Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näyttää tulokset 31 - 36 / 36

Aihe: Peili maantiepyörään

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuronen Katso viesti
    Parin peilikokeilun jälkeen hankin Sellen Eyelink-peilin. Halvempiin verrattuna peili on selkästi laadukkaan oloinen ja varsinainen peilipinta vääristelemättömämpi ja kirkkaampi.

Aika näyttää, miten häiritsevältä se kahvaan kiinnitettynä tuntuu. Lyhemmillä lenkeillä en peiliä ole erityisemmin kaipaillut, mutta ajotuntien ja väsymyksen kasaantuessa kohtalaista kaipailua on esiintynyt.
    Kyllä toi mulle on se ehdoton ykkönen. Riittävä koko eikä tarvi tihrustaa, mitä siellä takana näkyy. Se toimii myös kaikissa ajoasennoissa (käytän aerokahvoja) ilman eri säätöjä, eikä muut peilit ole täyttäneet tätä tarvetta. Mutta mun on ollu pakko laskea peilipuolen kahvaa pari milliä alemmas, jotta tuntuma kahvoilta on samanlainen eikä toispuoleinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkp Katso viesti
    Ymmärrän yskän. Ite kokeilin useaa erilaista peiliä samoista syistä ja selle italian eyelink karsiutui niistä voittajaksi. (https://www.rosebikes.co.uk/article/...ror/aid:643085 , tätä on myynnissä monessa eri paikassa, joten kannattaa tsekata hinta) Ajossa riittävä näkyvyys taaksepäin, ei reagoi liikaa tärinöihin (ei tarvitse säätää koko ajan), helppo säätää ajon aikana, helppo vaihtaa droppitankoisesta toiseen, melko kevyt. Tässä ne tärkeimmät kriteerit tärkeys järjestyksessä, jotka saivat minut valitsemaan tämän peilin. Ei halvin, mutta minusta hintansa arvoinen.
    Tilasin tuon vuosi tai pari vuotta sitten. VMP!!!
    Idea ihan hyvä, vaan kun toi p@ska ei pitänyt peilin säätö kohdallaan, vaan peili kääntyi omasta mielestään sellaiseen 'parempaan' asentoon.
    Ei jatkoon.

Zefalin pikku spy-peilillän edelleen.

Joskus oon nähnyt noita kva66:sen linkkaaman tyyppisiä peilejä kiinnitettynä etuhaarukan alaputkiin, aika lähelle napaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti veke Katso viesti
    Tilasin tuon vuosi tai pari vuotta sitten. VMP!!!
    Idea ihan hyvä, vaan kun toi p@ska ei pitänyt peilin säätö kohdallaan, vaan peili kääntyi omasta mielestään sellaiseen 'parempaan' asentoon.
    Ei jatkoon.

Zefalin pikku spy-peilillän edelleen.
    Mulla ainakin on riittänyt, että on kiristänyt sen itse peilin ruuvin tiukalle, niin ei se ole siitä mihinkään elänyt muutamien tuntien lenkeillä.

Zefalin spy oli mulle muuten ihan ok, mutta ei toiminu kaikilla ajoasennoillani ilman jatkuvaa säätöä. Peilit natsaa varmaan myös sen mukaan, mitä kukakin niiltä hakee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkp Katso viesti
    Kyllä toi mulle on se ehdoton ykkönen. Riittävä koko eikä tarvi tihrustaa, mitä siellä takana näkyy. Se toimii myös kaikissa ajoasennoissa (käytän aerokahvoja) ilman eri säätöjä, eikä muut peilit ole täyttäneet tätä tarvetta. Mutta mun on ollu pakko laskea peilipuolen kahvaa pari milliä alemmas, jotta tuntuma kahvoilta on samanlainen eikä toispuoleinen.
    Jos häiritsee, niin täytyypä kokeilla tuota kahvan pientä siirtoa. Kiitos vinkistä, ei olisi heti tullut mieleen.

Selle kävi lenkillä, eikä näkymä taakse ollutkaan ollenkaan huono:

Samanlaisia aiheita

1. Peili maantiepyörään?
    By Jöpöttäjä in forum Varusteet
    Vastaukset: 21
    Viimeinen viesti: 18.07.2015, 23.31
  2. Etulamppu maantiepyörään
    By sirkia in forum Varusteet
    Vastaukset: 40
    Viimeinen viesti: 30.10.2014, 06.18
  3. Peili Inseran ohjaustangon päähän?
    By kaaremi in forum Varusteet