Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Näyttää tulokset 61 - 88 / 88

Aihe: Mille foorumille olet vaihtanut/ajattelit vaihtaa?

^Viimeinkin ylläpito ottaa edes jotenkin kantaa puolisen vuotta jatkuneeseen foorumin jyrkkään alamäkeen.

...jota ennen puskettiin aina ylämäkeen ja vastatuuleen....
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Todella hyvä kirjoitus kuovilta, asia on juuri noin!
    Ridley X-Fire / Trek Farley 5 / Cannondale Quick 3

Välillä tässä hommassa valitettavasti menee ns. lapsi pesuveden mukana kartanolle. Jos jossain viestialueella, esimerkiksi vaikka ”Mikä asia ihmetyttää sinua juuri nyt”, näkyy jonkin viestin viimeisenä lisääjänä joku noista jatkuvista paskanjauhajista, niin jätän koko ketjun kylmästi katsomatta.

Saattaa mennä paljonkin hyvää ja asiallista tarinaa ohitse, mutta menköön. Niillä paskan myllyttäjillä tarkoitan niitä muutamia tyyppejä jotka saavat nähtävästi päivittäisen hyvän olonsa siitä että ” taas minä sanoin niille”. Onnensa täyttymyksen he saavuttavat päästessään tunkemaan ketjuihin mahdollisimman paljon lystillisen hienoina pitämiään aivopierujaan.

Se viestiketjun lukematta jättäminen on pieni hinta siitä ettei tarvitse lukea jatkuvaa jorinaa jonkun fetissistä oletko viettänyt aikaasi munasillasi tai jotain muuta vastaavaa typeryyttä.
    Vielä kun joku ropelipää koodaisi ketjut sellaiseksi, että jos bannaat jonkun kirjoittajan, niin se tyyppi siirtyisi näytöltäsi totaalisesti bittihelvettiin. Nythän tilanne taitaa olla sellainen, että jos joku on hylkylistalla niin tyyppi näkyy siellä ketjun täytteenä, ainoastaan varsinainen viesti ei.

Jos sellainen kaiken tuhoava paniikkinappula on, niin neuvokaa ihmeessä että mistä se löytyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nalho Katso viesti
    oletko viettänyt aikaasi munasillasi
    Munasilleen pakkasessa "Mitä äijää"-ketjussa... lukisin

Mä en koskaan oppinu konttaamaan, heti kävelemään. Vastapainoksi en ole kasvanu aikuiseksi.
    tempokisu.kuvat.fi

Minä pidän Kisun nukkekuvista. Usemmat ovat todela hienoja ja harkittuja.
    Nahkiaiset ovat ällöjä, mutta en silti olisi niitä kieltämässä.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Kyse ei ole siitä, onko jokin aihe hyvä vai ei. Mikään aihe ei ole hyvä, jos tungetaan joka paikkaan useita kertoja päivässä. (Tähän kuuluu sitten se saivartelu siitä, että ei ole kuin viidessäkymmenessä valitussa ketjussa, ei joka paikassa.)

Saattaisin kannustaakin, jos pysyisivät omissa ketjuissaan. Nyt pelkästään sylettää.
    Dr TuKo muokkasi tätä : 15.01.2018 at 17.50 Syy: typo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr TuKo Katso viesti
    ^Viimeinkin ylläpito ottaa edes jotenkin kantaa puolisen vuotta jatkuneeseen foorumin jyrkkään alamäkeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr TuKo Katso viesti
    Mikään aihe ei ole hyvä, jos tungetaan joka paikkaan useita kertoja päivässä.
    Näin kirjoittaa henkilö, jonka 292 viestistä arviolta 10% liittyy pyöräilyaiheisiin ja noista puolet on valitusta klikkihuorauksesta. Toinen puoli on valitusta haun käyttämättömyydestä työmatkapyörien kyselijöille.

Ylipäätään, klikki/linkkihuoraus esiintyy tuskastuttavan monessa viestissä.

Edelleen. Kovin hiljaiseksi menee tämä foorumi, jos vain aidot pyöräilyaiheet sallitaan (aivan oma mielipide) . Mutta hyviä perusteluja on tyhjäntarinointia vastaankin, että sikäli, joku foorumisulttaani voisi ottaa asiaan kantaa. Pikku linjapuhe päämoderaattorilta selkiyttäisi hommaa. Tai vaikka äänestys, jos tämä ei olekkaan diktatuuri, kuten foorumit yleensä.

Mullahan ei ole edes käsitystä, kuka tai ketkä tätä sirkusta moderoi.

Mitäpä vielä?
    Miten niin tyhmä kysymys??

"tungetaan joka paikkaan" .....Laskin että täällä on 11 126 aihetta, eli topiccia. Monessako niistä mainitaan ~bööö~ pelottava n-sana? Ehkä kuudessa.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    Kovin hiljaiseksi menee tämä foorumi, jos vain aidot pyöräilyaiheet sallitaan (aivan oma mielipide) . Mutta hyviä perusteluja on tyhjäntarinointia vastaankin, että sikäli, joku foorumisulttaani voisi ottaa asiaan kantaa. Pikku linjapuhe päämoderaattorilta selkiyttäisi hommaa. Tai vaikka äänestys, jos tämä ei olekkaan diktatuuri, kuten foorumit yleensä.
    Kiitos mielenkiinnosta viesteihini.

Tässä ollaan odotettu turhaan jo kuukausia ylläpidon linjaa. Myös siihen linkkihuoraukseen, joka on automaattisesti kielletty usealla muulla foorumilla.

Minä en ole nähnyt tällä foorumilla yhtään viestiä jossa vaadittaisiin, että ainoastaan pyöräilyaiheiset viestit sallittaisiin.
    Mutta monen toiveena on, että foorumin sääntöjä noudatettaisiin ja kirjoitetaan viestit oikeisiin aihealueisiin. Eikä spämmätä useaan asiaan liittymättömään ketjuun.

Ai niin, en muistanutkaan kiittää minun arvostelemista viestimääräni perusteella. Joka on, kuten tietysti tiedätkin, kiellettyä foorumin sääntöjen mukaan. Olethan hyväksynyt säännöt liittyessäsi.
    Dr TuKo muokkasi tätä : 15.01.2018 at 20.37 Syy: Lisäys

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    "tungetaan joka paikkaan" .....Laskin että täällä on 11 126 aihetta, eli topiccia. Monessako niistä mainitaan ~bööö~ pelottava n-sana? Ehkä kuudessa.
    32

...muitakin rikollisia siis on. Mulla on ne vakiotopicit, ja asialliset topicit jätän suosiolla rauhaan.

Kiinnostaisi tietää mitkä kaikki 32 topiccia, tulee mieleen tietysti n-topic, mikä sai hyvälle tuulelle, jatkotarinat, pakettia pukkaa, varmaan jeesustelukin sitten.
    Joka tapauksessa 32 on pieni osa, kun kokonaistopiccimäärä ( sillä hetkellä) on 11 126.
    tempokisu.kuvat.fi

Tonne foorumin oikeaan yläkulmaan suurennuslasikuvakkeen eteen kun kirjoittaa n-sanan ja klikkaa sitä suurennuslasikuvaketta, tulee ruutuun otsikot ketjuista joissa n-sana on mainittu.
    Vähemmän yllättäen liki kaikkiin niistä on kirjoitettu muutaman kuukauden sisällä.

Täytyy vaihtaa sana lampreyksi. Nehän tuli tänne vasta viime vuoden syyskuun lopuilla. ( ottaako haku huomioon esimerkiksi mun allekirjoitukseni?)
    ei ole menny kun neljä kuukautta ja foorumin tiukkapipot ihan hermoromahduksen partaalla pienen kalan takia...
    tempokisu.kuvat.fi

^ Tempokisu on oikeassa. 32 ei ole oikea luku. Esimerkiksi tässä ketjussa Kisu ei tuonut nahkiaista keskusteluun.

^ haa, mutta sinä sen sanan nyt mainitsit o o O O lisätään tämä topicci n-merkityksi....
    Hienoa, että pelkällä allekirjoituksella voi levittää nahkeeta ilosanomaaa.
    tempokisu.kuvat.fi

^ käytin sitä sanaa jo aikaisemmin, kun kerroin niiden olevan ällöttäviä.
    Vaikka olen Porista niin suostu syömää niitä.

Totta, 32 on luku ketjuista joissa mainitaan n-sana perusmuodossa. Oikea luku varmasti suurempi, jos otetaan monikot ja muut taivutukset, lempinimet ym. huomioon.
    Eikä Kisu kysynyt moneenko ketjuun on spammannut n-sanaa, vaan monessako ketjussa sana esiintyy.

^ höpöhöpö, noin monessa topicissa ole käynytkään, edes lukemassa. "spammannut" ??? minä vai? mä en tiedä edes mitä se on.
    Ei ole ollut tarkoitus ärsyttää, se tuli ihan sieltä teidän taholtanne harmillisena sivutuotteena. Paitsi jos tietysti se olen minä joka ärsytän, se tässä taitaa olla se ongelma(nne).

Joka tapauksessa nahkiainen ( kyllä , sana mainittu) pelasti kammottavan vaikeen syksyn ja toi inspiraatiota. Mä olen siitä tosi iloinen, vaikka se ( että olen ollu nyt jopa iloinen) ärsyttäisi teitä miten paljo.

Ehdotan, että nahkiaisesta saa puhua tietysti siinä omassa topicissa, jos on tullut paketista aiheeseen liittyvää tavaraa, ja mikä sai sinut hyvälle tuulelle...jos näin on käynyt.
    Loppuisi tää tarpeeton sananvaihto asiasta.
    tempokisu.kuvat.fi

Tempokisu voisi niin halutessaan käyttää foorumin tarkennettua hakua ja nähdä itse moneenko ketjuun on esimerkiksi viimeisen kuuden kuukauden aikana kirjoittanut ja monessako niistä hän on kirjoittanut nahkiaisista. Jälkimmäinen tosin on hankalampi juttu koska (kuten on jo todettu) kaikki sijamuodot pitäisi hakea erikseen eikä kuvia edes löydä, mutta toisaalta tässä yhtydessä myös siksi että monissa ketjuissa tempokisu on vain käynyt mielestään puolustautumassa vääriä syytöksiä kohtaan ja kertomassa ettei ole kirjoittanut nahkiaisista kuin muutamaan ketjuun.

Mutta, mutta: jokainen onnistuu joskus ärsyttämään muita tahtomattaan. Silloin on vain otettava tuumaustauko ja mentävä itseensä ja jos kyseessä todella ns. objektiivisestikin ottaen tai tilannetta muiden kannalta tarkastellen on ollut oma sopimaton tai sosiaalisesti sopeutumaton käyttäytyminen, on syytä muuttaa käytöstään (ja tapauksesta riippuen jopa pyytää anteeksi). Jos vain jatkaa samaa rataa entisestään innostuen...

PS Mä luulen että moni on minun laillani ollut vilpittömästi iloinen siitä että nahkiaiset pelastivat tempokisun syksyn. (Minusta on yleensäkin tavattoman hienoa kuinka ihmiset voivat kiinnostua pohjattomasti asioista joista minä en tiedä välitä tietääkään yhtään mitään.) Mutta se miten tempokisu palstaolentona - ja vain ja ainoastaan sellaisenahan hän on olemassa suurimmalle osalle lukijoista - täällä esiintyy on aivan eri juttu.

PPS Jos tempokisu lukisi tämän, voisin kehottaa häntä yrittämään luopua tavasta nähdä foorumin muut lukijat ja kirjoittajat "teinä" (jotka enemmän tai vähemmän ajattelevat samalla lailla häntä kohtaan ja ovat yhteisvoimin häntä vastaan, poislukien harvat siunatut hänen hyviin kirjoihinsa päässeet). Pilviä taivaalla voi katsella yhtenä massana, muttei muita ihmisiä. Ei edes silloin kun maailmaa näyttää synkältä kuin tumma ja harmaa pilvitaivas.

Se mitä oli tarkoitus tulla ketjuun sanomaan että jos tommi2 otti ja häipyi foorumilta tai edes päätti pitää taukoa, niin en siihen omalla avautumisellani mitenkään tähdännyt.

Mutta onneksi tuo taitaa olla sellainen omahyväinen ajatus että kirjoittamallani olisi voinut olla sellainen vaikutus ja todellisuudessa tommi2:lla vaan sattuu olemaan väli foorumiviesteissä ihan muista, hyvistä ja mukavista syistä.

Oli miten on, forumin seuraaminen on nyt mukavampaa kun paljon postailleet on pysähtyneet miettimään mitä muut ajattelevat "kaikkien" ketjujen täyttämisestä heidän omilla ajatuksillaan.
    Jos offtopic-aiheet ei riitä niin niitä lisää.
    epäasiallinen maastopyöräilijä

Ihmiset on nykyään niin herkkiä. Kaikesta vedetään herne nenään. Jos on riittävä itsetunto, niin ei oo välii vaikka joku jotain herjaa heittäisikin.
    Elämä helpottuu kummasti kun ei kaikesta turhasta hermostu. Jokainen saa olla erimieltä. Ei siinä kannata pahottaa mieltä.

Mullekkin heitettiin kaikkea herjaa ja pilkkaa tossa joku vuosi sitten. Ei paljon haitannu, lähinnä nauratti. Nyt jälkeen päin olen huomannu että jotkut heitot
    tavallaan toteutuikin . Kaikkea hyvää kaikille ja löystäkää vähän pipoa .

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ghlight=am8119
    Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti am8119 Katso viesti
    Mullekkin heitettiin kaikkea herjaa ja pilkkaa tossa joku vuosi sitten. Ei paljon haitannu, lähinnä nauratti. Nyt jälkeen päin olen huomannu että jotkut heitot
    tavallaan toteutuikin . Kaikkea hyvää kaikille ja löystäkää vähän pipoa .
    Juu. Nythän on "äijää" ajaa talvella 200km lenkkejä ja mieluiten yöaikaan. 10 vuotta sitten se oli idioottimaista ja "hanki elämä" silloin itketti, mutta nyt naurattaa....palstalla nimimerkin suojista on helppo irvailla, mutta onneksi muutama palstalainen tuli lenkillä henkilökohtaisesti kättelemään kun ennätyspitkät lenkkini ajelin. Kiitos siitä, lämmitti mieltä.
    Toki sitä on herkistynyt haukkumisille, kun sitä on alakoulusta asti saanu niskaansa; on uhattu tappaa, sekä fyysistä väkivaltaa. Ei pieni 10-vuotias lapsi välttämättä osaa antaa takaisin tai suhtautua sellaisiin asioihin "huumorilla", vaan siinä murentuu sen kiusatun itsetunto ja paljon muutakin. Kiusaamiset kuitattiin "pojat on poikia" ja kaikkea en uskaltanut kertoa kun tilanne olisi siitä vain pahentunut. Yritin purkaa ahdistustani ja pelkoja pitkillä hiihtolenkeillä ja voittamalla hiihto- ja juoksukisoja - olemalla muita, ja poikiakin, paljon parempi.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Juu. Nythän on "äijää" ajaa talvella 200km lenkkejä ja mieluiten yöaikaan. 10 vuotta sitten se oli idioottimaista ja "hanki elämä" ....
    Toki sitä on herkistynyt haukkumisille, kun sitä on alakoulusta asti saanu niskaansa; on uhattu tappaa, sekä fyysistä väkivaltaa. Ei pieni 10-vuotias lapsi välttämättä osaa antaa takaisin tai suhtautua sellaisiin asioihin "huumorilla", vaan siinä murentuu sen kiusatun itsetunto ja paljon muutakin. ....
    Niin varsinaisesti en tarkoittanut sinua, vaan yleisesti foorumin ilmapiiriä. Mielestäni sun juttuja on ollut ihan kiva lukea. Muakin kiusattiin koulussa kun olin erilainen.
    Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.

^ kiitos, O nahkee pallura rohkeudestasi. Erilaisuus on mun mielestä rikkautta, massan mukana meneminen on passiivista. Kesti kauan huomata että parempi on olla vaan oma ittensä ja myöntää heikkoutensa ja virheensä, mutta arvostaa omia vahvuuksiaan.
    tempokisu.kuvat.fi

Samanlaisia aiheita

1. Mille postaukselle antaisit "legendaarisen" mainepalluran?
    By HC Andersen in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 136
    Viimeinen viesti: 09.01.2018, 16.39
  2. Mikä Kummelihahmo olet? Testataan!
    By Jopotuinen in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 30
    Viimeinen viesti: 20.12.2017, 12.34
  3. Kiitoksia tälle foorumille
    By St0neyNut1 in forum Off-topic
    Vastaukset: 37
    Viimeinen viesti: 18.09.2017, 18.24
  4. Kuvan liitäminen Foorumille?