Näyttää tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: Onko sinulla yhtä monta vaatekappaletta kuin ammattilaisella?

Onko sinulla yhtä monta vaatekappaletta kuin ammattilaisella?

Standard bib shorts
    Summer bib shorts
    Winter bib shorts
    Windproof bib tights

Standard short sleeve jersey
    Winter short sleeve jersey
    Summer short sleeve jersey
    Water resistant Classics short sleeve jersey

Water resistant Classics long sleeve jersey

Double-fronted winter jacket
    Windproof Roubaix fabric jacket
    Thermal waterproof jacket
    Regular waterproof jacket

Race gilet
    Winter gilet
    Waterproof gilet

Five types of gloves (incl. TT)
    Five types of overshoes (incl. TT?)

TT skin suit

Caps (?)

Arm warmers (?)

and so on (Leg warmers, socks ?)

"Endura supply each Movistar rider with a full quota of new kit at the start of the campaign, and again before each Grand Tour – a full kit allocation comprising 45 separate items of clothing."

https://roadcyclinguk.com/gear/kit-l...yoTwE9o3I5u.97

Ei, en ruksinut mielessäni noista läheskään kaikkia.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

mulla on tosta listasta 2 tuotetta.
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

Ei, vaan enemmän. Kyllä kalpenee minun garderoobille tuo lista, kun aletaan ruksimaan kaikki enskakamppeet normi ajokamppeiden lisäksi. Ja jollei riitä, niin talviläskeilyn spesiaalikamat vielä mukaan..

Ei oo kaikkia (ainakin temporätit puuttuu) mutta jos VesaP:llä ei ole kaikkia niin olen kyllä yllättynyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti golfer Katso viesti
    Ei, vaan enemmän. Kyllä kalpenee minun garderoobille tuo lista, kun aletaan ruksimaan kaikki enskakamppeet normi ajokamppeiden lisäksi. Ja jollei riitä, niin talviläskeilyn spesiaalikamat vielä mukaan..
    no siis jos saa kaikki vaatekappaleet ruksia, niin toki.. mulla ku mikä vaan vaate toimii ajokamana
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

Ei ole edes kolmasosaa. Mutta ainoa mikä puuttuu, ja jonka koen tarvitsevani lisää, on _sininen_ bandana.
    buhvalo muokkasi tätä : 21.04.2017 at 16.15 Syy: lisäys

Onhan noita... Ei kaikkea mutta kaiketi liikaakin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti buhvalo Katso viesti
    Ei ole edes kolmasosaa. Mutta ainoa mikä puuttuu, ja jonka koen tarvitsevani lisää, on _sininen_ bandana.
    Pojalla on sininen. Eikä luovu Minulla ja rouvalla on vihreä/oranssi,
    tyttärellä lila/pinkki Helppo tunnistaa omansa vaikka kasvot peitettyinä
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Voisin väittää, että minulla on nuo kaikki ja paljon enemmänkin. Asummehan suomessa!

Mikäköhän ero näillä on: Standard short sleeve jersey, Winter short sleeve jersey? Itse olen kyllä urheiluvaateaddikti, mutta tuossa hanskojen ja kengänsuojuksien kohdalla jään kyllä häviölle, kun niitäkin pitäisi olla viittä sorttia. Osa vaatteista on myös yhdistelmiä, kuten Goren takki, josta saa hihat pois.
    *

Sail Forth - Steer for the deep waters only. Reckless O soul, exploring. I with thee and thou with me.

Satunnainen harrastaja pärjää vähemmillä varusteilla, mutta säännöllisesti treenaavalla vaatetta pitää olla joka lähtöön; lisäksi tärkeimpiä vaatteita pitää olla useampia kappaleita.
    If you are not riding solo, you're cheating.

Winter SS jersey voisi olla villapolyesterisekoitus eli lycraa ja merinoa tai sitten ohut kaksikerrospaita, sisin jotain hyvin kosteutta imevää ja nopeasti kuivuvaa vohvelikudoksista mikrokuitua tms. Ehkä sellainen vaatekappale jolle ei ole käyttöä kuin kisassa. Standard on melko varmasti lähinnä sellaista me harrastelijat käytämme ja summer on jotain todella ohutta kudosta.

Itse ymmärsin tuon "45 separate items" siten ettei lukuun ole laskettu mahdollisia useampia kappaleita.

Meillä harrastelijoilla mutta talvisin arktisemmissa olosuhteissa ajavilla ei tietenkään juuri kellään ole vastaavaa kokoelmaa täysin yksi yhteen, mutta kyllähän erilaisia vaatekappaleita voi kertyä yllättävän paljon - vaikkei laskisi mukaan "päällekkäisiä" (eli samoissa olosuhteissa paremmin toimivien hankinnan jälkeen käyttämättä jääviä) vanhoja muttei vielä poisheitettyjä tai kierrätettyja.

Erilaisia hanskoja mulla on kevyesti enenmmän kuin viidet: ohuemmat ja paksummat lyhytsormiset, pitkäsormiset, tuulenpitävät, neopreenihanskat, kolmet talvihanskat plus kahdet alushanskat. Kengänsuojia yhdet lycraiset, yhdet tuulisuojatut, yhdet ohuet neopreeniset, yhdet talvisuojat - eikä mulla edes ole karvavuorisia!

Samanlaisia aiheita

1. Kuinka monta polkupyörää on tarpeeksi?
    By seppo_taalasmaa in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 109
    Viimeinen viesti: 16.01.2017, 01.19
  2. Kuinka monta ihmistä ja pyörää mahtuu pieneen autoon?
    By TuomasR in forum Pyörämatkailu
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 14.07.2016, 19.34

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •