Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 38

Aihe: Kirjoitettujen viestien määrän tasaluvun rikkomistopic

Kirjoitettujen viestien määrän tasaluvun rikkomistopic

Elikkä. Jos kirjoitettujen viestiesi määrä on tasaluku - en tiedä enkä muista lukion saati ala-asteen matematiikasta enää mitään, mutta tällä tarkoitetaan siis tässä kontekstissa "pyöreää" nollaan päättyvää lukua, ei kuitenkaan nollaa - eli vaikka kymmenen tai 11.000, voit halutessasi rikkoa sen täällä ja saada siitä nautintoa. Mitä isompi pyöreämpi luku, tietenkin sitä suurempi nautinto.

Ja hopsansaa 11.001 viestiä. Aaah. Åååh. Uli-uli-uli. Hihhuli-hei.
    -L.

Punainen risti osallistuu nenäpäivään useilla suomalaisilla nakkikioskeilla tarjoamalla mahdollisuuden luovuttaa nenästä tulevaa verta.

Tadaa, tättärää. JO 2000 viestiä since 2006. Tällä vauhdilla saan 11.000 viestiä kasaan kun täytän 97,5 vuotta, eli siis kyntökunnossa oleva mies.
    "Kaikki muodon saanut on pysymätöntä, ahkeroikaa siis tarkkaavaisesti!"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiPee Katso viesti
    Tadaa, tättärää. JO 2000 viestiä since 2006. Tällä vauhdilla saan 11.000 viestiä kasaan kun täytän 97,5 vuotta, eli siis kyntökunnossa oleva mies.
    Ånnea. En haluaisi harjoittaa turhaa pilkunviilausta, mutta täällä oli tarkoitus ns. kyrväyttää se tasaluku eli tapauksessasi kirjoittaa se 2001. viesti. Mutta saa toki siitäkin nautintoa ja jos haluaa tänne kirjoittaa sen viestin, jolla tasaluku saavutetaan, ei siitä paljon solvata. No vähän solvataan: "Keijo", "paras paikka pyörällesi on tunkio" ja vielä päälle "onko nimesi Reijo". Eli tämmöistä hyvin lievää solvaamista joka aiheuttaa vain lievää mielipahaa. Menee ohi vähintään 12 vuodessa.
    -L.

Punainen risti osallistuu nenäpäivään useilla suomalaisilla nakkikioskeilla tarjoamalla mahdollisuuden luovuttaa nenästä tulevaa verta.

Onnea valitsemallanne polulla! Omat jokerinsa peliin tuo se, että viestien määrä on kuin lumi alkutalvesta: Tuleehan sitä, mutta yhtä lailla sulaa. Eli vanhoja ketjuja lähtee sorttiasemalle. Minulla on nyt vähemmän viestejä kuin pari vuotta sitten.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Ånnea. En haluaisi harjoittaa turhaa pilkunviilausta, mutta täällä oli tarkoitus ns. kyrväyttää se tasaluku eli tapauksessasi kirjoittaa se 2001. viesti. Mutta saa toki siitäkin nautintoa ja jos haluaa tänne kirjoittaa sen viestin, jolla tasaluku saavutetaan, ei siitä paljon solvata. No vähän solvataan: "Keijo", "paras paikka pyörällesi on tunkio" ja vielä päälle "onko nimesi Reijo". Eli tämmöistä hyvin lievää solvaamista joka aiheuttaa vain lievää mielipahaa. Menee ohi vähintään 12 vuodessa.
    Keijo?? Miks just Keijo? Hmpfff, dohh....okay, en mä mökötä. Mut mä vähä murjotan, murjottaminen on eri asia kuin mököttäminen, menee nopeesti ohi näjetsen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Onnea valitsemallanne polulla! Omat jokerinsa peliin tuo se, että viestien määrä on kuin lumi alkutalvesta: Tuleehan sitä, mutta yhtä lailla sulaa. Eli vanhoja ketjuja lähtee sorttiasemalle. Minulla on nyt vähemmän viestejä kuin pari vuotta sitten.
    Aijjaa, et ois kertonu. Olis ollu paljo kivempaa hokata satavuotiaana että "himmel, mua on kustu linssiin". Nyt mä murjotan.

Edit. Lisäsin tavoistani poiketen yhden hymiön koska näyttää paremmalta eikä oo paha miäli

Mulla lienee 10000 mennyt rikki ajat sitten, mutta tavallaan hyvä että niitä viestejä häipyy. Ei vaikuta viestimäärän perusteella niin säälittävältä ja elämättömältä kuin todellisuudessa onkaan.
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Mulla lienee 10000 mennyt rikki ajat sitten, mutta tavallaan hyvä että niitä viestejä häipyy. Ei vaikuta viestimäärän perusteella niin säälittävältä ja elämättömältä kuin todellisuudessa onkaan.
    Näin.
    Se pieni hypoteettinen mahdollisuus, että mullakin olisi elämä on pelkkää utopiaa. Siitä todisteena kuva kissani ilmeestä kun kerroin sille merkkipäivästäni:

viestien poistuminenhan kusee viestikeräilyn totaalisesti..... nyt mulla ei ole enää mitään motivaatiota kirjoittaa mitään
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

Keijo?? Miks just Keijo?
    Keijo, samoin kuin harvakseltaan Reijo, olivat 2000-luvun taitteessa jääkiekkojunnuslangin kivijalka pk-seudulla. Yleisesti kaikki olivat välillä kunnon Keijoja tai v*tun Keijoja. Siitä ei kannattanut/kannata liikaa loukkaantua. Toista se oli jos homoksi haukuttiin, se oli jo kova loukkaus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    viestien poistuminenhan kusee viestikeräilyn totaalisesti..... nyt mulla ei ole enää mitään motivaatiota kirjoittaa mitään
    Itse menin taannoin mm. autoja vol kakkosen mentyä tuonelaan n. 12.000 => 7.000 viestiä, mutta se ei ollenkaan tunnelmaa latistanut koska aina kuitenkin kunkin tuhannen rikkoontuessa tulee mielihyvää. Se kannustaa kirjoittamaan mitä uskomattominta passiivia yhä uudelleen. Tämänkin ketju lisätköön itse kullekin A) mielihyvää B) passiivia
    -L.

Siinä on varsin komee kissa. Tuon värisiä on mulla kaikki kissat ollu. Nykyisin huolin pitkin hampain myös semmosen karvisen värisen

Keijo, samoin kuin harvakseltaan Reijo, olivat 2000-luvun taitteessa jääkiekkojunnuslangin kivijalka pk-seudulla. Yleisesti kaikki olivat välillä kunnon Keijoja tai v*tun Keijoja. Siitä ei kannattanut/kannata liikaa loukkaantua. Toista se oli jos homoksi haukuttiin, se oli jo kova loukkaus

Tämänkin ketju lisätköön itse kullekin A) mielihyvää B) passiivia
    Kyl mua saa Kekeks solvata, pojatkin solvaa homoks, retuks, joksku fagotti vai mikä se on ja hönöks. Ei tunnu oikein missään, kovempaa kamaa pitäis olla

Älä ny tommosesta mökötä, kerätään vaikka plussapisteitä, ne on kivoja

... mutta koko sosiaalinen media nojaa numeroihin, kuinka monta ystävää, kuinka monta viestiä. eihän sillä ole mitään väliä mitä kirjoittaa. elämältäni poistui pohja. no, lääke on yhä huonommat kirjoittelut.
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

Täällä se vielä mitään, w-clubilla "pisteitä" napsitaan pois minkä keretään ja menee inspiraatio.

Toivottavasti nahkiais-inspiraatio ei mene ohi ikinä. Pupu-inspiraatio kesti noin 50 vuotta joten nahkiksilla on toivoa...

ja pyh tommoset "montako feispuuk-kaveria...". Tärkeintä on montako oikeeta ystävää sulla on. Yksikin tosiystävä on arvokkaampi kun miljoona jotain someystävää.
    Ystävän tuntee siitä voitko kertoa ihan kaikki? ja luottaa siihen että ystävä ei petä luottamustasi.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Kyllä someystävä on tosiystävä! Ja somekavereille voi kertoa feisbuukissa ihan kaiken, paljon helpommin kuin naamatusten jossain kahvilassa jollekin wannabekaverille

^jep joissain tapauksissa näin. Itse olen saanut yhden parhaista kavereista Twitterin kautta ja mainitaan nyt että pidän osaa fillarifooruminkin jengistä ainakin jonkin sortin kaverina, vaikka en ole livenä nähnyt

No parhaan kaverini sain pyöräilyn kautta. Jos on asiaa, soitellaan tai jutellaan kasvotusten. Totta, netissä voi kertoa paljon helpommin kaikenlaista.
    Mutta ei se helppous olekaan se juttu.
    tempokisu.kuvat.fi

Mulla ei oo kavereita.

