Näyttää tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Nuoren miehen unelma menestyksestä

Nuoren miehen unelma menestyksestä

No siis, mä oon 15v nuorimies, joka on noin vuosi sitten huomannut hankkineensa maantiepyörän ja aloittaneensa maantiepyöräilyn. Nyt olis semmonen juttu että haluaisin lähteä mukaan kilpailuihin, joista en tiedä mitään, ja haluaisin myös päästä "kilpailupiireihin" sisälle, mutta ongelma tulee siinä että en tiedä kaikkea, mitä se vaatii, ja minkälaisilla valinnoilla niihin kilpailuihin pääsisin. Jos jollain sattuisi olemaan kokemusta niin kiittäisin ja kumartaisin jos kerrot siitä kommenteissa. Kiitos jos jaksoit lukea epäselvän teksin loppuun

Oleellinen kysymys: missä päin asut? Kannattaa nimittäin ottaa rohkeasti yhteyttä paikalliseen pyöräilyseuraan tai -seuroihin ja kysyä niiden toiminnasta. Itse tartuin 15-vuotiaana lankapuhelimen luuriin ja etsin puhelinluettelosta erään paikallisen pyöräilygurun numeron. Hän osasi sitten kertoa paikallisista seuroista ja suositella sitä sopivinta.
    Trollberga: 'troll, v. [...] to ramble, saunter, stroll, ‘roll’ [...] also, to turn round and round; to spin, whirl' (OED) + bergauf, bergab.

Hämeenlinnastahan olen. Kaikki netin syvimmätkin luolastot olen katsonut läpi, mutta en yhtään ole löytänyt hämeenlinnalaista pyöräilyseuraa/nuorille tarkoitettua toimintaa, nimenomaan hämeenlinnasta.

Otappa yhteystiedot vaikkapa TCC.seurasta, google varmaan auttaa.

Komppaan edellistä. TCC on hyvä seura aloitella ajohommia monella tapaa. Mä voin kanssa jeesailla täällä Hämeenlinnassa, jos on kysyttävää. Just alkaa olla kesä ohi, mutta kesäisin pyörii esim. Ahvenistolla maantiekisat viisi kertaa kesässä. Oikein hyviä paikkoja aloitella kisahommia ja tutustua porukkaan.

Samanlaisia aiheita

1. Pullean miehen pyöräilyvaatteet
    By STN in forum Varusteet
    Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 29.08.2017, 20.56
  2. Pitkän miehen pyörä
    By Salikundi83 in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 26.05.2017, 22.29
  3. Riskin miehen ajopaidat
    By Paarma78 in forum Varusteet
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 13.01.2015, 22.35
  4. Miehen kestävä vanne
    By Daddy-O in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 25
    Viimeinen viesti: 11.12.2014, 07.35
  5. Crossarista köyhän miehen maantiepyörä?
    By Xnight in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 29
    Viimeinen viesti: 04.04.2013, 21.21

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •