Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 195

Aihe: Fatbike vs 2,5" maastopyörä

  1. #31
    Blackborow Guest
    Onpa tullut ajettua tänä kesänä 29er täpärillä ja läskillä. Samoja lenkkejä. Semmoisella 60-70km vedolla fläsä on 0,5km/h hitaampi. Omiin ajoihin ei mitään väliä. Kävin kesällä koeajamassa kahtakin plussapyörää ja totesin noita molempia paskemmaksi.

  2. #32
    Enemmän tulee maantievehkeillä ja krossarilla ajettua mutta jonkun verran nykyään maastossakin. Ainoaa maastopyörän virkaa toimitti pari vuotta suht kevyt täysjäykkä läski. Hauska sillä oli pääosin ajella. Etenkin rauhallisempia lenkkejä. Mutta kun vauhti nousee ja alusta ei ole tasaista alkaa tulla haasteita. Vaikka renkaissa muutama sentti vaimentamatonta joustoa onkin niin kyllä se jäykkis ryskyttää. Niinkuin joku jo sanoikin, käy hyvästä kokovartalojumpasta. Ja neljän tunnin jälkeen alkaa olla pieksetty olo. Toki kovat ja taitavat ajaa noilla niin kovaa, ettei varmaan sähkömopolla peesissä pysyis.

    Nyt on alla 27.5+ täpäri 2.8" renkailla (sopii myös 29er) ja 140/130mm joustolla. Onhan tuolla ensilenkkien perusteella MUKAVA ajaa. Pito on yllättävän hyvä, nousee melkeen samat paikat kuin läski. Melkoisen pehmessä pystyi tällainen 72kg kuski ajamaan. Rullaa selvästi kevyemmin, renkaat on tarkemmat ajaa kun niissä voi hiukan pitää painettakin. Ja ei tarvi joka möykkyä ottaa kropalla vastaan. Yllätyin siitä, miten vähän jousitus tuntuu notkuvan poljettaessa. Tuossa on vielä kaukosäädöllä valittavissa kolme vaihtoehtoa jousitukselle: auki, kova, lukossa. Tuntuis minun tarpeisiin olevan SE maastopyörä, erittäin monipuolinen. Läskilläkään en juuri soita pitkin ajellut ja talvellakin pääosin polkuja, jossa jo muutkin ajaneet, niin en vielä ole keksinyt mitä jään läskistä kaipaamaan. Ehkä sitä jäykkiksen huolettomuutta ja yksinkertaisuutta.

    edit: oli näköjään tullut Blackborowin "plussapyörä on paskempi" kommentti. Ihan mielenkiinnosta, mikä tökki sinulla niissä? Hyvä että näitä vaihtoehtoja on nykyään jokaiselle.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  3. #33
    ^Älytöntä verrata sähköfillaria luomuun. Esim. sähköavusteisella dh-fillarilla ajelee ihan mielissään mutta otappas sama luomuna.

  4. #34
    Sähkömopojuttu yritti vain kertoa kovien kovuudesta. En mitään vertailua tehnyt.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  5. #35
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti

    aloittajan kannattaa huomioida, että täällä on "saman uskonnon eri lahkoja", toiset ylistää läskiä, kun toiset saarnaa plussaa, kun 29er täpäri on taivas joillekin. väittäsin, että millä vaan noista fillareista pärjäät, mikä on sulle paras riippu itsestäsi.
    Juu, tuttu ilimiö.

    Lueskelin jostain, että 29" maastopyörään voi vaihtaa 27,5" pyörät, sopii koon puolesta. Tämä antaisi kait enemän mahdollisuuksia löytää hyvä käytetty runko, kun mulla ei ole tuhansia upottaa tähän harrastukseen.

  6. #36
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Metsämuija Katso viesti
    Sit kun yhdistää läskiin sähkön, niin sillä on käsittämätön ilo ajella ihan missä tahansa (maantiellä, soralla, polulla, polutta tai vaikka laskettelurinnettä ylös). Todellakin hyvä peli tälläiselle aloittelijalle. Lähes 15v sitten ostin ihan passelin maastopyörän, mutta en sillä kyllä mene samassa maastossa kuin tuolla läskillä.
    Tuotakin olen hieman miettinyt. Yks. tuttu oli itse rakentanut kiinasta tilaamillaan osilla sähköpyörän, joten sellaisen voi periaatteessa tehdä mistä pyörästä vaan. Maltillisella moottorilla olisi oiva apu jyrkkiin ylämäkiin, ja miksei läskipyörän isompaan vierintävastukseenkin. Miinusta tulee tietty suuremmasta painosta ja siitä, ettei saa lentokoneeseen, jos maailmalle haluaa pyöräilemään.

  7. #37
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Jos hieman leikittelee ajatuksella, että laittaa pyörään sittenkin sähköavustuksen, niin voittaako 4...5" läskipyörä 2,5...3" maasturin jo kaikessa? Tällöinhän pyörän keveys tai maantieajon raskaus ei ole enää niin olennaista, kun sitä kompensoidaan moottorilla.

  8. #38
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    kaarina
    Viestit
    3.621
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Noviisipyöräilijä Katso viesti
    Jos hieman leikittelee ajatuksella, että laittaa pyörään sittenkin sähköavustuksen, niin voittaako 4...5" läskipyörä 2,5...3" maasturin jo kaikessa? Tällöinhän pyörän keveys tai maantieajon raskaus ei ole enää niin olennaista, kun sitä kompensoidaan moottorilla.
    Myös ylläpitokulut nousee. Ei voita ainakaan taloudellisuudessa. 29 saa halvalla renkaita. Läskissä renkaat on vieläkin todella kalliita kapearenkaiseen verrattuna. Myöskin läskin rengasäänet on kovempia asfaltilla. Toisaalta jos on rajaton budjetti ja vaivaton eteneminen pääasia, niin maastoajoon laittaisin sähköistetyn täpäriläskin.

    Täysjäykkä luomuläski taas tarjoaa monipuolisempaa liikuntaa.

  9. #39
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Myös ylläpitokulut nousee. Ei voita ainakaan taloudellisuudessa. 29 saa halvalla renkaita. Läskissä renkaat on vieläkin todella kalliita kapearenkaiseen verrattuna. Myöskin läskin rengasäänet on kovempia asfaltilla. Toisaalta jos on rajaton budjetti ja vaivaton eteneminen pääasia, niin maastoajoon laittaisin sähköistetyn täpäriläskin.

    Täysjäykkä luomuläski taas tarjoaa monipuolisempaa liikuntaa.
    Totta tuokin. Käytössä on vaan jo yksi täysjäykkä 26"x2" pyörä arkiajoon, mutta hakusessa erityisesti maastoon ja päiväretkeilyyn sopiva ajopeli.

    Takajousesta en oikein innostu, kun estää sitten tarakan ja sivulaukkujen käytön. Uskoakseni myös melko turha minun ajovauhdeilla. Etujousto sen sijaan pitää olla.

    Saako läskipyörään renkaita, joissa suht sileä (ei-nappula) keskiosa?

  10. #40
    ^Miksi pitäisi olla sileällä, tai melko sileällä keskiosalla olevia läskirenkaita?

  11. #41
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    ^Miksi pitäisi olla sileällä, tai melko sileällä keskiosalla olevia läskirenkaita?
    Olisivat kevyemmät ajaa tiellä, jos vaikka innostuu jossain vaiheessa muustakin kuin vain maastosta. Perinteiseen maastopyörään on saatavissa melko laaja valikoima erilaisia renkaita.

  12. #42
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    kaarina
    Viestit
    3.621
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Noviisipyöräilijä Katso viesti
    Olisivat kevyemmät ajaa tiellä, jos vaikka innostuu jossain vaiheessa muustakin kuin vain maastosta. Perinteiseen maastopyörään on saatavissa melko laaja valikoima erilaisia renkaita.
    Ei rullaavuus ole ongelma. Schwalben Jumbo Jimit rullaa pienemmillä nopeuksilla (<25km/h) siinä missä hyvin rullaavat hybridipyörän kapeat kumit. Ainoa haitta on nappuloiden ääni. Noilla on käyty parissa pyöräilytapahtumassa häröilemässä maantipyörien seassa ajoajan keskinopeuden ollessa yli 27km/h 90 km matkalla. Ja nopein 5 km pätkä oli yli 35 km/h keskarilla. Toki suoralla tangolla peesiapu oli korvaamaton, mutta nopeus kertoo jotain renkaan pienestä vierintävastuksesta. Saariston rengastie (200 km) on myös päiväajona tullut kierrettyä.

    Löytyyhän noita kohtuu sliksejä 3.8 tuumaisia läskipyörään, mutta ne näyttöä siltä, että hauskuus muuttu liiaksi jännitykseksi sopivalla alustalla. Toki jos vaan teillä ajelee niin tuollaiset voi olla hyvä hankinta. Itsellä kuitenkin ykkösjuttu läskille on seka-ajo. Kuivalla asfaltilla esim. työmatkaa ajan enemmän 29:llä kuin läskillä. Kuivana aikana se sopii hyvin maastoonkin, mutta tällaisena syksynä läski on parempi, samoin kuin talvella jakeväällä, kun polut vielä pehmeitä.

    Täysjoustoonkin saa muuten tarakan satulatolppaan...

  13. #43
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    2.761
    Pyörän eteneminen/helppo ajettavuus teknisessä maastossa ei ratkea pelkästään renkaan leveydellä/halkaisijalla. Pyörän Geometria vaikuttaa myös aika paljon.
    Esim. vanhan liiton 29"XC jäykkäperä kurjuutin vs uuden aikainen trail jäykkis on ajettavuudeltaan aika erilaisia teknisessä maastossa.

    Jäykkäperästä ei tule täysjoustoa vaikka olisi kuinka pulleat kumit.

    Läski toimii 356 ainoana pyöränä, mutta jos ei aja kuitenkaan talvella työmiehen kelejä, kelkkareittejä ja ym + tai 29 on läskiä parempi valinta. + ei korvaa todellakaan läskiä em alustoilla.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  14. #44
    ^Noin sanoisin itsekin, läskillä, 29+:lla ja vanhan liiton jäykkäperillä ajelleena.

  15. #45
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Pyörän eteneminen/helppo ajettavuus teknisessä maastossa ei ratkea pelkästään renkaan leveydellä/halkaisijalla. Pyörän Geometria vaikuttaa myös aika paljon.
    Esim. vanhan liiton 29"XC jäykkäperä kurjuutin vs uuden aikainen trail jäykkis on ajettavuudeltaan aika erilaisia teknisessä maastossa.

    Jäykkäperästä ei tule täysjoustoa vaikka olisi kuinka pulleat kumit.
    Ei toki, mutta nämä ovat oikeastaan kaksi eri asiaa. Täysjousitus ja jäykkä perä löytyy niin fatbikesta kuin 27,5+ maastureista.

    Eli pitää tehdä kaksi valintaa: 2...3" vs 4...5" renkaat, ja jäykkä perä vs. täysjousitus.

    Mikä on näkemyksesi, missä tilanteissa tuo takajousitus alkaa olemaan jäykkäperää parempi ajaa? Jos ajoni on vaatimimmillaan kävelypolkua ja ajoittaista tunturin päälle kiipeämistä, ja alamäet lasken melko jarrutellen, niin hyödynkö takajousesta paljoakaan?

  16. #46
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    2.761
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Noviisipyöräilijä Katso viesti
    Ei toki, mutta nämä ovat oikeastaan kaksi eri asiaa. Täysjousitus ja jäykkä perä löytyy niin fatbikesta kuin 27,5+ maastureista.

    Eli pitää tehdä kaksi valintaa: 2...3" vs 4...5" renkaat, ja jäykkä perä vs. täysjousitus.

    Mikä on näkemyksesi, missä tilanteissa tuo takajousitus alkaa olemaan jäykkäperää parempi ajaa? Jos ajoni on vaatimimmillaan kävelypolkua ja ajoittaista tunturin päälle kiipeämistä, ja alamäet lasken melko jarrutellen, niin hyödynkö takajousesta paljoakaan?
    Minä olen ajanut jäykkäperällä ihan kaikkea mitä vastaan tulee. Tottakai pahoissa enska tyylisissä ränneissä täysjoustolla saa vauhtia ja mukavuutta lisää, mutta kuskista ja mieltymyksistä se enemmän on kiinni, kun ei kilpailu ole kyseessä.

    Sinun kuvaamillasi alustoilla/ajotyylissä täysjouston edut tulee lähinnä jaksamisena, kun ei tarvitse perää, niin paljon kevennellä epätasaisuuksissa jaloilla. Et mielestäni tarvitse täysjoustoa, mutta jos laiskana haluaa sohvailla satulassa koko-ajan täysjousto puoltaa itseään silloin. Läskin/+ renkaan tuoma pehmennys riittää mielestäni tuohon kuvaamaasi ajoon takapäässä ja paljon enempäänkin, jopa täysjäykkä +riittänee.

    Minun kesä-ajossa jäykkä keulanen läski vaatii pahempaan ajoon isomman, kuin 4" kumin tai joustokeulan IMO (4.4" en ole ajanut jäykälläkeulalla). Ohjauskäytös puolestaan noista on ehdottomasti mieleisin 29+ (ei itse ohjaa yhtään). 29+ joustokeulalla on nopeampi/turvallisempi pahoissa teknisissä laskuissa, kuin 4.8" jäykkä läski.

    Peräpäässä jäykkäperällä minulle on kesä-ajossa aika sama onko 4", 4.8" tai 29+ kumi, kun en tykkää ajaa liian löysillä paineilla koska rullaavuus kärsii jo liikaa vaikka mukavuutta saakin lisää.

    Läski renkaan edut tulee siellä talven ääriolosuhteissa, mutta toimiihan se kesälläkin. Makuasia millä tykkää ajella. Läskeissähän on se 29+ optio olemassa toisilla kiekoilla tarpeen tullen. Talvella minulla läskissä alla 4.8".

    Budjetti, jos on reilu, niin laadukkaasta täysjoustosta ei ole haittaakaan, kuin mahdollinen lisä paino ja tietyt huollot linkustolle ja iskarille, mutta ei ne riitä perusteluksi olla ostamatta täysjoustoa, jos sellaista mielii ja budjetti sallii.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  17. #47
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Sinun kuvaamillasi alustoilla/ajotyylissä täysjouston edut tulee lähinnä jaksamisena, kun ei tarvitse perää, niin paljon kevennellä epätasaisuuksissa jaloilla. Et mielestäni tarvitse täysjoustoa, mutta jos laiskana haluaa sohvailla satulassa koko-ajan täysjousto puoltaa itseään silloin. Läskin/+ renkaan tuoma pehmennys riittää mielestäni tuohon kuvaamaasi ajoon takapäässä ja paljon enempäänkin, jopa täysjäykkä +riittänee.
    Kiva kuulla, koska päädyin itse hieman samaan johtopäätökseen, joskaan koskaan ajamatta näillä 3"+ renkailla tai täysjoustolla.

    Mulla on hyvä jalalla tuettava pumppu, jossa painemittari, ja jolla siis kevyt säätää rengaspaineita, joten tulee myös säädettyä. Omassani (26"x2") noin 4 bar asfaltilla ja 2.5 bar hiekalla.

    http://www.motonet.fi/fi/tuote/38194...ppu-mittarilla

    Hintoja olen hieman seuraillut ja sen puolesta valintani voisi kallistua jäykkäperäiseen 27,5+ renkailla olevaan maasturiin. Niiden tarjonta käytettyinä on myös paljon runsaampaa kuin läskipyörien. Täällä esitetyn perusteella tuo ero 3" ja 4" renkailla kesäkeleissä ei liene kovin suuri. Mutta kieltämättä joku läskipyörän ulkonäössä houkuttelee.

  18. #48
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    18.949
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Noviisipyöräilijä Katso viesti
    ...Mutta kieltämättä joku läskipyörän ulkonäössä houkuttelee.
    Osta se Läski. Muuten jää kaivelemaan. Muista lisäksi se, että mitä kauemmin mietit sitä kauemmin olet ilman.


  19. #49
    Liittynyt
    10/2016
    Paikkakunta
    Lempäälä
    Viestit
    77
    Juuri näin. Kunhan pääset ajamaan. Oikeasta ajamisesta millä tahansa pyörällä saa paljon enemmän iloa kuin palstapyöräilystä.

    Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla

  20. #50
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Osta se Läski. Muuten jää kaivelemaan. Muista lisäksi se, että mitä kauemmin mietit sitä kauemmin olet ilman.
    Tää on pitkä rojekti. Ensin pitää selvittää, mitä oikein haluaa, ja sitten ostaa/rakentaa sellainen.

  21. #51
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti NoordMan Katso viesti
    Juuri näin. Kunhan pääset ajamaan. Oikeasta ajamisesta millä tahansa pyörällä saa paljon enemmän iloa kuin palstapyöräilystä.
    Mulla on maastopyörä (90-luvun) tuossa pihalla, että ajamaan pääsee, kunhan tuo sade taukoaa.

  22. #52
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    lahti
    Viestit
    7.095
    ^ehdotus: ajele sillä vaihtelevassa maastossa, se kertoo sulle mitä tarvii lisää. esim. "pomppii kivisessä alamäessä" = jousitusta, "uppoaa suohon/hiekkaan" = läskimmät renkaat. mä tunnustan ihan heti että mulle riittäisi 90-luvun maastopyörä. harrastelen lähinnä pyörien kasaamista ja keräämistä.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

  23. #53
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^ehdotus: ajele sillä vaihtelevassa maastossa, se kertoo sulle mitä tarvii lisää. esim. "pomppii kivisessä alamäessä" = jousitusta, "uppoaa suohon/hiekkaan" = läskimmät renkaat. mä tunnustan ihan heti että mulle riittäisi 90-luvun maastopyörä. harrastelen lähinnä pyörien kasaamista ja keräämistä.
    On tullut ajeltua. Siksipä kaipaan ainakin etujousta ja levyjarruja. Niiden rakentaminen vanhaan pyörään ei taas ole mielekästä, joten uusi runko on ihan paikallaan. Samalla alkanut pohdituttamaan tuo renkaan leveyden merkitys, mistä siis tämä ketju sai alkunsa.

    Taustalla häämöttää myös sähkön hyödyntäminen jollain tapaa ylämäissä, mutta en ihan vielä tiedä miten. Ja rahaa ei tietenkään ole valmiiseen sähköläskimaastopyörään.

  24. #54
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    lahti
    Viestit
    7.095
    jos noi ainoat tarpeet, käytettyjä löytyy pienellä metsästyksellä ihan muutamalla satasella (500€ budjetilla löytynee varmasti) fillaritorilta. runkoja vielä halvemmalla.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

  25. #55
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    jos noi ainoat tarpeet, käytettyjä löytyy pienellä metsästyksellä ihan muutamalla satasella (500€ budjetilla löytynee varmasti) fillaritorilta. runkoja vielä halvemmalla.
    En usko, että pyörän/rungon/osien saatavuus tai hinta nousee ongelmaksi, kunhan vaan saan päätettyä millainen pitää lopputuloksen olla. Myönnän, että pidän myös pyörien rakentelusta, joten tietty tee-se-itse-osuus ei ole lainkaan pahasta. Käyttö tulee olemaan kuitenkin enemmän maastoretkeilyä kuin teknista vauhtiajoa, että sitä myöden vaatimukset maltillisia. Sen verran se kuitenkin vaikuttaa, että jäykkäperän puolesta puhuu myös mahdollisuus asentaa kunnollinen tavarateline.

  26. #56
    Jos raha ei oo ongelma, osta kevyt kuituläski. Siinä on hyvä olla kuituset putkiosat, tuossa paras do it all fillari.

  27. #57
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    2.761
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Noviisipyöräilijä Katso viesti
    En usko, että pyörän/rungon/osien saatavuus tai hinta nousee ongelmaksi, kunhan vaan saan päätettyä millainen pitää lopputuloksen olla. Myönnän, että pidän myös pyörien rakentelusta, joten tietty tee-se-itse-osuus ei ole lainkaan pahasta. Käyttö tulee olemaan kuitenkin enemmän maastoretkeilyä kuin teknista vauhtiajoa, että sitä myöden vaatimukset maltillisia. Sen verran se kuitenkin vaikuttaa, että jäykkäperän puolesta puhuu myös mahdollisuus asentaa kunnollinen tavarateline.
    http://surlybikes.com/bikes/krampus
    Kaupat tuli. Ostat Krampuksen runkosetin aluksi. 29+ Jousto Piken lisäksi tarpeen vaatiessa.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  28. #58
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juho_u Katso viesti
    Jos raha ei oo ongelma, osta kevyt kuituläski. Siinä on hyvä olla kuituset putkiosat, tuossa paras do it all fillari.
    Et sitten lukenut tuota edellistä viestiäni.

    "Ja rahaa ei tietenkään ole valmiiseen sähköläskimaastopyörään."

    Kuiturunko olisi tietty siitä kiva, että siihen voi kiinnitellä mitä vaan epoksilla, metalliin pitää porailla reikiä tai hitsailla.

  29. #59
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    2.761
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Noviisipyöräilijä Katso viesti
    Et sitten lukenut tuota edellistä viestiäni.

    "Ja rahaa ei tietenkään ole valmiiseen sähköläskimaastopyörään."

    Kuiturunko olisi tietty siitä kiva, että siihen voi kiinnitellä mitä vaan epoksilla, metalliin pitää porailla reikiä tai hitsailla.
    Olet väärällä tiellä, jos mielit sähköläskiä ja suunnitelet muuta tai diy kitin lisäämistä jälkikäteen. Säästä tai vinguta se sähköläski suoraan.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  30. #60
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Noviisipyöräilijä Katso viesti
    Et sitten lukenut tuota edellistä viestiäni.

    "Ja rahaa ei tietenkään ole valmiiseen sähköläskimaastopyörään."

    Kuiturunko olisi tietty siitä kiva, että siihen voi kiinnitellä mitä vaan epoksilla, metalliin pitää porailla reikiä tai hitsailla.
    Hyvä läski ei sähköapua tarvitse. Kannattaa kokeilla.

Samanlaisia aiheita

  1. Fatbike vai 29", kertokaa?
    By Maastoon7 in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 96
    Viimeinen viesti: 06.03.2018, 17.11
  2. 23" hiilikuitu maastopyörä kivijalkamyymälästä?
    By Nopsajalka in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 08.09.2017, 15.48
  3. Verkkokaupan GoZero Urban Rambler Fatbike 26" 2016
    By Canno in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 14.07.2017, 22.23
  4. Fatbike/maastopyörä lapselle 20/24
    By Superflyer in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 06.01.2017, 12.22
  5. Tunturi maastopyörä mallia "poliisi" ?
    By arpiies in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 30.06.2016, 15.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •