ElectrobikeCanyonContinentalGiantRideVerkkokauppa
Sivu 30 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 28 29 30 31 32 40 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 871 - 900 / 1510

Aihe: Mihin sähköpyörää tarvitaan?

  1. #871
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    3.161
    5k€ sähkötäpäriä pitäis verrata mieluusti saman valmistajan vastaavaan luomuun, niin saa paremman käsityksen sähkövarustuksen hinnasta. Esim. Spessut maksaa aika reilusti ihan poljettavinakin versioina.

    Hinnat ei varmaankaan paremman pään pyörissä tipu, kun kauppa käy, sama luomuissa. Fillarit vaan on hävyttömän kalliita laitteita, verraten vaikka autoon.
    Miten niin tyhmä kysymys??

  2. #872
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Ja juu olihan tila aika ahdas revittelylle mutta vielä ahtaampaa se on kyllä metässä. Pitää kyllä silti joskus päästä mettään kokeileen sähköpeliä, mut just nyt toi messukokeilu vei vähän mielenkiinnon näistä, mut just jotain teknistä maastoa ois hyvä kokeila.
    No, ei metsässä ole tuollaista liukasta lattiaa ja vaikka välillä fillarilla ajetaan mutkikkailla poluilla niin paljon löytyy myös suoraa kiihdytellä. Itsellä oli luultavasti samanlainen alkufiilis kun sähkötäysjoustoa eka kertaa kokeilin GoExpo messuilla. Olin itselleni myynyt jo seuraavan hankintani, mutta koeajossa pyörät tuntuivat kankeilta ja painavilta. Silloin oli vielä ulko-areena jossa sai koeajaa mutta fiilis jäi karmeaksi. Pyörät oli painavia, tahmeita ja keuliminen kuormalavan päälle ei meinannut onnistua lainkaan. Myöhemmin koeajoin vielä yhtä - erimerkkistä pyörää, joka erosi edellisistä koeajetuista kuin yö ja päivä. Pyörä oli ketterä, todella kevyen tuntuinen ja keula nousi melkein itsestään. Fiilis oli niin erilainen että fillari lähti tilaukseen heti.
    En yritä käännyttää ostamaan sähköfillaria väkisin, mutta kannattaa koeajaa erilaisia pyöriä, koska niissä on todella paljon eroja.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Vähän myös pelkona että tommosta tankkia joutus tunkkaaman metässä kun välillä tulee harhailtua umpimettää ja ties mimmosee kivikkoon ja haikattua jyrkänteitä ylös sun muuta kun etsii uusia polkuja Tuntu se paino jotenkin paljon isommalta mitä numerojen valossa vois olettaa, vaikka en myöskää mikää heikko kaveri ole Jännä että ennen kokeilua olin satavarma että e-bike ois mulle just oikee peli mut tommosen kokeilun jälkee aloin epäröidä, vaikka kaikki yleisesti tuntuu olevan myyty juuri kokeilun jälkeen.
    Käytännössä tunkkausta tulee vähän. Esim. pehmeässä, missä normaalisti joutuisi taluttamaan, sähkärillä voi ajaa. Umpimetässä sähkäri möyrii menemään kuin panssarivaunu. Puiden yli fillarin kyllä jaksaa nostaa kuka vain eikä niitä nyt niin paljon ole. Joskus oikein jyrkissä ylämäissä, joita ei edes sähköfillarilla pääse ylös (pääsee jyrkempiä kuin luomulla) voi laitta kävelyavustimen päälle ja fillari möyrii itsekseen vierellä kun itse etsii jalansijaa.

  3. #873
    Liittynyt
    10/2018
    Viestit
    193
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ElBike Katso viesti
    Käytännössä tunkkausta tulee vähän. Esim. pehmeässä, missä normaalisti joutuisi taluttamaan, sähkärillä voi ajaa. Umpimetässä sähkäri möyrii menemään kuin panssarivaunu. Puiden yli fillarin kyllä jaksaa nostaa kuka vain eikä niitä nyt niin paljon ole. Joskus oikein jyrkissä ylämäissä, joita ei edes sähköfillarilla pääse ylös (pääsee jyrkempiä kuin luomulla) voi laitta kävelyavustimen päälle ja fillari möyrii itsekseen vierellä kun itse etsii jalansijaa.
    Oma kokemukseni asiasta tähän mennessä ollut että sähköfillarilla pääsee ylös ajamalla lähes kaikkialta mistä uskaltaa ajaa ja missä takarengas vain pitää.

  4. #874
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    10.274
    Jahas ja takaisin otsikon aiheeseen: esimerkiksi 41-asteen nousuihin...

    https://www.youtube.com/watch?v=t5bknbXFxjM

    Tosin tuo alun luomupyöräräpistely oli lähinnä säälittävä. Kyllä siinä joku asiansa osaava olisi varmaan päässyt pidemmälle.

    On muuten jäätävän näköistä kivisälää paikka paikoin. Siellä kun pannuttaa, niin ruumiin voi paketoida vakuumiin ja myydä kylmätiskillä leikkeleenä.

  5. #875
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    3.161
    Oli joo sen näköistä, että eroja vähän korostettiin. Mutta, kaveri juuri eräänä iltana soitti ja hehkutti, kuinka upeasti levo kiipeää mäkiä, kun on apuvoimaa ja voi huoleti valita karkean renkaan matalalla paineella kun rullaus ei oo kaikki kaikessa. Kehoitti minuakin ostamaan sähkiksen mahdollisimman pian, vaikka käytettynä.
    Miten niin tyhmä kysymys??

  6. #876
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    270
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Tosin tuo alun luomupyöräräpistely oli lähinnä säälittävä. Kyllä siinä joku asiansa osaava olisi varmaan päässyt pidemmälle.
    Eiköhän tuossa kuvakulma vain hämännyt ihan täysin tuon alun nousun todellisen jyrkkyyden. Chris Smithiltä kuitenkin myös luomupyöräily sujuu eri muodoissa ihan ammatiksi asti, joten eiköhän hän suht "asiansa osaava" ole siinäkin lajissa: https://www.youtube.com/watch?v=1WE4ZLHvA54

    Mutta kieltämättä tuosta kuvakulmasta näytti aika rävellykseltä kun ekan kerran katsoi..

  7. #877
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    10.274
    Joo, kyllähän Chrisin fillarinkäsittelytaidoista näkee, ettei ole ensimmäistä kertaa liikkeellä, mutta vähän tuntuu että tuossa haluttiin hieman kärijistää. Ja ihan turhaan IMHO, koska ei tuota koko lenkkiä kukaan aja luomulla.

  8. #878
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    512
    9.7 White SC-E Comp FF16 haettu huollosta, jossa moottori ja akku vaihdettiin.
    Tänään viety ja haettu huollosta, kun jonkin verran oli tullut kilometrejä ja softapäivityskin kiinnosti.
    Tuon 9.7 jälkeen ajettu sillä 3760 kilometriä eli johonkin on tarvittu...

    Softapäivitys, takapakka ja ketjut ym pikku osaa vaihtoon ja huollon hinta töineen 106 euroa, ei paha.
    Tapani cycling > Quest - Catrike - Van Nicholas audio > Hegel H160 - B&W CM10

  9. #879
    Uteliaisuudesta ja ihan vain mielijohteesta pulpahtanut kysymys:

    Paljonko on mennyt sähköön?

    Ja kai se vertailun vuoksi olisi kysyttävä paljonko lisää olisi mennyt kuskilta ruokaan, jos olisi ajanut perinteisemmällä voimanlähteellä mys nuo 3760 km?

  10. #880
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    512
    Ei taivu mun matemaattiset taidot noiden yhtälöiden ratkaisuun...…
    Lisäys: päivitys-infossa akun kohdalla maininta cycle count : 33 times,
    tarkoittanee latausten määrää tjs.?

    Niin, painonhallintaanhan sähköpyörää myös tarvitaan.
    Paino pysyy nätisti 58-59 kilon välissä.

    Pitäisi kyllä noilla kilometreillä viedä useammin huoltoon, esim. ketjut oli ihan finaalissa.
    Keskimoottori niitä tuntuu kuluttavan nopsaan. Onneksi ei maksa maltaita.

    Seuraavassa huollossa 38 eturatas vaihtuu luultavasti 44:n,
    kun enimmäkseen asfalttiajoa näyttää olevan.
    Saattaa olla että AXA Echo 15-lamppu menee vaihtoon samassa hässäkässä,
    tuo Lezynen E-Bike Macro Drive 1000 kiinnostaa sen verran.
    Tapani cycling > Quest - Catrike - Van Nicholas audio > Hegel H160 - B&W CM10

  11. #881
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steni Katso viesti
    Ei taivu mun matemaattiset taidot noiden yhtälöiden ratkaisuun...…
    Lisäys: päivitys-infossa akun kohdalla maininta cycle count : 33 times,
    tarkoittanee latausten määrää tjs.?
    Kyllä, sykli täydestä tyhjään.

  12. #882
    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    322
    Suuruusluokka rahassa mitattuna ko sähkölle lie noin 1-2 euroa riippuen sähkön hinnasta, akun koosta ym...

  13. #883
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    10.274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Roiala Katso viesti
    Suuruusluokka rahassa mitattuna ko sähkölle lie noin 1-2 euroa riippuen sähkön hinnasta, akun koosta ym...
    No nyt pitäisi sitten laskea, että paljonko saman energiamäärän tuottaminen reisillä olisi maksanut K-kaupan kassalla, josta saadaan sitten ROI tälle sähköpyörä-investoinnille...

  14. #884
    En epäile yhtään etteikö tarkempikin laskelma olisi samansuuntainen - kävi sitten K-kaupassa tai siinä tutkitusti edullisimmassa ja riippumatta sitä mitä ostoskoriinsa laittaisi.

    PS Lihasvoimapyöräilijänä laskeskelin joskus huvikseni että jos kustannuksiksi katsottiin ainoastaan kuluvat osat ja säännöllisesti käytetyt voitelu- ja hoitoaineet - eli pyörän hankintahintaa ja huoltoliikkeen suorittamaan työtä ei laskettu mukaan - kuskin elopainon ylläpitäminen tuli maksamaan selvästi enemmän.

  15. #885
    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    322
    Jos käveleminen tuottaa enemmän hiilidioksidia kuin hyvällä bensiini autolla ajaminen jos päätöt lasketaan sopivasti niin varmastikin samaan lopputulemaan pääsee sähköpyörän osalta.
    Me suomalaiset tuotamme keskimäärin melkoisesti hiilidioksidipäästöjä syömällä keskimäärin paljon naudan lihaa ja keinovalolla tuotettuja kasviksia sekä kaukaa tuotuja kasviksia... toki tuloksen saa sellaisen kuin tilaa eli riippuen kuinka kauas mitkäkin laskelmat ulottaa sopivasti säätäen.

  16. #886
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    10.274
    Tällaiselle keski-iän ohittaneelle vanhemmalle herras(?)miehelle riittää sähköpyörän mahdollistama rauhallisempikin meno, kuten tässä videossa.

    https://www.youtube.com/watch?v=1wCFGfd7L58

  17. #887
    😂 Keski-ikä ja Rauhallinen meno 😂😂😂
    Itseltä lähtis taatusti henki tuossa leikissä 🚒

  18. #888
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.083
    Tuotahan voisi suositella työmatkakulkineeksi jos ajatuksena on "vähän poluillekin".
    epäasiallinen maastopyöräilijä

  19. #889
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.280
    Taitavan kuski, osaa varmasti kertoa enemmän eroista niin kuin tuolla videolla, mutta osaa myös viedä pyörää kun pyörää. Taviksella erot varmaa vähän korostuu, käsiteltävyydessä ym?

  20. #890
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    19.894
    Missä määrin tuossa videossa oli oleellista, että kyseessä oli nimenomaan sähköpyörä? Montaakaan kampikierrosta ei poljettu.

    Hienoa ajelua jne. mut kun topicin nimi on "Mihin sähköpyörää tarvitaan?" Mun mielestä tuohon ei tarvita

    No ehkä videon poika kertoi perusteet, katsoin äänettömänä.

    Tsori nipotus, jatkakaa.


  21. #891
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    10.274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Missä määrin tuossa videossa oli oleellista, että kyseessä oli nimenomaan sähköpyörä? Montaakaan kampikierrosta ei poljettu.
    Taisi muutamassakin kohdassa todeta, että kyllä maistuu muikealta kun ylämäet menee kevyesti ja jaksaa siten vedellä enemmän ja pidempään noita alamäkiä. Totesi kyllä myös, että painon huomaa varsinkin niissä kohdin kun yrittää ilmassa muuttaa asentoa.

    Lisäksi tuossa tuli todistettua se, että kyllä se sähköpyöräkin lentää ja taittuu, jos osaa muuallakin kuin omissa puheissa.

    No ehkä videon poika kertoi perusteet, katsoin äänettömänä.
    Niin, jos olisi vielä katsonut ilman kuvaa, olisi denial-moodia häiritsevät tekijät saatu minimoitua kokonaan.

    Tsori nipotus, jatkakaa.
    Jatkettiin jo.

  22. #892
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.280
    Just tuommosessa trailipyöräilyssä missä kiivetään takas ylös(esim suomessa vaikka paloheinä) olis sähköt kyllä varmaa optimi, jaksais enemmän toistoja ja ne tulis nopeammin ja varmaan sit myös kehittyis ajajana nopeammin. Vähän niinkuin laskettelussa/lautailussa sipoon talma, minuutissa ylös ja alle puolessa alas, saa paljon toistoja hyppyihin ym obstaakkeleihin lyhyessä ajassa. Mutta toisaalta on noiha hissimäkiä pyörillekkin ja mielummin varmaa sieltä tulee ketterällä pyörällä alas. Mutta tommosee omatoimisee mäkiajeluun varmaa todella jees. Itsekin yleensä suuntaan aina sinne metsän korkeimmalle kohdalle ja etin laskuja sieltä alas. Tosin välillä nousut on semmosia että olis ikävä kantaa sähkäriä ylös. Tähän joku varmaa sanoo taas että ne pääsee kaikki ajamalla ylös, mutta siitä en ole ihan vakuuttunut.

  23. #893
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Just tuommosessa trailipyöräilyssä missä kiivetään takas ylös(esim suomessa vaikka paloheinä) olis sähköt kyllä varmaa optimi, jaksais enemmän toistoja ja ne tulis nopeammin ja varmaan sit myös kehittyis ajajana nopeammin. Vähän niinkuin laskettelussa/lautailussa sipoon talma, minuutissa ylös ja alle puolessa alas, saa paljon toistoja hyppyihin ym obstaakkeleihin lyhyessä ajassa. Mutta toisaalta on noiha hissimäkiä pyörillekkin ja mielummin varmaa sieltä tulee ketterällä pyörällä alas. Mutta tommosee omatoimisee mäkiajeluun varmaa todella jees. Itsekin yleensä suuntaan aina sinne metsän korkeimmalle kohdalle ja etin laskuja sieltä alas. Tosin välillä nousut on semmosia että olis ikävä kantaa sähkäriä ylös. Tähän joku varmaa sanoo taas että ne pääsee kaikki ajamalla ylös, mutta siitä en ole ihan vakuuttunut.
    Miksi kantaa kun voisi käyttää talutusavustinta ? Silloin pyörä kyllä kiskoo itsensä ylös tiukoistakin paikoista.

  24. #894
    Liittynyt
    11/2007
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    440
    Sähköpyörällä on potentiaali korvata auto työmatkojen kulkemiseen

    Jönköpingin kaupunki Ruotsissa antoi vakituisille työntekijöilleen vuonna 2016 mahdollisuuden hankkia työsuhdepolkupyörän. Vaihtoehtona oli sekä tavallinen että sähköavustettu polkupyörä. 2687 työntekijää hankki polkupyörän, joista 1606 oli sähköpyöriä.

    Alla olevassa kuvassa näkyy sähköpyörän hankkineiden tapa kulkea töihin ennen ja jälkeen sähköpyörän hankintaa.




    Lue koko artikkeli täältä:
    https://www.alltomelcyklar.nu/nyhet/..._qjhWLtNO9Rk_U

  25. #895
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.280
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nixuu Katso viesti
    Miksi kantaa kun voisi käyttää talutusavustinta ? Silloin pyörä kyllä kiskoo itsensä ylös tiukoistakin paikoista.
    No eise talutustoiminto kuitenkaa saa pyörää lentämää kalliosteppejä ym ylös? Tai en minä tiedä, en ole kokeilu, joku vois vaikka näyttää, esim tuolla hallainvuoren jyrkemmillä puolilla. Täälä pk seudulla monia mäkiä ympäröi myös juoksuhaudat. Kuulostaa varmaa selittelyltä ja huonojen puolien hakemiselta, mutta yllättävän usein löytää ittensä jostai kalliokiipeleimästä pyörä toisessa kädessä Mutta hyvä tietää että niistä selviää, jos ei nyt ajamalla niin taluttamalla, haluisin kyllä vaa nähdä miten se käytännössä onnistuu.

  26. #896
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    10.274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    No eise talutustoiminto kuitenkaa saa pyörää lentämää kalliosteppejä ym ylös?
    Ei.

    Tai en minä tiedä, en ole kokeilu, joku vois vaikka näyttää, esim tuolla hallainvuoren jyrkemmillä puolilla.
    Aika monesta paikkaa tuolla Hallainvuorellakin sähköllä pääsee ja enemmän siellä pelkää että joku tulee vastaan alaspäin sellaista polkua mitä itse menee ylös. Mulla vain tulee myös usein taidot vastaan ennen kuin pyörästä loppuu puhti. Mutta eihän tuo sähkö fysiikan lakeja muuta.

    Täälä pk seudulla monia mäkiä ympäröi myös juoksuhaudat. Kuulostaa varmaa selittelyltä ja huonojen puolien hakemiselta, mutta yllättävän usein löytää ittensä jostai kalliokiipeleimästä pyörä toisessa kädessä
    Juu, kyllä löytää. Sähköpyörällä olen löytänyt itseni tämän syksyn aikana monesta sellaisesta paikasta kalliokiipeilemstä, mihin ei normipyörällä ole tullut mentyä. Mutta ei 25 kilon pyörää yhdellä kädellä kanneta, se on aika selvä.

    Mutta hyvä tietää että niistä selviää, jos ei nyt ajamalla niin taluttamalla, haluisin kyllä vaa nähdä miten se käytännössä onnistuu.
    Niin kuin sanottu, niin enemmän ajajasta kuin pyörästä kiinni. Mutta ei näitä pakko ole ostaa jos ei halua. Itsekään en hanki Lamborghini Huracania, koska siihen ei saa läskipyörää katolle. Aiemmin perustelin itselleni etten hanki Audin R8:aa, koska siihen ei saa suksitelinettä, kunnes....

  27. #897
    Mielettömän hieno muutos! Autoilijoista puolet vaihtoi pyörään ja yli puolet, kun yhteiskuljetuksetkin huomioidaan ja pyöräilijöiden osuus kasvoi kaksjapuolikertaiseksi
    Eli yli puolet työntekijöistä pyöräilee työmatkansa!
    Kunnon satsauksella saavuttaa tuloksiakin. Malliksi muille

    Erinomainen julkituonti Tomyltä

  28. #898
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.280
    Juu ei ole pakko ostaa, mutta yhtenä vaihtoehtona se mulla on seuraavaksi pyöräksi. Sen verran kallis sijoitus vaan itselle vs normi täpäri, että pitää varmistaa ettei joudu hirvesti katumaan missään tilanteessa. Tosin täällä kun lukee juttuja niin sähköavusteisessa ei ilmeisesti ole yhtään mitään kritisoitavaa, täydellinen pyörä kaikkeen, siinä mielessä voi olla turvallisin mielin

    Ajatuksena itselläkin että ebike korvais auton työmatkoilla ainakin osan vuodesta, vaikka ei tuo matka luomunakaan paha ole, sen verran fyysinen työ vaan, että mukavempi olisi päästä helpommalla ja ehkä nopeammin.

  29. #899
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    10.274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Juu ei ole pakko ostaa, mutta yhtenä vaihtoehtona se mulla on seuraavaksi pyöräksi.
    Kyllä maailmaan pyöriä mahtuu. Mulle tulee keväällä se viides.

    Sen verran kallis sijoitus vaan itselle vs normi täpäri, että pitää varmistaa ettei joudu hirvesti katumaan missään tilanteessa.
    Varmasti joudut katumaan "missään tilanteessa". Viimeistään alat jossain vaiheessa pohtimaan, että olisiko pitänyt sittenkin ostaa Brosen moottorilla, tai Shimanon, tai Boschin, tai... Tai oranssinvärisenä.

    Tosin täällä kun lukee juttuja niin sähköavusteisessa ei ilmeisesti ole yhtään mitään kritisoitavaa, täydellinen pyörä kaikkeen, siinä mielessä voi olla turvallisin mielin
    Tosin täällä kun lukee juttuja, niin polkupyöräilyssä ja etenkään polkupyöräilijöissä ei ole mitään kritisoitavaa. Täydellisiä ihmisiä. Täydellinen laite vaikka konserttiflyygelin kuljetukseen. Ainakin joku täällä kertoo sellaisen kuljettaneensa, jos asiaa epäilee. 20 asteen pakkasessa time-attack -pyörällä.

    Tähän mennessä ainoa todellinen haitta - painon lisäksi - mitä olen sähkiksestä löytänyt, on akkuhuolto. Varsinkin nyt kun on koko ajan hieman kiikan-kaakan että miten kausi jatkuu, pitää akun tilanne olla mielessä. Eli tällä hetkellä en lataa sitä 100% täyteen, ettei sitten jää hyllyyn makaamaan sähköstä ylikylläisenä, jos kelit ei houkuttele ajamiseen.

  30. #900
    Näille akuille tarttis olla samanlaisia Älylatureita kuin on esim RC vehkeille. Purkaa täyden akun varastojännitteelle ja lataa sen alta tunnissa taas täyteen tuosta storge modesta. Tosin monessa RC laiturissa on toki tuki LiFe, LiPo ja Li-Ion akuille joten lähinnä tarttis saada kunnon liittimet ja kaapelit. Jännite on se suurempi ongelma, koska halvimmat laturit ei kykene tuonne 36-48V haarukkaan. Pitänee katsoa tuosta omasta Isosta ( 2,5Kw) laturista että mikä siinä oli max kenno määrä Li-Ion akuille.
    Tuolla laturilla lähinnä tullut ladattua 10-16A 6 kennosia Lipoja.

    Lisäksi pitäisi tietää melko tarkkaan mitkä kennot siellä akussa on jotta tietää säädellä latausparametrit kohdilleen ja näin eliminoida turhat paloriskit sekä ylipitkät latausajat.

    Itse tosin lataan kaikki isommat akut paloturvallisessa tilassa ja vieläpä metalli laatikossa yleensä.

Samanlaisia aiheita

  1. Mihin museo-osat?
    By ptaipale in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 22.07.2017, 00.13
  2. Sähköpyörää hankkimassa
    By zebek in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 60
    Viimeinen viesti: 01.11.2016, 20.13

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •