Näyttää tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Unelmia ja Painajaisia - mitä mielessä liikkuu

Unelmia ja Painajaisia - mitä mielessä liikkuu

No minä perustan tämän topicin.
    Otsikon mukaan, aihe on laajempi eli voit myös kertoa unelmistasi, tai pahimmista painajaisistasi.
    Unethan peilaa aika pitkälle sitä mitä mielessä liikkuu, tai joku ihan mitätön (muka) näky tai vaikka tv-sarja vaikuttaa unimaailmaan.

Mun erikoisin uni, siksikin että se jäi mieleen ja tässä on hyvin selkee juoni:

Koska maailma oli tuhoutumassa, koulua käytiin maanalaisessa luolassa. Toki kuten oikeassa elämässä, halusin olla paras. Matematiikan opettaja sillee kyseli josko, jos halusin saada kympin mutta se edellytti että oon opettajan kanssa. Jäin miettimään sitä.....mutta luonnonmullistukset maanjäristys ja tulvat aiheuttivat sen että kaikkien oli paettava. Luultiin että armeija auttaisi, mutta sotilaat juoksivat kiireesti maanalaiseen luolastoon turvaan, ja me siviilit mentiin perään jos ehdittiin.

Maanalaisessa luolastossa oli isoja "kärpäslätkiä" ja jos se lätkä läpsäisi, olit kuollut. Luolassa oli kuitenkin "keltaisia alueita" jonne se lätkä ei mennyt. No minä onnistuin välttämään lätkät ja puikkelehdin keltaisten alueiden kautta. Päädyin alueelle, jossa oli seinissä ulokkeita ja siellä ulokkeissa oli ihmisiä valkoisissa kaavuissa, ja ne nyökytteli päätään ja ehkä rukoili?? Aika ajoin ulokkeista avautui ikkuna, ja oli mahdollisuus päättää päivänsä hyppäämällä ulos. En halunnut päätyä siihen epätoivoiseen tilaan.
    Seuraavassa "huoneessa" valikoitiin ketkä pääsee, ja ketkä kuolee. Oltiin jonossa ja aloin hyräillä "jääkärimarssia" - jolloin vartija huomasi mun ja pääsin etuoikeutettujen ryhmään. Tosin testinä oli vielä olla itse vartijana, ja kamalinta oli kun piti lähettää lapsia kuolemaan.
    Ne jotka valittiin eliittiin, eli elämään, saivat kaikki erilaisen hienon punaisen asun. Koska olin eliittiä, pääsin puvustamoon valitsemaan millainen puku tehdään. Valitsin haalarin ja siihen tuli hieno laahus.

Olin "jossakin" tutun näköisessä baarissa "tutunoloisten henkilöiden" seurassa.
    1. juomani olut oli Kriek Kölsch, toinen New England Corrywrecker (USA) ja kolmas
    joku savuava pullo, jonka etiketti ei jäänyt mieleen. Sisältö muistutti tervattua stoutia...
    Näitä röpöttelyunia näkee aina toisinaan, röökinpolttoa hyvin harvoin. Edesmenneitä
    vanhenpia ei enään nykyisellään; sanottavat lie vaihdettu molemmin puolin.
    Tuolloin kun noiden kanssa käytiin ankariakin keskusteluja, oli aamulla hiki...

Toinen hassu oli baaritilanne valkoisilla muovivermeillä kalustetulla terassilla.
    Epätoivoiset "tutut heebot" olivat saaneet kipanneen pöydän housuilleen.
    "Sinähän juot dieseliä, miten tämä löyhkä lähtee vaatteista?"
    -"Ei se lähde, se pitää kuluttaa, enkä ole ryystänyt naftaa moniin vuosiin."
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

No yöllä ihmettelin että mistä mä olen tällaisen...mikä tää on, älypuhelin, saanu. En ole ainakaan ostanu.
    Siihen tuli joku viesti, ja minä hullu avasin sen, viestissä oli mulle varattu joku matka jos en poista viestiä. Enkä ymmärtäny mistä sen saa pois. Veljeni ja serkkuni siinä yritti auttaa, piti painaa numero 6 että sai pois mutta ei se nappula toiminu.
    Piruvie, suljin koko laitteen ja heitin pois. Matkalle en lähde

Onneksi oli vaan unta.

Samanlaisia aiheita

1. Mitä luet nyt? Mitä aiot lukea?
    By Sami P in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1669
    Viimeinen viesti: 18.06.2017, 23.14
  2. Marokko mielessä
    By Fillarantti in forum Pyörämatkailu
    Vastaukset: 22
    Viimeinen viesti: 13.02.2017, 15.04
  3. Vanteen keskiö liikkuu
    By wumbaa in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 17.06.2016, 23.41
  4. Maantiepyörä mielessä
    By mjjk in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 31.03.2014, 10.44
  5. Sisuri liikkuu paikaltaan
    By vaskisielu in forum Renkaat
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 13.02.2014, 00.21

Kirjanmerkit

Viestin säännöt