Sivu 3 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 196

Aihe: VeloViewer

  1. #61
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.401
    Juuri samat ajatukset. Mitä sitä itseään huijaamaan. Mullakin olisi broidi kentällä ja pääsisi sisäpuolelle helpostikin, mutta ei oikein mahdu pirtaan hoitaa niin.

    Ei kurjuutta kummempaa
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  2. #62
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.959
    Juu ei se tule onnistumaan, itselläkään ei ole niin epätarkkoja GPS-tallentimia, että edes seinän katveessa saisi tarpeeksi heittoa

    Tänäänkin päätyi pariin mainioon paikkaan ruutuja värittäessä je neliötä isontaessa. Hauskaa.

    Noista Stravan korkeuksista voi todeta: skeidaa. Tänään 200m ylimääräistä nousua (~70km matkalla) verrattuna barometrisesti mitattuun. Flowssa järkevä, mutta Stravaan siirrettynä skeidaa. Miksei Strava voi pitää kiinni tuosta mitatusta korkeudesta sen sijaan, että pakottaa träkin johonkin paskaan korkeusmalliin?


  3. #63
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    EDIT2: koko valtakunta sisävesineen tekisi muuten 150421 ruutua.
    Miten muuten sait tuon laskettua?


    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Noista Stravan korkeuksista voi todeta: skeidaa. Tänään 200m ylimääräistä nousua (~70km matkalla) verrattuna barometrisesti mitattuun. Flowssa järkevä, mutta Stravaan siirrettynä skeidaa. Miksei Strava voi pitää kiinni tuosta mitatusta korkeudesta sen sijaan, että pakottaa träkin johonkin paskaan korkeusmalliin?
    Miten käy, jos kokeilet Stravassa Correct elevation -nappia? Omat kokemukseni ovat, että Stravan korkeusmetrit ovat enemmän oikein kuin Garminista saadut, vaikkakin kenties vähän liioiteltuja.

    Edge 520 tekee välillä kaikenlaisia ihmeitä, kuten kuvarastilenkillä tehdyn pysähdyksen aikana näkyvä kymmenien metrien pudotus. Mittari oli kiinni pyörässä koko ajan eikä lämpötilan muutos tms. ollut havaittava.


  4. #64
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.959
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti casanova Katso viesti
    Miten muuten sait tuon laskettua?
    Jostain lähteestä katsomani valtakunnan pinta-ala jaettuna ruutujen pinta-alalla.

    Tuostahan kilpailuun halukkaat voisivat laskea jonkin indeksin, mikä osuus valtakunnan ruuduista on käytynä.

    Miten käy, jos kokeilet Stravassa Correct elevation -nappia?
    Noususummaan tuli 140 metriä lisää, eli nyt yhteensä ~340 metriä liikaa


  5. #65
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.401
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Jostain lähteestä katsomani valtakunnan pinta-ala jaettuna ruutujen pinta-alalla.
    Tuota, jos wikipedia (lähdettä saa toki arvostella) sanoo, että Suomen pinta-ala on 338 448,72 neliökilometriä ja me haemme neliökilometreja niin mun käsittääkseni oikea määrä ruutuja on 338449 ruutua. Vai missasinko jotain?
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  6. #66
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.959
    ^eiks noi ruudut ole 1.5 kilometriä kanttiinsa? Ihan kuin olisin niin lukenut jostain.

    EDIT: höh, karttapaikalla kun noita mittailee niin sivumitta on ~1,2km, mikäs se tuollainen mitta on?


  7. #67
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.401
    Johonkin tuollaiseen minäkin päädyin ja vielä samalla välineellä

    EDIT: Veikkaisin, ettei tuo mittaus noin toimi. Liittynee jotenkin karttaprojektioon. Minun sivuni ei ole kohtisuorassa jos vedän mittatyökalun karttapaikassa Veloviewerissä näkyvässä kartassa vasemmasta ylänurkasta vastaavaan alanurkkaan.
    EDIT2: Otin Ruska2017 reitiltä Juppurajärven maisemista samaisen testin ja siellä sivu oli vain ~900 m eli liittynee ihan oikein pituus- ja varmaan myös leveyspiireihin tämä juttu.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  8. #68
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    9.210
    "The squares themselves are based around the standard OpenStreetMap map tile 256x256px image at a zoom level of 14."

    "The actual km size of each tile does vary slightly based on the latitude with the tiles being smaller the closer to the poles you are but I’m sure the weather at those latitudes more than make up for the advantage!"

    En ymmärrä ylläolevasta hölkäsenpöläystä enkä ole ihan varma siitäkään voiko kertomaasi eroa pitä "slight"ina.

  9. #69
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.959
    Noh, lopputulema siis on kuitenkin se, että mitta ei ole mitään absoluuttisen järkevää.

    Ja jos neliöiden määrällä aletaan kisaamaan afrikkalaiset sekä bici74 on heikoilla ja Rollon pojat vahvoilla. Tai itse asiassa asiahan on juurikin päinvastoin. Vai hetkinen, aivot nyrjähtää... pohjoisempana pitää tarvii ajaa vähemmän, koska matkalla kertyy enemmän ruutuja. Toisaalta ruudut kattavat pienemmän alan, jolloin joutuu käymään useammalla?


  10. #70
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    2.808
    Onhan tämä tavallaan hauska. Pitihän sitä kympin edestä kokeilla, mutta tuskin nyt tällaisella korpisoturilla saa mitään suurta intoa lähteä uusia polkuja tallaamaan *). Ehkä kuitenkin sen verran iloa, että kerralla näkee missä ei ole tullut lähiseudulla ajeltua ja niitä paikkoja voisi käydä katsomassa mielenkiinnosta.

    Suurin kritiikki kohdistuu pyörä-statistiikkaan, joka ei kyllä ole VV:n eikä oikeastaan Stravankaan vika, vaikka sieltä se tieto (oletus)pyörästä tulee. Olen jo aiemmin toivonut Suuntoon mahdollisuutta tehdä Sport Modeja pyöräkohtaisesti. Eli niin että Sport Mode pitäisi sisällään tiedon myös käytetystä ajovälineestä. Näin se sitten ryömisi tännekin asti. Jälkikäteen noita ei jaksa muuttaa Perttikään.

    *) sähköllähän sitä voisi kiusan vuoksi ajella vaikka kuinka ristiin-rastiin.

  11. #71
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    819
    Lapissa ovat tiet harvassa, mutta ruudut pieniä, niinkö? Maantiepyöräilijöille ei voi odottaa suurta menestystä
    Pyöräily on kivaa!

  12. #72
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.401
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Onhan tämä tavallaan hauska. Pitihän sitä kympin edestä kokeilla, mutta tuskin nyt tällaisella korpisoturilla saa mitään suurta intoa lähteä uusia polkuja tallaamaan *). Ehkä kuitenkin sen verran iloa, että kerralla näkee missä ei ole tullut lähiseudulla ajeltua ja niitä paikkoja voisi käydä katsomassa mielenkiinnosta.

    Suurin kritiikki kohdistuu pyörä-statistiikkaan, joka ei kyllä ole VV:n eikä oikeastaan Stravankaan vika, vaikka sieltä se tieto (oletus)pyörästä tulee. Olen jo aiemmin toivonut Suuntoon mahdollisuutta tehdä Sport Modeja pyöräkohtaisesti. Eli niin että Sport Mode pitäisi sisällään tiedon myös käytetystä ajovälineestä. Näin se sitten ryömisi tännekin asti. Jälkikäteen noita ei jaksa muuttaa Perttikään.

    *) sähköllähän sitä voisi kiusan vuoksi ajella vaikka kuinka ristiin-rastiin.
    Perus -GPX-standardi ei sisällä tietoa käytetystä välineestä. Extensiot saattavat sen tehdä, mutta en lienevät aina vendorikohtaisia. Näin olen käsittänyt. Eli vaikka sen Suuntoon saisitkin, ei ole varma että se uisi myös Stravaan. Mukavahan tuo toki olisi jos niin tekisi.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  13. #73
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.401
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teemu H Katso viesti
    Lapissa ovat tiet harvassa, mutta ruudut pieniä, niinkö? Maantiepyöräilijöille ei voi odottaa suurta menestystä
    Kuka lapissa maantietä ajaa? Anekdoottina tähänkin, että Ruska 2018:ssa Jesse Vainio taisi olla se, joka ajoi kiinni Pellossa maantiepyöräilijän, jota aluksi luuli Ruskalaiseksi. Ilmeni kuitenkin, että henkilö oli paikallinen maantiepyöräilijä ja pyysi Jesseltä lupaa peesata jonkin matkaa, koska ei ollut koskaan päässyt sitä tekemään. Oli vain kuullut, että peesissä ajaminen olisi helpompaa. No, kaverit tulivat sitten muutamia kilometrejä peräkanaa ja paikallinen oli ollut aivan täpinöissään ja valitellut, kuinka seudulta ei löydy muita maantiepyöräilijöitä.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  14. #74
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    819
    Sillä paikallisella pyöräilijällä oli tietysti mukana samat selviytymiskamppeet kuin ruskalaisilla: vaihtovaatteet, teltta, makuupussi, hirvikivääri...

    Mutta eipä ole asutuskeskuksissakaan kaikille selviö tuo peesi, jotkut arkailevat lähteä porukkalenkeille. Onneksi Pellon mies tajusti tarttua tilanteeseen, hauska tarina

    -edit: Joona Laukka on aloitellut uraa Rovaniemellä, senhän voi näkökulmasta riippuen lukea Lapiksi.

    -edit2: jos aiheestakin pitää pölistä, niin tässä tuntee itsensä vähän pihapiiriin tunkeutujaksi ja kotirauhan rikkojaksi, koska ainoa tie jonnekin ruutuun päättyy maatilan pihaan tai menee sen läpi. Ehkä kesällä voi valita jonkun pienen polunkin metsän reunasta, mutta talvella niitä ei ole aurattu.
    Pyöräily on kivaa!

  15. #75
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    9.210
    Aiheesta ruudut joihin ei laillisesti pääse tai ei pääse kuin luvatta näkyy keskustellun Strava-ryhmässä ja ilmeisesti Facebookissakin. Lopputulemaksi - hyppäsin suoraan keskustelun loppuun - saatiin että rajanveto muodostuisi liian vaikeaksi ja että jos yksikin pyöräilijä on ruutuun jollain keinoin päässy, silloin kyseessä ei voi olla "inaccessible tile".

    Melko tyhmää mielestäni, mutta kai tietynlaista neuvokkuutta, rohkeutta ja hulluutta arvostettiin niin paljon. Tai pelättiin homman vesittyvän jollain tapaa. Tai äänessä olivat etupäässä ne jotka halusivat pitää saavutetun etunsa muihin nähden.

    Maantieteellisiä esteitä eli kai lähinnä vesistöjä keskustelussa sivuttiin, mutta ne kai otettiin annetuna eikä edes ehdotettu että ne katsottaisiin ajetuiksi.

  16. #76
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.401
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Maantieteellisiä esteitä eli kai lähinnä vesistöjä keskustelussa sivuttiin, mutta ne kai otettiin annetuna eikä edes ehdotettu että ne katsottaisiin ajetuiksi.
    No, minä olen ottanut - ja otan yhä - niin, että koska VeloViewer itse tukee mm. sellaisia lajeja kuin swim, iceskate, nordicski ja muita, ne ovat käytettävissä ruutuja haettaessa. Milloin tunkkausta on nimitetty pyöräilyksi? Tulee vain mieleen kun harhailee pohjois-Nuuksiossa pyörää kantaen ja taluttaen kuten viime tiistai-iltana.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  17. #77
    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    127
    Puhtaasti kuntoilun vuoksi metsissä möyrivälle tämä on ollut mukava lisä, ruutujen keräily lähinnä siis. Vielä kun muutti kokonaan uudelle paikkakunnalle niin kuvarastien lisäksi tämä toimii sopivana uusien mahdollisten kohteiden etsimiseen yhdistettynä stravan heatmäppiin. Mahtavat metsäreitit kun on aika usein todella hyvin piilossa. Tästä saa suunnan ja heatmäpistä vinkkiä hyvistä reiteistä sinne. Meren äärellä tämä on kyllä vähän hankalampaa kun yksi suunta on tavallaan käytöstä poissa tai ainakin hankalasti saavutettavissa useimmiten jos ei vaihda johonkin kelluvaan lajiin.

    Mitenköhän sitä ennen löyti minnekkään.

  18. #78
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    2.808
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    No, minä olen ottanut - ja otan yhä - niin, että koska VeloViewer itse tukee mm. sellaisia lajeja kuin swim, iceskate, nordicski ja muita, ne ovat käytettävissä ruutuja haettaessa.
    Nythän talvella kannattaa käydä ajamassa, hiihtämässä tai luistelemassa jäällä mahdollisimman paljon, niin saa kasaan ne ruudut, mitkä kesällä jää saavuttamatta.

  19. #79
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    2.808
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Aiheesta ruudut joihin ei laillisesti pääse tai ei pääse kuin luvatta näkyy keskustellun Strava-ryhmässä ja ilmeisesti Facebookissakin. Lopputulemaksi - hyppäsin suoraan keskustelun loppuun - saatiin että rajanveto muodostuisi liian vaikeaksi ja että jos yksikin pyöräilijä on ruutuun jollain keinoin päässy, silloin kyseessä ei voi olla "inaccessible tile".
    No, kuka mitäkin ja kenelle nämä "valloitukset" sitten ovat tärkeitä, mutta äkkiä tulee mieleen että tullimiehillä ja pv:n palveluksessa olevilla on aikamoinen etulyöntiasema valkoisten paikkojen täyttämisessä. Tullimiehet pääsevät satamiin ja lentokentälle, pv:n porukka sitten pv:n suljetuille alueille.

  20. #80
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.401
    Itse olen pitänyt juuri siitä, että tuo pakottaa menemään paikkoihin, joissa ei tulisi muuten käytyä. Löytyy aika uskomattomia paikkojakin.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lysmy Katso viesti
    Meren äärellä tämä on kyllä vähän hankalampaa kun yksi suunta on tavallaan käytöstä poissa tai ainakin hankalasti saavutettavissa useimmiten jos ei vaihda johonkin kelluvaan lajiin
    Tuo on varsin totta. Itse tein niin, että exporttasin undiscovered tiles GPX-tiedostoksi ja latasin sen BaseCampiin. Poistin kaikki sellaiset ruudut, jotka ovat linjoilla tai niiden takana, jotka eivät mitenkään edistä suurimman neliön kerryttämistä. Näihin lukeutuu Kirkkonummen eteläpuolen leveyspiiri ja lentokentän pituuspiirin itäinen puoli. On helppo suunnitella reittejä kun on tilet näkyvissä BaseCampissa.

    Toisaalta, jos harrastaakin max tile size -kasvattamista, mun temput ovat huonoja, koska siltikin idästä ja etelästä voisi saada helppoja ruutuja paljonkin.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  21. #81
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    9.210
    Jos muiden lajien mukaanotto tekee touhusta mielekkäämpää tai vain mielenkiintoisempaa, niin suosittelen rohkeasti seuraamaan Fuugan esimerkkiä.

    Vaikka minulle "VeloViewerissä" paino onkin ehdottomasti sanan alkuosalla ja vaikka ymmärtääkseni aito ja alkuperäinen idea on nimenomaan siinä että liikutaan pyörällä tai ainakin pyörän kanssa, niin suon muile oikeuden toisenlaiseen tulkintaan




    Juu, meillä ei ole mitään syytä jättää tätä meidän pohjoista sijaintiamme hyödyntämättä

  22. #82
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.589
    No nyt aloin minäkin kiinnostumaan velovieweristä. Pyöräilyyn täällä liian vähän teitä että ruutujen metsästys olisi oikeasti tarpeeksi mielenkiintoista mutta suunnistus, erähiihto, retkiluistelu jne myös harrastuslajeina ja tuohan saattaisi tuoda mielenkiintoista lisää missä voisi käydä. Mulle ruudun saalistukseen riittäisi että ne on omalla lihasvoimalla hankittu

    Garmin lataa retket automaattisesti stravaan ja onkos nyt niin että jos ton veloviewerin ottaa käyttöön ja tilit yhdistää stravaan niin ne on sitten automaattisesti siellä?

  23. #83
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    2.808
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Garmin lataa retket automaattisesti stravaan ja onkos nyt niin että jos ton veloviewerin ottaa käyttöön ja tilit yhdistää stravaan niin ne on sitten automaattisesti siellä?
    Kyllä. Free-versio lataa vain 25 viimeistä movea, maksullinen sitten imee Stravan tyhjäksi. Mulla siellä on vain dataa 2016 -> kun silloin otin käyttöön synkkauksen Movescountin ja Stravan välillä. Tosin ei mulle tämä nyt kovin tärkeä olekaan. Viime vuonnakin n. 1/3 ajoista tuli tehtyä ilman mitään mittaria.

  24. #84
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    967
    Kaikki muut lajit on pyöräilyä tukevaa harjoittelua. Näin itse suhtaudun asiaan

  25. #85
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.959
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ...tuskin nyt tällaisella korpisoturilla saa mitään suurta intoa lähteä uusia polkuja tallaamaan *). Ehkä kuitenkin sen verran iloa, että kerralla näkee missä ei ole tullut lähiseudulla ajeltua ja niitä paikkoja voisi käydä katsomassa mielenkiinnosta.
    Juuri noinhan se on ja se on ainakin minulle koko homman idea. Itsekin korpisoturina tiedän toki analogisestikin, että Sipoonkorpi on tainnut jäädä vähille ajeluille kun taas Keskuspuisto ja EKP ja Nuuksio ovat läpeensä (hoh hoijaa) koluttuja. VeloViewer konkretisoi asian ja nythän on ihan pakko ottaa asiaksi lähteä vaikkapa Sipoonkorpeen värittämään puuttuvia ruutuja punaiseksi ja siniseksi.

    Sitten on noita laajempia ruudukoita siellä täällä erillään Max Clusterista. Niiden kytkemiseksi kokonaisuuteen ei riitäkään sellainen ohut elämänlanka vaan jos ne haluaa siniseksi on sinne ajettava vähintään kolmen ruudun levyinen väylä. Paikoin liian työlästä.

    VeloVieweria voi myös verrata oikeaan elämään. Max Square tyssää jossain vaiheessa. Aina välillä vastaan tulee ruutu, jota ei voi saavuttaa


  26. #86
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    2.808
    ^Kyllähän tuo ikävästi visualisoi sen, että näitä polkuja tallaan viimeiseen asti. Uuden etsiminen on aina niin vaikeaa ja vaivalloista, helpompaa on mennä sitä tuttua ja turvallista, jonka osaa silmät kiinni. Jos lähtee uudelle suunnalle, niin mitä jos siellä ei olekaan kivaa (aina on ollut, mutta mitä jos nyt ei olekaan).

    Ainakin ne yhden ruudun reiät voisi ajaa kiinni. Sen sijaan en oikein jaksa uskoa, että rakennan Hyrylään eksymisestäni mitään maailmanvalloitusta. Tai liitä Fiskarsin Trail Centerin ruutuja Mellunmäkeen.

    Mutta kaikki mikä saa ylittämään eteisen kynnyksen on kyllä hyväksi.

  27. #87
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    819
    Kävi harmillinen missi tänään, jäin algoritmin uhriksi

    Veloviewer piirtelee reitit vähän karkeammalla kynällä kuin Garmin Edge ja todellisuus osoittavat. Tie kävi siis vain hitusen verran oikeanpuoleisella ruudulla ja samoin minä, mutta ei riittävästi. Oikeasti tiesin tämän jo etukäteen ja olin tietysti merkannut piston tuonne pikkutielle, mutta mainittu Garmin rupesi ryppyilemään pakkasessa ja reititys loppui.

    Otetaan tästä oppia, mutta vähän kyllä kirpaisee (siis varpaita vieläkin). Ja varsinkin kun olen jo kahdesti näköjään käynyt tuolla.

    Teemu H muokkasi tätä : 28.01.2019 at 11.49
    Pyöräily on kivaa!

  28. #88
    Liittynyt
    03/2006
    Paikkakunta
    Oulu / Syöte
    Viestit
    1.597
    ^ Tuollaisen pikku missin saa korjattua usein (ei välttämättä aina) sillä että poistat tuon kyseisen ajon Velovieweristä (älä kuitenkaan poista sitä Stravasta) ja sen jälkeen uudestaan update-sivun kautta sen lataamalla. Silloin VV tsekkaa reitin tarkemmin.
    px @ ircnet / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / facebook.com/pappiskapartio / ptahkola@instagram / krossikommuuni.blogspot.com

  29. #89
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.959
    Tuollaisilla reuna-alueilla kannattaa ajaa hitaasti tai vaikka pysähtyä hetkeksi, että träkpointteja aikayksikköä kohden keräytyy monta. Sitten yleistysalgoritmille jää tarpeeksi mistä karsia.

    On muuten VeloViewerissä huonokin puoli... lenkit, joilla ruutuja ei värity, tuntuvat turhilta ja merkityksettömiltä


  30. #90
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    819
    Ei onneksi / valitettavasti korjaantunut updatella (riippuu näkökulmasta, saapahan hyvällä syyllä ajaa uudeleen, tuskin muuten lähtisin tuonne enää).

    Normaalisti tarkistan kaikki ruudut sillä Veloviewerin appilla, mutta eilen ihan vasiten päätin mennä ilman. Näpit jäätyy, jos koko ajan pysähtelee puhelinta tonkimaan taskusta. Pitäisi laittaa puhelinteline pyörään.
    Pyöräily on kivaa!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •