Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 191

Aihe: VeloViewer

  1. #31
    Komeita lukemia niin ajan kuin matkan osalta, px ja eppe!

    Kuovipolun eddington-lukema herättää suorastaan kateutta. Miltä muut lukusi näyttävät?

    Ruutujen keräilyn apuvälineenä olen käyttänyt android-puhelimiin löytyvää Explorer Helperiä. Sen kanssa voi vaikka maastossa tarkistaa, että varmasti on tunkannut seuraavan ruuduun alueelle.

    Alla minun ruutuni. 15*15 neliö kertyy vielä helposti, mutta kohta joutuu tekemään oikeasti töitä.



  2. #32
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    3.703
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti px Katso viesti
    Onhan tää kyllä ollu mahtava löytö. Taas uutta motivaatiota lähteä lenkille ja eksyä mitä kummallisimpiin itselle uusiin paikkoihin. Upeita seikkailuja!
    MAX ELEVATION RIDE 5,909 m ... tuo kuulostaa ihan poikkeuksellisen fantastiselta! Millainen reitti, missä?
    10k-kerhon jäsen

  3. #33
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    9.210
    ^ Mullakin oli ihan poikkeuksellisen, jopa nolostuttavan fantastisia korkeusmetrilukemia, kun käytin Edge 500:sta - jossa ei ollut minkäänlaista Stravan algoritmien laskemaa korjaavaa systeemiä. (En nyt väitä yhtään mitään px:n lenkeistä, voihan vallan hyvin olla että on ajettu todella eeppinen lenkki Alpeilla tai Pyreneillä.)

    ^^ Kuten hieman vihjasinkin, Eddingtonin numero on mun lukemistani ylivoimaisesti paras ja omaa luokkaansa. Niitä pieniä ajamattomia ruutuja on ihan liian paljon ja monessa paikassa, ensimmäiset löytyvät heti Sipoonkorvesta ja suuret värittömät alueet tulevat lännessä ja luoteessa vastaan jo ennen kuin ollaan päästy Espoon rajojen tuolle puolelle. Jonkinlainen kakkostavoite ensi kaudelle olisikin ajaa cyclolenkkejä kesälläkin ja nimenomaan sellaisia VeloViewerin ehdottamia!

  4. #34
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.913
    Mites Casanova on Seurasaaren ruudun hoidellut? Jäällä ajelemalla, kieltomerkeistä välittämättä vai tunkkailemassa kaltseilla Mäntyniemen aidan vierellä?

    Huomasin sen puuttuvan itseltäni vielä. Eipä tuosta sillalta toisaalta pitkälle tarttis ajella tuon kuitatakseen. Jos vaikka joskus yöllä tuikkaa pikaisesti, ketä se muka haittaa

    Asensin tuon Explorer Helper -applikaation, vaikuttais kätevältä.


  5. #35
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mites Casanova on Seurasaaren ruudun hoidellut? Jäällä ajelemalla, kieltomerkeistä välittämättä vai tunkkailemassa kaltseilla Mäntyniemen aidan vierellä?
    Eikös se ole niin, että Alepa Fillareita eivät liikennesäännöt koske? Mitään en tietenkään myönnä, paitsi sen, että talven edetessä ja jäätilanteen kehittyessä saatan kiertää saaren toistamiseen - kaikkien sääntöjen mukaisesti.

  6. #36
    Liittynyt
    03/2006
    Paikkakunta
    Oulu / Syöte
    Viestit
    1.596
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    MAX ELEVATION RIDE 5,909 m ... tuo kuulostaa ihan poikkeuksellisen fantastiselta! Millainen reitti, missä?
    Korkeuden kanssa on tosiaa ollu melko säätöä, ja tuo 5909 m on varmasti häränpyllyä. Tuo oli Tour de Tampere Extreme, 337 kilsaa siirtymineen. Muilla näyttää tulleen 300 kilsan matkalla n. 3200 metriä, ja noilla siirtymillä tuskin kovin montaa sataa metriä itselläkään tuli lisää. 3500 vois olla lähempänä.

    Oikeasti eniten metrejä mahtoi tulla Saariselkä MTB:n endurance -matkalla, eli kaikki etapit putkeen ja päälle vielä pari mäkeä loppuverryttelyksi, reilu 200 kilsaa ja n. 5700 metriä jossa siinäkin on maastomallissa kaksi häikkää (korkeusprofiilissa näkyy n. 350 ja 150 metrin rotkot), joten totuus siinä on varmaan about 5200:n luokkaa.
    px @ ircnet / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / facebook.com/pappiskapartio / ptahkola@instagram / krossikommuuni.blogspot.com

  7. #37
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    3.703
    No joka tapauksessa yli 5 kilometriä on ihan eri maailmassa kuin oma maksimini (3,4 km) tai vaikkapa Sellarondan reitti (joka on toki paljon lyhyempi kuin tuo Saariselkä). Chapeau!
    10k-kerhon jäsen

  8. #38
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.913
    Saakuti. Tälläiset normaalit päivätyöt kiukuttaa nyt entistä enemmän. Menee hyvää aikaa hukkaan sen sijaan, että keräisi neliöitä. Vielä kun sattuu olemaan roikkumassa muutamia "läpimurtoruutuja".
    Ja nehän eivät edes lopu koskaan! Aina kun saa jostain reunasta täydennystä huomaa uusia!

    Sitten on selkeästi tuollaisia enemmän vaivaa vaativia ja kesää odottavia juttuja.

    Koskas sinne eläkkeelle pääsiskään


  9. #39
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    9.210
    Ruutujahan voi myös makustella - niin kai nykyään sanotaan? - sen sijaan että pyrkii niitä mahdollisimman nopeasti hotkimaan: katselee karttaa, suunnittelee reitin, käy ajamassa lenkin *melkein vierestä* ja sitten yksi kaunis päivä todella ajaakin ruutuun ja saa sitten nähdä miten sen väri on muuttunut.

    Paljon pahempi juttu on jos sattuu innostumaan Eddingtonin numerosta: silloin ei auta kuin ajaa ja ajaa ja vahtia sitä että ne pari viimeistäkin kilometriä tulevat ajetuksi. Ei voi mennä kotiin vaikka tietäisi että lämmin suihku ja kuuma ateria (tai kuuma suihku ja lämmin ateria) odottavat vaan pitää lopussa vielä keksiä (ja ajaa) joku halvatun sakkolenkki.

    Mailimittaisena pitkien lenkkien lukumäärä voi vielä säilyä kutakuinkin järjellisenä, mutta jos mielikseen ja paljon ajava rupeaa ajamaan itselleen metristä Eddingtonin numeroa, niin hyvin äkkiä hänellä voi olla edessään sellainen "sata sata" -projekti, joka ei paljon armoa anna eikä kysy onko sadepäivä tai millainen ajokeli muuten on.

  10. #40
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.913
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Ruutujahan voi myös makustella - niin kai nykyään sanotaan?
    Nuorisolaiset ei varmasti sano, niillä lienee joku cheekin onelineri tuohon hommaan, mutta muuten kyllä.

    Makustelen joo, tein jopa itselleni näppärän (paperisen!) karttatulosteen oleellisista asioista. Tuo Casanovan mainitsema Explorer Helper on käytössä ollut erinomainen työkalu.

    Eddingtonista en ota paineita (vielä?). Metrisessä järjestelmässä aion kuitenkin pysyä.


  11. #41
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Miehikkälä
    Viestit
    462
    Vuoden aikana Explorer square nousi 12x12 -> 23x23, siihen olen tyytyväinen. Mutta kun max cluster on vasta 671 ja score 1362 niin hirveän pienellä vaivalla ei kuluvana vuonna tuohon isoa parannusta tehdä.

  12. #42
    Liittynyt
    03/2006
    Paikkakunta
    Oulu / Syöte
    Viestit
    1.596
    12 -> 23 vuoden aikana on kyllä jo komia suoritus, iso peukku!
    px @ ircnet / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / facebook.com/pappiskapartio / ptahkola@instagram / krossikommuuni.blogspot.com

  13. #43
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    9.210
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Eddingtonista en ota paineita (vielä?). Metrisessä järjestelmässä aion kuitenkin pysyä.
    Eddingtonin numeroa on aluksi helpompi kasvattaa metrisesti, sillä onhan esimerkiksi 60 kilometriä huomattavasti lyhyempi matka kuin 60 mailia. Mutta jossain vaiheessa tilanne muuttuu ratkaisevasti - jos jahtaa yhden vuoden Eddingtonia eikä koko pyöräilyuran - sillä onhan esimerkiksi 100 lenkkiä vuodessa tiukempi vaatimus kuin 62 lenkkiä.

    Muutenhan Eddingtonin numeron jännin, hauskin ja joskus ehkä turhauttavin puoli on se että numeron kasvaessa osa lenkeistä ikään kuin mitätöityy, kun esimerkiksi sadastakaan 99 km lenkistä ei ole tippaakaan hyötyä kun numeroa pitäisi nostaa yhdellä.


    PS Koska Eddington oli englantilainen, alkuperäinen yksikkö oli tietysti maili.

    "Eddington is credited with devising a measure of a cyclist's long-distance riding achievements. The Eddington number in the context of cycling is defined as the maximum number E such that the cyclist has cycled E miles on E days.For example, an Eddington number of 70 would imply that the cyclist has cycled at least 70 miles in a day on 70 occasions. Achieving a high Eddington number is difficult since moving from, say, 70 to 75 will probably require more than five new long distance rides since any rides shorter than 75 miles will no longer be included in the reckoning. Eddington's own E-number was 84."
    "The Eddington Number for cycling has units (indeed applying it to any physical property will result in E having units). For example, an E of 62 miles means a cyclist has covered 62 or more miles on 62 or more days. However, in units of kilometers the 62 miles becomes 100 km. It is possible that the cyclist, while having covered 100 km on 62 days or more, maynot have covered 100 km on 100 days or more. Thus the order of bicyclists may change depending on units used. Using the original miles, one cyclist may have an Eddington number of 60 – 60 miles (97 km) in 60 days, another of 50 (corresponding to 80 km). However, the latter may be a regular on a distance like this and get a km-Eddington of 80, while the former only had those 60 days riding, and thus stays at a km-Eddington of 60."

  14. #44
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.400
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mites Casanova on Seurasaaren ruudun hoidellut? Jäällä ajelemalla, kieltomerkeistä välittämättä vai tunkkailemassa kaltseilla Mäntyniemen aidan vierellä?

    Huomasin sen puuttuvan itseltäni vielä. Eipä tuosta sillalta toisaalta pitkälle tarttis ajella tuon kuitatakseen. Jos vaikka joskus yöllä tuikkaa pikaisesti, ketä se muka haittaa

    Asensin tuon Explorer Helper -applikaation, vaikuttais kätevältä.
    Kyllä mä kävelytin filon pelipaikalle. Käsittääkseni riittää että hiihtää, polkee, kävelee tai meloo ruutuun.

    Milläs olette hoitaneet EFHK:lla tuon yhden ruudun, johon ei näyttäisi pääsevän kuin vanhan terminaalirakennuksen yhteen nurkkaan ilman että pitää päästä asematasolle?
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  15. #45
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.913
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    ...Käsittääkseni riittää että hiihtää, polkee, kävelee tai meloo ruutuun.
    Ei kai nyt sentään? VELOviewer?

    Milläs olette hoitaneet EFHK:lla tuon yhden ruudun, johon ei näyttäisi pääsevän kuin vanhan terminaalirakennuksen yhteen nurkkaan ilman että pitää päästä asematasolle?
    Heh, tuota samaa olen pohtinut. Jos menis siihen hollille ja hengailisi siinä niin kauan, että GPS hortoilee naapuriruutuun? Tai träkkipointteja kertyy niin paljon, että VV:n yleistysalgoritmit käyttää träkin siellä?

    Tai pitkän tähtäimen suunnitelmana voisi hakeutua Finavialle töihin


  16. #46
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.400
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Ei kai nyt sentään? VELOviewer?
    Käsitän tämän kyllä huumorina, mutta kyllä sieltä kaivetaan varmaankin kaikki Stravan aktiviteettityypit. Hiihtämällä on tullut muutamia napsittua kuin myös hikaten.
    Lentokenttä tuolla yhdellä neliöllään estää kyllä tehokkaasti itäsuunnan kehittämisen.

    Yksi lisäkysymys. Miten olette päässeet katsomaan jonkun muun statseja vai oletteko?
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  17. #47
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.913
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Käsitän tämän kyllä huumorina, mutta kyllä sieltä kaivetaan varmaankin kaikki Stravan aktiviteettityypit.
    Ei minulla ole kuin pyöräilyt VV:ssa vaikka kaikki muukin on Stravassa. Eihän tuossa configissakaan ole kuin "Rides" ja "Runs" (tai molemmat) valittavissa.

    Vai oletko mahdollisesti luokitellut kaiken muun kuin pyöräilyn luokkaan "Run"? Sehän selittäisi.


  18. #48
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.400
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Ei minulla ole kuin pyöräilyt VV:ssa vaikka kaikki muukin on Stravassa. Eihän tuossa configissakaan ole kuin "Rides" ja "Runs" (tai molemmat) valittavissa.

    Vai oletko mahdollisesti luokitellut kaiken muun kuin pyöräilyn luokkaan "Run"? Sehän selittäisi.
    Minulla on muutakin kun vain ajot ja juoksut ja kun avaat ne filtterit siinä activities-tabilla niin saat nähdä lisää... Hiihdot esim. tulevat näkyviin aktiviteetteihin ihan XC:nä.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  19. #49
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.400
    Niin ja siellä Update-tabissa voi säätää 'Show options' -kohdasta, että mitä aktiviteetteja Stravasta luetaan. Listalta löytyy mm. Nordic ski ja IceSkate.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  20. #50
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.913
    ^katos vaan joo... lumikenkäilyä siellä ei näköjään ole. Mut mä taidan pitää kirjaa fillarointiasioista vaan tuossa.

    Tai no joo, saahan ne filtteröityä tietty jälkeenpäin. Täytyypä harkita.

    EDIT: kokeilin, en tykännyt, poistin muun.

    EDIT2: koko valtakunta sisävesineen tekisi muuten 150421 ruutua.


  21. #51
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.400
    Tämähän ei suoranaisesti liity VeloVieweriin, mutta urbaani tarina kertoo, että joku lenkkeilijä oli tullut lentokentän aidalle ja todennut, että kiertämisestä tulisi 5 km ylimääräinen lenkki joten päätti kiivetä yli ja juosta läpi alueen. Olihan se jäänyt tietysti kameroihin, muttei kukaan pystynyt tunnistamaan juoksijaa. Hoksaava virkamies oli ymmärtänyt katsoa Strava-jäljistä kuka oli loikkinut siellä ja millon. 350€ ilmaliikenteen häirinnästä. Mietin jotta oliskohan se yksi neliö 350 € arvoinen .
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  22. #52
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.913
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    ...Mietin jotta oliskohan se yksi neliö 350 € arvoinen .
    Ei puhettakaan, anna mennä.

    Omalta osaltani näen tilanteen niin, että vihdoinkin mun elämällä on joku tarkoitus. Siksi pidän halpana.


  23. #53
    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    318
    Tiedä häntä, mutta jos se oli se just "ratkaiseva" ja alue laajeni sen ansiosta, niin neliöhintahan tietenni pienenee huomattavasti

  24. #54
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Miehikkälä
    Viestit
    462
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^katos vaan joo... lumikenkäilyä siellä ei näköjään ole. Mut mä taidan pitää kirjaa fillarointiasioista vaan tuossa.

    Tai no joo, saahan ne filtteröityä tietty jälkeenpäin. Täytyypä harkita.

    EDIT: kokeilin, en tykännyt, poistin muun.

    EDIT2: koko valtakunta sisävesineen tekisi muuten 150421 ruutua.
    Kyllä mulla löytyy lumikenkäilykin. En tosin käytä, pelkkät fillaroinnit menee Velovieveriin mullakin. Joskus kyllä joutunut jalkautumaan ja taluttamaan tai kantamaan viimeiset 50 metriä umpimetsään, mutta pyörä on käynyt kaikissa ruuduissa.

  25. #55
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    819
    Tämähän on jännä keksintö. Alkuviikolla aloitin ja kolmella pikkulenkillä olen käynyt hakemassa puuttuvia ruutuja.

    Max square: 6x6 --> 10x10
    Max Cluster: 94 --> 152

    Gravelpyörä/krossari taitaa olla hyvä vekotin. Sillä pääsee siirtymät nopeasti maantiellä ja pistohyökkäykset onnistuvat syvälle korpeen / pellolle ruutua hakemaan. Eilenkin sain jo esimakua, kun ihan melkein tuossa naapurissa piti seurata traktorin jäisiä renkaanjälkiä keskelle autiota peltoa, hauskaa
    Teemu H muokkasi tätä : 12.01.2019 at 22.37 Syy: typo
    Pyöräily on kivaa!

  26. #56
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.400
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teemu H Katso viesti
    Gravelpyörä/krossari taitaa olla hyvä vekotin. Sillä pääsee siirtymät nopeasti maantiellä ja pistohyökkäykset onnistuvat syvälle korpeen / pellolle ruutua hakemaan. Eilenkin sain jo esimakua, kun ihan melkein tuossa naapurissa piti seurata traktorin jäisiä renkaanjälkiä keskelle autiota peltoa, hauskaa
    Me tunkattiin eilen pari kilometriä mönkkäriuraa ja ajettiin joitain pätkiä uran vieressä umpihangessa Forsgårdintietä. Alla 32mm grifo challenge.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  27. #57
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.540
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Tämähän ei suoranaisesti liity VeloVieweriin, mutta urbaani tarina kertoo, että joku lenkkeilijä oli tullut lentokentän aidalle ja todennut, että kiertämisestä tulisi 5 km ylimääräinen lenkki joten päätti kiivetä yli ja juosta läpi alueen. Olihan se jäänyt tietysti kameroihin, muttei kukaan pystynyt tunnistamaan juoksijaa. Hoksaava virkamies oli ymmärtänyt katsoa Strava-jäljistä kuka oli loikkinut siellä ja millon. 350€ ilmaliikenteen häirinnästä. Mietin jotta oliskohan se yksi neliö 350 € arvoinen .
    Mites tarkkaan tuolla neliöllä pitää pyöriä että sen saa itselleen. En ole tutustunut koko velovieweriin. Yksi (laillinen) ratkaisu olisi ostaa lentolippu jonnekin ja träkätä lähtö.

    Offtopic en usko että nyky(terrorismi-dronen)aikana selviää 350 eur luvattomasta tunkeutumisesta lentokenttä alueelle.

  28. #58
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.400
    Riittää, että käy sen sisäpuolella. Näköjään jotkut ovat onnistuneet käyttämään GPS:n heittoa niin, että signaali on sattumanvaraisesti pomppinut ja sattunut pompahtamaan alueen sisälle. Itse en ole kokeillut moista enkä taida kokeillakaan.

    EDIT: Enhän minä väitä! Että jotkut olisivat, mutta sen kuvan jostain postauksesta saattoi saada .
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  29. #59
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    9.210
    Tiikerivuorikin valloitettiin strategian avulla. Helppo ja yksinkertainen menetelmä "kielletyn ruudun" kuittaamiseksi voisi olla laittaa mittari tauolle eli lopettaa ajanotto pisteessä A, ajaa pisteeseen B ruudun toisella puolella ja aloittaa ajanotto uudelleen. Jos kaikki käy suunnitellusti, Stravan mukaan olet ajanut ruudun poikki eikä VeloViewer jutun juonta hoksaa.

    PS Itse olen joissain asioissa vähän sellainen mitä - kuten ennen sanottiin - anaalineurootikko eli kun huomasin että VeloViewerin mukaan olin käynyt ruudussa jossa en todellisuudessa aivan varmasti ollut käynyt ja syyksi selvisi tuommoinen suoraviivainen haamureitti, korjasin asian.

  30. #60
    Lentokentän ongelmaruutua olen minäkin jonkun verran pohtinut. Niin paljoa ei tee mieli fuskata, että pyytäisin alueella töissä olevaa kaveria träkkäämään sopiva gps-jäljen, ottaisin sen itse joskus lentokenttäbussilla, laittaisin stravan reitin sopivaan kohtaan tauolle saati väärentäisin datan ATK:n keinoin.

    Sen sijaan yritin kertaalleen kokeilla, kuinka lähelle ruudun reunaa pääsee seikkailemalla terminaalin alla ja alueen muissa tiloissa niin äärilaidoilla kuin pyörällä pääsi. Liian kauas jäätiin, eikä gps-jälkeen tullut edes vahingossa sopivaa hyppyä. Jään siis odottelemaan, että lentokenttä siirtyy jonnekin muualle asuntorakentamisen edestä...


Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •