Näyttää tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Harjoitusrullat

Harjoitusrullat

Netistä koitin katsella tietoa mutta en oikein meinannut löytää että voiko rullilla tehdä pidempää treeniä. Jossain luki että voisi helposti ja toisaalla taas sanottiin että 30 minuuttia on ihan maksimi. Kiinnostaisi siis tietää pystyykö rullilla tekemään pidempää treeniä ja pitääkö kovaakin meteliä. Ja onko jotain muuta mitä pitäisi huomioida? Tacx rullia olen katellut.

Metelin taso riippuu rullista. Vapaasti pyörivillä rullilla voi olla vähän ykstoikkoosta pyöritellä pitkään. Sellaasilla missä on säädettävä vastus voi saada vaihtelua ja jaksaa pitempään sutkuttaa.

Harjoitusrullat

No jos miettii noita tacxeja niin saako vaihteilla säädettyä jotenkin vastusta? Siitäkin löyty muutamaa eri "tietoa"

Eli siis tota galaxiaa oon katellu joten vastauksia vois kohdentaa siihen. (ääni, vastus, voiko treenata pidempään) Tietenkin myös muista voi kertoa suunnilleen samasta hintaluokasta jos on jotain paremmin.

No joo vaihteilla voi säätää vastusta mut aika vähän verrattuna oikeeseen vastukseen. Jos vertaa esim maantiellä polkemiseen niin vastus ei kasva ollenkaan samalla tavalla kun ilmanvastus puuttuu mikä kuitenkin on aika avain asemassa siinä.

Mulla ei oo kokemusta takseista niin en oikeesti pysty niistä kommentoimaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •