Näyttää tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Tuu Messiin ! MTB-retki Järvenpäästä Tampereelle 14.6.2017 >>

Tuu Messiin ! MTB-retki Järvenpäästä Tampereelle 14.6.2017 >>

Tere,

laitetaas tännekin vielä viime hetken infona, jos saatais lisää jengiä messiin. Eli ajatuksena olis ajaa Järvenpäästä Tampereelle polkuja pitkin siten, että huoltoauto toimittaa retkeilykamppeet seuraavalle yöpymispaikalle. Nyt on lähtijöitä vasta minä + 1, eli vielä mahtuis mukaan.

Linkin takaa lisätietoa:
    https://www.facebook.com/events/1683...tive_tab=about

Mites tämä reissu meni? Olisi ollut mielenkiintoinen, mutta ei sattunut vapaata. Tuo on ollut listalla, jopa Helsinkiin asti... olisiko kulkemanne reitti saatavilla, kiinnostaisi nähdä onko ensinkään niitä polkuja joita minä olen löytänyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    Mites tämä reissu meni? Olisi ollut mielenkiintoinen, mutta ei sattunut vapaata. Tuo on ollut listalla, jopa Helsinkiin asti... olisiko kulkemanne reitti saatavilla, kiinnostaisi nähdä onko ensinkään niitä polkuja joita minä olen löytänyt.
    Kiitos kysymästä, retki onnistui yli odotusten ja blogiin laitoin eilen kuvia ja vähän jotain selityksiäkin, mutta vaikea on (kännykkä)kuviin saada sitä fiilistä talteen, mitä kaikkea tolla matkalla kokikaan. Erityisesti Hikiältä Turenkiin jatkuvat harjut oli melkoinen kokemus ja näkemys.

http://hemmonkuvat.blogspot.fi/2017/...venpaasta.html

GPX-filet on olemassa, päiväkohtaiset.

Hienon kuuloinen reissu, kiitoksia rapsasta. Geepeeäksät kiinnostaisi.
    go play chicken with your lactate threshold

Jäke-Riihimäki:
    https://www.dropbox.com/s/evr7vjicp6...eelle.gpx?dl=0

Riihimäki-Hämeenlinna:
    https://www.dropbox.com/s/fx18r6ewli...eelle.gpx?dl=0

Hämeenlinna-Valkeakoski:
    https://www.dropbox.com/s/z2qv8f9kmy...eelle.gpx?dl=0

Valkeakoski-Tampere:
    https://www.dropbox.com/s/pqq6d86aaw...mpere.gpx?dl=0

Hämeenlinna-Valkeakosken välillä on Lahisten maatila ja reitti laskeutuu Tunturivuorelta Lahisten lehmälaitumelle, meille ei sanomista maanomistajalta tullut,kun ei varmaan kukaan nähnyt, mutta kannattaa ehkä olla repullinen selityksiä mukana, jos siellä useasti rupee hortoilemaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillarihemmo Katso viesti
    Jäke-Riihimäki:
    Hämeenlinna-Valkeakosken välillä on Lahisten maatila ja reitti laskeutuu Tunturivuorelta Lahisten lehmälaitumelle, meille ei sanomista maanomistajalta tullut,kun ei varmaan kukaan nähnyt, mutta kannattaa ehkä olla repullinen selityksiä mukana, jos siellä useasti rupee hortoilemaan
    Jos Lahisten läpi kulku mietityttää, niin vaihtoehtona olisi mennä Iittalan vesitornille ja polkuja pitkin niin kauan kuin niitä riittää. Tunturivuoreen nähden tuossa tulee enemmän siirtymää mutta polut on ihan mukavia ajella. Joku koskilainen voi kommentoida mutta olen ymmärtänyt, että Lahisten maatilalla ei ole tullut sanomista vaikka paikalla olisi ollut isäntäväkeä. Toki siellä saa liukastella lehmänjätöksissä ja olla tarkkana sähköaidan kanssa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti _Jussi_ Katso viesti
    Jos Lahisten läpi kulku mietityttää, niin vaihtoehtona olisi mennä Iittalan vesitornille ja polkuja pitkin niin kauan kuin niitä riittää. Tunturivuoreen nähden tuossa tulee enemmän siirtymää mutta polut on ihan mukavia ajella. Joku koskilainen voi kommentoida mutta olen ymmärtänyt, että Lahisten maatilalla ei ole tullut sanomista vaikka paikalla olisi ollut isäntäväkeä. Toki siellä saa liukastella lehmänjätöksissä ja olla tarkkana sähköaidan kanssa
    Joskus about toistakymmentä vuotta sitten menin Tunturivuorelta maatilan läpi ja kyllä pelotti kun oli norsun kokoisia sonneja laitumella . Sillonkaan en nähnyt ihmisiä, yritin mennä mahdollisimman huomaamatta pihan läpi.

Oon ajanut arviolta 90% tosta reitistä. Varmaan aika todennäköinen reitti Treelle mennessä.
    (tonne päin on tullut ajettua n 25 v ajan eri variaatioilla kun mökki vähän tuolla suunnalla.)

JK Jos ei uskalla lehmihakojen läpi mennä mutta haluaa kuitenkin pysyä motarin itäpuolella niin motarin aidan vartta ja suunnilleen noilla main menevää polkua pääsee myös,
    siitäkin on varmaan yli kymmenen vuotta kun tosta menin joten tieto ei ole ajantasaista
    heccu muokkasi tätä : 20.06.2017 at 20.17 Syy: sanansyönti

Kiitoksia geepeeäksistä. Jos joku vuosi ehtis taas tuollekin reitille. Kesäloma on ainoa mahdollisuus näille pidemmille retkille, mutta aina niin lyhyt että ei ehdi kaikille reiteille joille haluaisi. Pitäisköhän vaan istua lasi kourassa jossain terasssilla ja lueskella näitä muiden juttuja?

Sonnit olisi saanut jäädä yllätykseksi

Samanlaisia aiheita

1. Biketrialpuisto Tampereelle
    By viliss in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 26.12.2015, 11.34
  2. Sisähalli Tampereelle
    By viliss in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 30.10.2014, 11.27
  3. Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 26.08.2014, 13.05