin naurettaviin "puhdistustoimiin" ryhtyneet, poistakaa mun käyttäjätunnus samaan syssyyn! Olen tätä miettinyt nahkiaisten kanssa jo jonkin aikaa ja tullut siihen lopputulokseen, että minulla ei ole ollut eikä ole, mitään​ järjellistä annettavaa foorumille. Kiitos.
    Kiitos kun lainasit tempokisun viestin kokonaan niin, että itse spämmäsit kalan kuvan tänne.

^Kärsitkö kenties jotain vaikeaa lapsuuden traumaa, vai miksi trollaat? Katselin postauksiasi, ja kaikki toisten nokkimista. Vaikutat vastenmieliseltä tyypiltä, jätä toiset rauhaan, kohdista energiasi vaikka osaltasi ensimmäiseen informatiiviseen postaukseen. Voit uskoa että me kaikki jännitämme puolestasi ja pidetään peukkuja, hyvin se menee!

Ppp:n poisto on ajanmukaisesti linjassa, itselleni samantekevää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ješua HaNotsri Katso viesti
    Ppp:n poisto on ajanmukaisesti linjassa, itselleni samantekevää.
    Jaha, Jeesus jesustelee.
    PPP poistettiin vain siksi, että keskustelu vähän sähäköityisi. Ärsytetään emotionaalieläimiä jollain tunteisiin vaikuttavalla teolla - ja kappas!
    Johan alkoi olla sähinää - tässä ketjussa.

Kun keskustelu tässä vaimentuu, niin sitten poistetaan Virallinen jeesustelutopikki- tai joku muu.

Jos Fillari-lehti on yhtään looginen, niin sitten myös kaikki poliittisesti latautuneet viestketjut on samanmoisesti poistettava, trumppi-ketju heti ja jeesustelusta poistettava poliittiset viestit.

Poisto oli ylilyönti ja jätän vain tähän, mahtava juomapullo viime kesäkisoissa:
    trance trance trance

Lainaus Alkujaan tämän lähetti veke Katso viesti
    ...trumppi-ketju heti ja jeesustelusta poistettava poliittiset viestit.
    Miksei Trumpia ja KePua saisi naureskella?

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

^^Muistaakseni yritin katsella sit vähän tarkemmin tulevista lähetyksistä löytyskö "juomapulloa" vielä pelaamassa mutta en nähnyt.

^Joo, eihän Trumppi ole mikään poliittinen ketju, se on koominen vitsiketju.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Ja taas. Kuten joku laitto jo useampi viikko/kuukausi sitten, alkuun hyvä vitsi on nyt jo pitkään ollut pahimman luokan häiriköintiä ja kumma on kun ylläpito ei siihen jostain syystä uskalla puuttua.

Edit: Ei ***** saatana, menin lukee viimeistä huvittavaa lukihäiriötä niin eiköhän sielläkin saatana samaa paskaa ole.

Tehkää nyt ylläpito jotain asialle ennenkuin kaikki lähtee helvettiin täältä yhden pellen takia. *****.
    +ääretön. Kun kerran moderointilinjaa on kovennettu, niin sitten se on ulotettava koskemaan kaikkia. Täysin tahallinen spämmääminen kaikkiin ketjuihin on estettävä. Olkoot tekijänä mikä v**un persoona tahansa.

Kaikkea sitä ihminen kehtaa lukea, katsoa ja kuunnella.

Kevät on tulossa, on syytä lopettaa räpylällä vänkkääminen, menkää tanssikurssille ja lähestykää sitä oikeaa ihmistä.

skeptinen realisti

..käykää lenkillä tai muuten vaan ulkona ja olkaa yksiksenne jos se paremmalta tuntuu

Mä lupasin jo olla ihmisiksi, ja mä pidän minkä lupaan.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Jessus mitä jyystämistä säikeessä…

Laitetaan tähän väliaikakevennykseksi Sinikka Sokan ja Timo Kallisen sukupuolivalistusta alle kouluikäisille lapsille suoraan iloiselta 70-luvulta.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/0...lapset-tulevat
    cycle to the hills - cycle for your lives

Samanlaisia aiheita

1. Tarrojen poisto
    By nure in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 24
    Viimeinen viesti: 21.09.2017, 20.53
  2. Lisäjarrukahvojen poisto
    By jumbojussi in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 18.07.2016, 21.41
  3. Pikalukituksen poisto RS Rebasta?
    By e150330 in forum Jousitus
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 11.03.2015, 09.31
  4. Tuubiliiman poisto vanteelta?
    By Kartturi in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 31
    Viimeinen viesti: 15.08.2014, 08.16
  5. Sappirakon poisto
    By villef in forum Kuntoilu ja ajotekniikka
    Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 29.10.2013, 13.03

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään