Näyttää tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Akkupaketin kimppatilaus EM3EV.com:sta

Akkupaketin kimppatilaus EM3EV.com:sta

Olisikohan kellään täällä pk-seudulla tai miksei kauempanakin Suomessa kiinnostusta tilata yhdessä tai pienellä porukalla akkuja EM3EV:n kautta? Heidän akkupaketit vaikuttaa tutkimusten perusteella laadukkailta ja niitä on saatavilla eri kennoilla, tarpeen mukaan. Toimituskulut oli jo yhdellä isolla akulla 105 euroa, joten fiksumpaa olisi varmasti tilata ainakin pari tai jopa muutama akkua samalla kerralla. Muitakin tuotteita sieltä toki löytyy, mutta isot toimituskulut tulee nimenomaan akkujen takia ja niitä tahtoisin saada kohtuullistettua. Lunacyclestä saa varmasti myös hyviä tuotteita, mutta sieltä ei löytynyt oikein minun pieneen täpärirunkoon sopivia (eli reppuun laitettavia) malleja. Aliexpressin tuotteet tulisi parhaimmillaan ilman toimituskuluja, mutta en tahtoisi joutua pettymään, jos tuleekin jotain ongelmia ja sen takia makasisin mielummin vähän enemmän ja tilaisin samalla myös jotain muuta pientä tuolta em3ev:n kautta. Minulla on siis hakusessa 52V reppuun laitettava, laatukennoilla (esim. GA tai 30Q oleva neliskanttinen akku ja tietysti muitakin vaihtoehtoja sellaisen hankkimiseen kuulisin erittäin mielelläni.

Tuolta olen noita katsellut:
    https://em3ev.com/shop/?product_cat=ebike-battery-parts

Tähän hintaan kannattaa lisätä tullit ja verot, kun kiinasta kuitenkin tulevat. Ainakaan pikaisella katselulla ei löytynyt mitään eu:ssa olevaan varastoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KotooTöihin Katso viesti
    Tähän hintaan kannattaa lisätä tullit ja verot, kun kiinasta kuitenkin tulevat. Ainakaan pikaisella katselulla ei löytynyt mitään eu:ssa olevaan varastoon.
    Se on totta. Harmillista, kun EU:n alueella ei taida kukaan myydä vastaavia akkuja. Jatkan tutkimuksia, kyllä se oikea vielä jostain löytyy.

Hei, mikäli saadaan kimppatilaus aikaan niin olen mukana.
    Lankomies tilasi porukalla n. vuosi sitten juuri tuolta em3ev:stä 4* täydellisen sähkömoottori-, akkusetin polkuypyörään työkavereidensa kanssa kimppatilauksena.
    Takuukin on ko. puljuun toiminut sillä yksi moottorinohjausyksikkö on takuuseen saatu vaihdettua. n. 1kk toimitusaika oli suomeen kaikilla romuilla.
    Pitää vielä haastatella tarkemmin miten tullit ja verot meni mutta muistaakseni he eivät tulleja maksaneet sillä kuriirihommina meni alusta loppuun

Kannattaa mieluummin ostaa Aliexpressiltä, toimittajalta, joka lupaa free shipping. Silloin tullaavat itse sisään EU:n alueelle ja tulee ilman tullimaksuja suoraan kotiovelle. Näin on ainakin minulle tullut kaksi viimeistä akkua. Tulli ja ALV 4%+24% tulee muuten maksaa tullista+ kakista muista maksuista.

Jos menee tullin kautta kannattaa antaa huolintaliikkeen tullata, sillä tullaavat peketin mukana tulevan laskun pohjalta. Itse tullatessa tulee kalliimmaksi, koska suomalainen on rehellinen.

Aliexpress on turvallinen ja saa rahat takaisin, jos tuote ei tule määräaikaan, tai alennusta, jos et ole tyytyväinen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikusa1958 Katso viesti
    Kannattaa mieluummin ostaa Aliexpressiltä, toimittajalta, joka lupaa free shipping. Silloin tullaavat itse sisään EU:n alueelle ja tulee ilman tullimaksuja suoraan kotiovelle. Näin on ainakin minulle tullut kaksi viimeistä akkua. Tulli ja ALV 4%+24% tulee muuten maksaa tullista+ kakista muista maksuista.

Jos menee tullin kautta kannattaa antaa huolintaliikkeen tullata, sillä tullaavat peketin mukana tulevan laskun pohjalta. Itse tullatessa tulee kalliimmaksi, koska suomalainen on rehellinen.

Aliexpress on turvallinen ja saa rahat takaisin, jos tuote ei tule määräaikaan, tai alennusta, jos et ole tyytyväinen
    Eikös huolintaliikkeet verota omansa kuorman päältä eli tullauskulut saattaa olla melko suuret?

Useat ulkomaalaiset toimittajat, kuten myös Suomalaiset firmat harrastavat kaksoislaskutusta. Paketin mukana laitetaan pienempi kuitti, kuin mitä tavara oikeasti maksaa. Huolintaliike tullaa sen laskun pohjalta sillä eivät vaivaudu kyselemään mitä tavara on todella maksanut. Huolintaliikkeen palvelumaksut pyörivät n.15€ luokkaa. Tuo huolintaliikkeen moka täytyisi itse korjata, jotta verottaja saa mikä verottajalle kuuluu.

Kun tullaa itse, maksaa luonnollisesti tullin ja verot koko summasta ja pitää maksaa myös kuljetuksesta.

Jos ostaa akun, johon kuuluu huolinta kotiovelle asti, usein Kiinalaiset tullaavat itse EU:hun ja ostajan ei tarvitse itse murehtia onko tullattu oikein.

Se nyt vaan on laitonta ja veronkiertoa, jos mennään sen kiinakaupan lahjaks merkitsemän mukaan.
    Eiköhän se kuriiri kuitenkin mene todellisen arvon mukaan ja lyö siihen vielä oman hintansa päälle. Kukaanhan täällä ei veroja kierrä

Onko kellään mitään kokemusta aliexpressin sähkömoottori+akkupaketista? Sama kai se mistä tilaa kunhan vain saisi hyvin toimivan paketin.

Firmat hankkivat tavarat DDP, kuljetus ja tullit ja muut maksut kuuluvat hintaan. Se on tavalliselle kansalaiselle laki sama, siis jos ostat kotiovelle tuotuna ja maksut maksettuna, et edes tiedä onko tullattu Suomessa vai Hollannissa.

Mitä noihin moottoreihin tulee, niin tässä esimerkki. Bafang Bs02 keskimoottorilla olen ajanut 8800km, ei vikoja, maksoi 380€+ huolinta 120€+ tullit ja verot noista 28%, akku 30Ah, runkoputkien väliin oli free shipping ja tuli kotiovelle suoraan 504€.

Viime kesänä ostin bafang bbs03 moottorin, 52V, maksoi 480€, ja kun 34Ah maksoi 600€, molemmat free shipping ja tulivat Saksan kautta suoraan kotiovelle ilman maksuja. Kysyin toimittajalta ennen tilausta niin ilmoittivat että tullaavat itse Saksaan, kun on pienemmät maksut.

Tietysti jos itse tullaa on maksettava tulli ja vero kaikista maksuista, muuten tekee veropetoksen, mutta jos Kiinalaiset tullaavat ei ole sinun syysi, jos käyttävät omakustannushintaa.

Samanlaisia aiheita

1. Akkupaketin vaihto?
    By Trek1 in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 11.02.2018, 19.08

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •