Sivu 16 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516
Näyttää tulokset 451 - 479 / 479

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Sen mitä nettiä pengoin niin shimanolle, broselle,boschille jne on omat työkalut eli sama ei käy.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

En tiedä siitä, mutta täällä sanotaan näin:

Pistin tuon tilaukseen.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Onko kokemusta jarrujen vaihdosta levoon? Tulossa uudet omaan (2019). Meneekö takapää ilman moottorin irroitusta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Onko kokemusta jarrujen vaihdosta levoon? Tulossa uudet omaan (2019). Meneekö takapää ilman moottorin irroitusta?
    Itse itselleni vastaten.

Ainakaan 2019 mallissa ei tarvitse moottoria irroittaa vaan letku ohjautuu näppärästi ohjuriputkia pitkin rungon vinotukeen.

Onko luulo vai tieto. Oletko siis kokeillut? Minulle Spessukauppias sanoi että tarvitsee irrottaa 19-mallista moottori. Kaverin Levoon olen luvannut päivittää jarrut. Omassa on Code ärrät, joihin ei tarvitse kuin vaihtaa pehmeämmät palat. Alkuperäiset on kyllä kuivalla jees, mutta märässä kelissä huutavat kuin kymmentä sikaa tapettaisiin!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dille Vallaton Katso viesti
    Onko luulo vai tieto. Oletko siis kokeillut? Minulle Spessukauppias sanoi että tarvitsee irrottaa 19-mallista moottori. Kaverin Levoon olen luvannut päivittää jarrut. Omassa on Code ärrät, joihin ei tarvitse kuin vaihtaa pehmeämmät palat. Alkuperäiset on kyllä kuivalla jees, mutta märässä kelissä huutavat kuin kymmentä sikaa tapettaisiin!
    Palan vaihtoko auttaa tuohon?
    Massapala? Huononeekohan jarrutusteho? Yleensä massapala on mielestäni ollut tehoton sintterin jälkeen.

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

Mä ajan EBC:n Green-paloilla ja ovat hiljaiset. Kenties jotain häviän tehossa, mutta aina on pyörä pysähtynyt ja mun OCD:lle on tärkeämpää, että pyörä on hiljainen. Koska ajan pyörää enskapyörän tapaan usein takajarrua laahaamalla, niin paloja kyllä kuluu (pyörällä tuli vuosi täyteen ja taisin vaihtaa taakse neljännet palat viikko sitten), mutta eipä ne nyt liikaa maksakaan.

EBC:n red "for down hill use only". Pitää vakiopalaan verrattuna ihan sikana, ei vingu ja kuluu aika nopeasti. Halpaa kuitenkin hyötyyn suhteutettuna.

Mistä olet noita punaisia ostanut? Vihreitä saa ebaysta parin kahvipaketin hinnalla postilaatikkoon kannettuna, mutta punaisia löytyy huonommin ja lisäksi maksavat enemmän.

Foxkomp Turku. Taitaa olla jopa EBC:n maahantuoja. En tiedä paljonko kahvi maksaa, koska juon vain vettä ja viiniä. Noi oli muistaakseni jonkun euron alle kakskymppiä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dille Vallaton Katso viesti
    Tietoa. Eilen asensin code ärrät omaan 2019 malliin.

EBC:n vihreät (normipala) 15€ ja punaiset 17€, per pääty.
    *** teamvelocycling.fi / foxcomp.fi / fat-bike.fi / oldklein.com ***

Eilen vaihdoin revelationiin charger 2.1 RC2 vaimentimen. Odotukset aika kovat sillä vakio ei enduro jurmutuksessa herättänyt luottamusta.

-18 mallisesta turbo levo comp:sta alkanut kuulua ihmeelistä rutinaa, naksahtelua moottorin seudulta, ääni tulee voimalla poljettaessa, kevyesti polkien ei ääntä. Onko kellään ilmennyt vastaavaa? Muuten pyörä toimii hienosti.
    Olisiko mitään ideaa korjaamiseen?

Mahtaako kuulua moottorista? Kannattaa tarkistaa polkimet. Vähänkin huonolaatuisimmista alkaa kuulua kaikenlaista naksumista jossain vaiheessa.

Aikaisempiin viesteihin liittyen. Pyöräliike Varustamolla näkyy olevan M ja L koon comppia ja M koon expert. En tiedä saako experttiä enää edes tilattua tai löytyykö muualta hyllystä. Mutta tämä tiedoksi, kun olen ymmärtänyt että näiden saatavuus on ollut pieni haaste.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rane57 Katso viesti
    -18 mallisesta turbo levo comp:sta alkanut kuulua ihmeelistä rutinaa, naksahtelua moottorin seudulta, ääni tulee voimalla poljettaessa, kevyesti polkien ei ääntä. Onko kellään ilmennyt vastaavaa? Muuten pyörä toimii hienosti.
    Kuuluuko rutinaa myös silloin, jos moottori ei ole päällä ja vaikuttaako avustustaso rutinoihin?
    Miten niin tyhmä kysymys??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rane57 Katso viesti
    Pätee keskiömoottoreihin varmaan yleisesti, että moottorin runkoon kiinnityksen löystyminen voi aiheuttaa ääniä. En Brosea tunne tarkemmin, mutta kannattanee tarkistaa jos ei jo tullut tarkistettua.

... tosin silti tarkistaisin ensimmäisenä polkimien laakerien kunnon ja kampien kireyden keskiöön.

Samassa pyörässä (ostettu juhannuksena 2018 ja kilsoja nyt luokkaa 1500) natisi ja ritisi viime kesänä melkein heti spessun omat flätti polkimet. Ne kun purkas, kasas ja rasvas loppui se. Käsittely uusittu nyt keväällä. Tämän kesän nitinä ja narina tuli moottorin muovikansien hinkkaamisesta runkoon. Ärsyttävä narina totisesti. Se hetkeksi poistui kokonaan luukkujen reunojen rasvaamisella. Nyt alkanut hiljalleen palailla. Hae googlella ”levo squeals”.

Mut oon mä FBn spessu-ryhmässä katsellut videoita missä moottori pitää kevyestikin polkiessa ..tullista rollotusta.

Tsemppiä! 👍🏻

Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Aikaisempiin viesteihin liittyen. Pyöräliike Varustamolla näkyy olevan M ja L koon comppia ja M koon expert. En tiedä saako experttiä enää edes tilattua tai löytyykö muualta hyllystä. Mutta tämä tiedoksi, kun olen ymmärtänyt että näiden saatavuus on ollut pieni haaste.
    Ainakin L koon Experttille tehdas myy ei oota tälle vuodella uusille tilauksille. Vanhat tilaukset yrittää toimittaa.

Eilen toimitin huoltoon 2018 Comp carbonin, kun piti narinaa polkiessa. Kevyesti narisi moottori sammutettuna ja kun laittoi virrat päälle niin erittäin selvä narina kuului polkiessa. Narina loppui heti kun lopetti polkemisen. Kun sai isomman vauhdin päälle, narina keveni ja aika-ajoin jopa loppui.
    Epäilen ongelmaa remmissä.
    Tämä narina alkoi yllättäen yhdellä maastolenkillä. Ilmoittelen kun syy selviää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pete K2 Katso viesti
    Eilen toimitin huoltoon 2018 Comp carbonin, kun piti narinaa polkiessa. Kevyesti narisi moottori sammutettuna ja kun laittoi virrat päälle niin erittäin selvä narina kuului polkiessa. Narina loppui heti kun lopetti polkemisen. Kun sai isomman vauhdin päälle, narina keveni ja aika-ajoin jopa loppui.
    Epäilen ongelmaa remmissä.
    Tämä narina alkoi yllättäen yhdellä maastolenkillä. Ilmoittelen kun syy selviää.

Ei kai hihna pyöri ollenkaan moottorin ollessa sammutettuna?
    Miten niin tyhmä kysymys??

18 mallisesta turbo levo comp:sta alkanut kuulua ihmeelistä rutinaa, naksahtelua moottorin seudulta, ääni tulee voimalla poljettaessa, kevyesti polkien ei ääntä. Onko kellään ilmennyt vastaavaa? Muuten pyörä toimii hienosti.

Syy rutinaan / narinaan löytyi, käytin moottorin muovikopat auki, putsasin ne ja laitoin kansien reunoille tiivistepinnoille rievulla silikoniöljyä. Nyt on hiljaista..

Mitenkäs muilla vastustaa polkemista kun moottorin sammuttaa tai akun johdon irrottaa? Akun tyhjentyessäkin itselläni joko vastustaa tai hiukan auttaa vielä viimesillä voimillaan muutamia sekunteja kunnes taas vastustaa. -17 vuoden levo.. vika vai ominaisuus?? Peli on menetetty jos akku loppuu lenkillä, lähes työntämällä mielummin kotiin.

Itse välillä polkenut siirtymiä ihan huvikseni ilman avustusta kun olen ollut pyöräilee kaverin kanssa jolla ei ole sähköavusteista pyörää.
    -19 mallin pyörällä ainakin pystyy polkemaan ihan hyvin ilman avustusta? Huomaahan sen kun avustus häviää, mutta eihän se ole kuin polkea

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Terho P Katso viesti
    Mitenkäs muilla vastustaa polkemista kun moottorin sammuttaa tai akun johdon irrottaa? Akun tyhjentyessäkin itselläni joko vastustaa tai hiukan auttaa vielä viimesillä voimillaan muutamia sekunteja kunnes taas vastustaa. -17 vuoden levo.. vika vai ominaisuus?? Peli on menetetty jos akku loppuu lenkillä, lähes työntämällä mielummin kotiin.
    Kokeile luomufillarilla. Veikkaan että se vastustaa lähes yhtälailla.
    10kg painavempi fillari ja usein vähän tussut renkaat tietty tekee vähän raskaamman, mut isoin ero on se että reidet ei ole tottuneet puskeen.
    Juuri kävin luomulla 30 km:n lenkin ja alussa tuntui kuin täi tervassa olis ajanut. Tunnin jälkeen rupes rullaan kun reidet tajus että tää on ihan normaalia. Mulla siis takana 2500 km emtb ajoa.

Tussu kumi ahdistaa sähkölläkin. Ajoin juuri 40 km vähän turhan littanoilla nakeilla. Kun pistin vähän lisää, niin mettässäkin alkoi rullata ja matka taittua, loput 30 km mitä oli jäljellä. Eron huomasi helposti, kun ajoin koko matkan 20% avustuksella. Mainittakoon vielä, että akkua jäi 40% käyttämättä.

Kaikki sähköt on kyllä raskaanmakuisia ajaa ilman apuja, koska massasta tulee jo sellainen kiihtyvyyden tappaja. Tappaa myös fiiliksen. Ehkä cityllä siirtymät voi tasaisella ajaa luomuna.

Samanlaisia aiheita

1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 11.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12