CanyonElectrobikeGiantAjopyoraLostInLapland
Sivu 24 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 22 23 24 25 26 34 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 691 - 720 / 1995

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Kiitos nopeasta vastauksesta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rescue73 Katso viesti
    Moi, löytyisikö vielä Levoja Suomesta, 2018 käy myöskin?
    Varustamo & Kuntovarikko, Lappeenranta. Siellä oli ainakin 2019 Expert ja räväkän värinen perus Levo vielä hetki sitten.

Motokeitaalla on hyllyssä M-kokoisena ja kuulemma XL tulossa. Malleista en osaa sanoa. Kannattaa kysyä sieltä tarkemmin.

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

Cyclissä M koon expert carboni, harmaa oranssi.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Fitwheelsistä tulossa:

Pitäs kestää paukutella.
    420€ kotiin tuotuna.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Fitwheelsistä tulossa:

Pitäs kestää paukutella.
    420€ kotiin tuotuna.
    Aika edullisen hintaiset ilmeisesti. Mitäs etuja noilla saa verrattuna perus alumiini rovaleihin? Kevyemmät, jäykemmät, kestävämmät?

Fitwheelsistä tulossa:

Pitäs kestää paukutella.
    420€ kotiin tuotuna.
    Perkule, sait tingattua 20€ enempi! 😬

Onko kukaan viritellyt kytkentää muksun peräkärrylle? Thulea vaimon kanssa muuten haaveillaan, mutta perus kiinnitys tulee taka-akseliin kiinni. Onko joku onnistuneesti viritellyt jonkun muun systeemin Levoon? 🤔

Edit: typot

Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Aika edullisen hintaiset ilmeisesti. Mitäs etuja noilla saa verrattuna perus alumiini rovaleihin? Kevyemmät, jäykemmät, kestävämmät?
    No onhan nuo ihan enduro/freeride kehät. Vakio traverse ei takana kestä ei sitten mitään.

No onhan nuo ihan enduro/freeride kehät. Vakio traverse ei takana kestä ei sitten mitään.
    Juu ei. Nm: tänään taas takavanne soikea funduron jäljiltä.

Nyt kun pyörällä on jo sen verran kilometreja takana, että olisi syytä vaihtaa ketjut ja ehkä eturataskin. Niin mistä porukat ovet uusia hommanneet?

Oletko varma, että eturatas on kulunut vaihtokuntoon? Ennemmin näiden kanssa saa olla takapakkaa vaihtamassa. Ja teoriassa mikä tahansa 11-vaihteiselle tarkoitettu ketju kelpaa. Itse taidan ajaa tällä hetkellä XXL:stä ostetulla Shimanon XT-ketjulla.

Tonnissa vaihdoin uuden ketjun 0,5 % kuluneen tilalle. Tämän jälkeen uusi ketju "narisee" eturattaalla, kun kuormittaa kovempaa. Akustisessa pyörässä tämä kertoo siitä, että alumiininen eturieska on sen verran ottanut itseensä, että uusi ketju ei enää toimi äänettömästi. Itsellänikin tekisi mieli vaihtaa tuon rutinan/narinan vuoksi Levoon eteen jo uusi ratas, mutta eihän se voi olla vielä kulunut vaihtokuntoon. Ja eikös toi orkkis ole vielä terästä, joten pitäisi kestää alumiinista pidemmälle. Ärsyttää, muuten lähes äänetön pyörä.

Sähköinen Roubaix, mutta ei tule kaikille markkinoille.

Perun puheeni tuosta eturattaasta: olen tässä reissun päällä pohjoisessa ja vaihdoin Levoon uuden ketjun. Kauhea rutina eturattaalta ja tarkempi tarkastelu osoitti rattaan kuluneen vienosti aallolle, joten uusihan sitä pitää tilata tännekin. Vaihdoin vielä vanhat ketjutkin takaisin, jotta ei heti pasko uusia.

Tykittelin tänään Leviltä Ylläkselle polkuja pitkin 17 km/h keskivauhtia eli pikkusen reilut 50 km kaiken kaikkiaan matkaa (Pyörä Turbo Levo 2019 Comp Carbon). Muuten vedin ECOlla, mutta isoimmissa ylämäissä käytin TRAILiä ja 8% jäi 500Wh akusta virtaa jäljelle eli hyvin tuolla 500Wh akullakin voi pidempää pätkää ajella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti villho Katso viesti
    Perun puheeni tuosta eturattaasta: olen tässä reissun päällä pohjoisessa ja vaihdoin Levoon uuden ketjun. Kauhea rutina eturattaalta ja tarkempi tarkastelu osoitti rattaan kuluneen vienosti aallolle, joten uusihan sitä pitää tilata tännekin. Vaihdoin vielä vanhat ketjutkin takaisin, jotta ei heti pasko uusia.
    Niinpä. Se tuntuu olevan pirun tarkka tuo sram noista eturattaista. Ajoin luomulla kolme eturatasta ja neljännen kohdalla vasta piti vaihtaa takapakka. Levossa ketjulla tosiaan oli venymää vain puoli prosenttia ja silti eturatas jo jurnutta uudella ketjulla.

Pitäisi kysyä paikallisesta liikkeestä korvaavaa tilalle. Tai lähinnä hintaa. Ilmeisesti tuo orkkis on joku spessun oma custom steel. Mutta siis 104 mm jaolla 32T ja terästä. Olen yrittänyt etsiä vaihtoehtoja ATK:sta, mutta en ole oikein mitään järkevää löytänyt. Onko kukaan muu löytänyt mitään? Kait alumiininenkin menisi, jos niitä sais vitosella säkillisen.

Itse tilasin Foxcompista. Muitakin löytyy haulla "Levo chainring".

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MaggaraMike Katso viesti
    Tykittelin tänään Leviltä Ylläkselle polkuja pitkin 17 km/h keskivauhtia eli pikkusen reilut 50 km kaiken kaikkiaan matkaa (Pyörä Turbo Levo 2019 Comp Carbon). Muuten vedin ECOlla, mutta isoimmissa ylämäissä käytin TRAILiä ja 8% jäi 500Wh akusta virtaa jäljelle eli hyvin tuolla 500Wh akullakin voi pidempää pätkää ajella
    Ja pidemmältikin pääsee; ajoin eilen Syötteen maastoissa 73,5 km. Ok, mulla oli 250 Wh lisäakku käytössä, mutta 60 km kohdalla akuista oli jäljellä vielä 51 % (nehän kuluvat rinnakkain samaa tahtia), eli jos olisi ollut pelkkä pyörän oma akku, niin jäljellä olisi ollut n. 25%. Sen jälkeen laitoin Trailin päälle ja suhailin vielä Syötteen laelle mökille saunomaan - perillä taisi olla akkua yhteisesti 27 %. Tuohon loppuun ei olisi pyörän oma akku enää riittänyt.

Tänään tultiin juurikin Ylläkselle, huomenna Ylläs-Levi parilla ketunlenkillä ja lauantaina bikeparkkiin. On tuo vaan monikäyttöinen vehje.

Mullon etuleipänä racefacen alu nw ratas. Hyvin toimii.

Rattaista puheenollen tilasin omaani uuden vakio takapakan (PG-1130). Kun oon aika nöösi näiden osasarjojen ja keskinäisten sopivuuksien kanssa, niin olisiko samaan vapaarattaaseen saanut 11-42 11-speed parempaa pakkaa myös shimanolta tai joltain muulta? Uudesta asti tuon kanssa vaihtaminen on ollut kovaäänistä ja paukkuvaa -> olisiko joku toinen pakka pehmosempi / paree? Kohta kun saan toiset kiekot niin voisi niihin enemmän matkaa kokeviin panna paree jos se mitään auttaa...

Kiitos eturatas vastauksista. Eiköhän tuohon joku löydy sopivaan hintaan.

Itse olen ajanut 700 Wh akulla pisimmillään karvan vajaan satasen. Ecolla (20/30) pääosin koko matka, mutta ylämäissä en kainostellut avustuksen käyttöä. Loppu 15 km vielä turbolla (70/100), kun akkua tuntui olevan. 18 % jäi jäljelle. Ajoaika vajaa 5 tuntia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kilpuri Katso viesti
    Rattaista puheenollen tilasin omaani uuden vakio takapakan (PG-1130). Kun oon aika nöösi näiden osasarjojen ja keskinäisten sopivuuksien kanssa, niin olisiko samaan vapaarattaaseen saanut 11-42 11-speed parempaa pakkaa myös shimanolta tai joltain muulta? Uudesta asti tuon kanssa vaihtaminen on ollut kovaäänistä ja paukkuvaa -> olisiko joku toinen pakka pehmosempi / paree? Kohta kun saan toiset kiekot niin voisi niihin enemmän matkaa kokeviin panna paree jos se mitään auttaa...
    Jos XD vapari runko niin muutkin sramit käy.
    Jos shimano vapari niin esim kcnc titaanipakat käy

Jos XD vapari runko niin muutkin sramit käy.
    Jos shimano vapari niin esim kcnc titaanipakat käy
    Eikös tuo PG-1130 ole Shimanon vapaarattaalle. Ja sitäkin mietin miten shimanon 11-42 pakat kestää vertailun esim. tuohon PG-1130 pakkaan verrattuna. 🤔

Eikös tuo PG-1130 ole Shimanon vapaarattaalle. Ja sitäkin mietin miten shimanon 11-42 pakat kestää vertailun esim. tuohon PG-1130 pakkaan verrattuna. ��
    Näyttäisi olevan ei XD vapaarattaalle. P tarkoittanee power glideä ja X XD:tä.

XG-1175 on Bike-Discountissa 133 €, paino 325 grammaa. Ja rattaat on terästä. Tuo olisi minun valinta. Noin 5 000 km meni luomussa XG-1199 pakka, katsotaan paljonko kestää Levossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Näyttäisi olevan ei XD vapaarattaalle. P tarkoittanee power glideä ja X XD:tä.

XG-1175 on Bike-Discountissa 133 €, paino 325 grammaa. Ja rattaat on terästä. Tuo olisi minun valinta. Noin 5 000 km meni luomussa XG-1199 pakka, katsotaan paljonko kestää Levossa.
    Öö, eikös power glide ja shimano ole ”samat”? Ja olen antanut itselleni ymmärtää että näihin edellisiin ei saa 10 piikkisellä rattaalla varustettuja pakkoja sopimaan.(?)

Öö, eikös power glide ja shimano ole ”samat”? Ja olen antanut itselleni ymmärtää että näihin edellisiin ei saa 10 piikkisellä rattaalla varustettuja pakkoja sopimaan.(?)
    Joo, kyllä näin on. Shimanon 11 lehtiset kamppeet on 11 piikkisiä. 12 lehtisistä sitten löytyy se kymppipiikkinen.

Kävisköhän tämä 2019 Levoon?

https://webshop.bestbike.de/us/speci...eel-104bc.html

Noita kun ostais viisi kipaletta, niin saisi postikulut samaan hintaan.

Nynne tuli!

Nynne tuli!
    Helkkari. Mä en saanu viä. Jossain suomessa luuraa. 🤨 Mitkä renkaat meinaat päälle muljauttaa? Mulla tulossa 29x2.6 renkaat eteen ja taakse. En uskaltanu ostaa niitä 3.0:a.

Samanlaisia aiheita

1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 10.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12