Olen neitsyt
    -L.

Keijo, samoin kuin harvakseltaan Reijo, olivat 2000-luvun taitteessa jääkiekkojunnuslangin kivijalka pk-seudulla. Yleisesti kaikki olivat välillä kunnon Keijoja tai v*tun Keijoja.
    No mitä nyt taas.

Ken toista haukkuu se itse on, Ken itseään haukkuu se toinen on (Barbie). Ni!

mä haluaisin valittaa kavereista, oli tämä oikea topic tai ei: ns. "vanhat kaverit" ei osaa tavata ilman kaljaa ja niille ei käy ettei vedä perskännejä.
    netissä on kiva kun saa olla (välillä) selvinpäinkin, tai ainakaan kukaan ei tuo viinaa eteen.
    kavereiden suhteen netti on taas huono, kun jengi, jonka tunsi yläasteella on löytänyt sut ja haluaa puskea käymään Lahdessa käydessään. aika vähän juttua tyypin kanssa, jonka näki viimeksi 14 vuotiaana (niin, mä olen 50v). myös muutamaan ulkomaalaista Twitterkaveria saa pelätä, että yrittävät tulla "viikoksi asumaan" mikäli lähtevät liftaamaan kun saavat häädön kämpästä.

voi kun mullakaan ei olis kavereita, ne on niin hankalia.

^ mä olen tomppa toivottavasti sun kaveri, kun meitä yhdistää nahkiaiset nahkiaiset ( mitä tää kone sekoilee nahkiaisia pukkaa...)
    En halua tulla kylään. Vaikka oon helppo kyläilijä ei tartte kun kaffet keittää, eikä sun tarvis tulla tännekään kylään vaikka voin mä kaffet keittää mutta eipä juuri muuta ole tarjottavaa...
    tempokisu.kuvat.fi

^juu kyllä mä muunmuossa sinua pidän tältä foorumilta kaverina.

...nettikaverit on parhaita...
    ...oikeat ystävät on parhaita...
    Olette kaikki väärässä, parhaita ovat mielikuvitusystävät. Niiden kanssa elämä sujuu.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Itseasiassa sitäkin parempaa olisi, jos joku vaihteeksi ottaisi ja rikkoisi kirjoitettujen viestien määrän tasaluvun
    -L.

Itseasiassa sitäkin parempaa olisi, jos joku vaihteeksi ottaisi ja rikkoisi kirjoitettujen viestien määrän tasaluvun
    Haittaako, jos tähän topickiin joutuu kirjoittamaan enemmän kuin yhden viestin peräjälkeen rikkoakseen seuraavan tonnin?

Mitäpä vielä?
    Miten niin tyhmä kysymys??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    Haittaako, jos tähän topickiin joutuu kirjoittamaan enemmän kuin yhden viestin peräjälkeen rikkoakseen seuraavan tonnin?
    Ei ollenkaan. Täällä saa rauhassa ähistää niin kauan kuin tulee tuloksia. Vähän kuin vääntäisi passiivia
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Olette kaikki väärässä, parhaita ovat mielikuvitusystävät. Niiden kanssa elämä sujuu.
    Nahkiaiset on kyllä kuitenkin jossain olemassa...

Kiitos tomppa
    tempokisu.kuvat.fi

On monta kai mullakin, tuskin tuhatta.
    Täytyypä tarkistaa...nyt
    "tasamaiden suuri yksinäinen"

www.mtb-lohja.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti

Mitäpä vielä?
    Hienoa, koska multa puuttuu vain 549 viestiä jotta pääsen kolmetonnisiin.

Mitäpä vielä?

Tarkistin uudestaan, niitä puuttuukin vain 548.

Mitäpä vielä?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •