Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Näyttää tulokset 61 - 65 / 65

Aihe: Sram Guide jarrujen ongelmat

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pturunen Katso viesti
    En ihan hahmota tätä XT-hypetystä. Toisten pyöriä kokeillessa tehon puute kuvaa parhaiten fiilistä ajotuntumaa, SXL-jarruista puhumattakaan. Nelimäntäisinä kunnolla ilmattuna Guidet jarruttavat hyvin. Ongelmat ovat itsellä olleet Guide RS-jarrujen kanssa jumittamisessa ts. mäntä ei palaudu kunnolla. RSC-jarrujen kanssa ei ole ollut ongelmia ollenkaan.
    XT vertailu pitäisi tehdä 8020 versioon, jotta ollaan samalla viivalla.
    Ei ole vielä tullut ongelmia Guide RS:n kanssa, eikä XT 8020. Guiden kahvat tuntuu paremmalta käteen.

Ei, kyllä se vaan omenoiden ja päärynöiden vertailu on järkevää.

Se on nyt ihan se ja sama onko xt hyvä, kun mulla on ongelma guide R jarrujen kanssa
    Kerrottakoot silti, että täpärissä olevat zeen jarruista tuntuu jostain syystä herkästi lasittuvan etujarrun jarrupalat. Sekä alkuperäiset palat että välillä tilalla olleet kolmekirjainta (en nyt just muista niitä kirjaimia) punaiset. Sisäänajon paloille olen koittanut tehdä ohjeiden mukaisesti. Kerran olen kummatkin viilannut takaisin pitäviksi. Hiekkapaperia näytin myös levyille, kun ihan kuin nekin olisi tulleet kiiltäviksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Se on nyt ihan se ja sama onko xt hyvä, kun mulla on ongelma guide R jarrujen kanssa .
    Niinpä. Jostain syystä topiikista riippumatta pitää vetää aina kilpailijan parempi tuote joksikin vaihtoehdoksi esille. Männän jumittamiseen auttaneet purkkaviritykset ovat tähän mennessä olleet 1) mäntien putsaus jarrunesteellä ja 2) bleedaus, jossa ei laiteta täysiä paineita kahvaan. Näillä eväillä ovat olleet harmittomat talvesta lähtien.
    Roots, bloody roots

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Kerrottakoot silti, että täpärissä olevat zeen jarruista tuntuu jostain syystä herkästi lasittuvan etujarrun jarrupalat. Sekä alkuperäiset palat että välillä tilalla olleet kolmekirjainta (en nyt just muista niitä kirjaimia) punaiset. Sisäänajon paloille olen koittanut tehdä ohjeiden mukaisesti. Kerran olen kummatkin viilannut takaisin pitäviksi. Hiekkapaperia näytin myös levyille, kun ihan kuin nekin olisi tulleet kiiltäviksi.
    Tästä syystä tykkään enemmän omista Guide RS jarruista, kuin Zee.istä. Sama vaiva useammissa SLX jarruissa. Lisäksi Dot nesteellä varustetut on pakkasessa paljon toimivammat.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Samanlaisia aiheita

1. SRAM jarrujen takaisinveto
    By ArtK in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 36
    Viimeinen viesti: 15.04.2018, 15.06
  2. SRAM Guide -jarrut
    By CamoN in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 16
    Viimeinen viesti: 18.08.2016, 20.05
  3. SRAM Guide RS ilmaus?
    By saloteemu in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 27
    Viimeinen viesti: 25.03.2016, 11.36
  4. Pitkänmatkanpyöräilyn ongelmat
    By StantheMan in forum Kuntoilu ja ajotekniikka
    Vastaukset: 49
    Viimeinen viesti: 28.09.2015, 20.45

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään