Sivu 48 / 49 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3846474849 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.411 - 1.440 / 1458

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

OffT: Mitähän on Amazonille tapahtunut. Ei kait niiden pakkaajat varastolla ole niin sekaisin ison pomon erosta että ovat pistäneet löperiksi pakettien paketoinnin. Tiedä häntä. Mutta se on fakta että viimeisestä varmaan kahdestakymmenestä paketista on ainakin 50%:sta löytynyt hajonneita tavaroita sisältä kun ovat pakanneet niin paskasti kamat laatikkoon. Ja Amazonilla varmaan olis vara myös parempiin pahvilaatikoihin. Ne ovat järjestään aivan muusina ja palasina kun Klaukkalaan asti eksyvät.

Ontopic: Harva se päivä joku paketti tai muutama jostain tipahtaa maailmalta, ei jaksa raportoida tänne pahemmin erikseen kaikkea.

Kyllä! " Posti-Pate " yllätti taas, maanantaina lähtenyt kirje oli tänään laatikossa

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

Kyllä olen!
    Tänään kävin Matkahuollon R-pisteestä auton virtalukon. Ajoitus oli silleen varsin sopiva, koska moottori pysähtyi pari sataa metriä ennen noutopistettä, juurikin tuon osan tähden.
    Toki moottori käynnistyi uudelleen vauhdissa pyöräyttämällä virta-avainta kerran OFF-ON. Tämä oli järjestyksessään jo 4. kerta.
    cycle to the hills - cycle for your lives

olen, nukke ja pehmeä paketti jossa oli kahdet flanellipyjamahousut! housut tuli (UPS kuski toi äskön) kyllä supernopeesti, ostin ne nimittäin tiistaina!! Ilmoitus isokokoisesta kirjeestäkin tuli, luultavasti paketissa on "Swim of the Lamps" alustat. Jonkinlaiset art-boards nahkeella printillä.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Ei sitten tullutkaan niitä kehuttuja bajamaja housuja
    cycle to the hills - cycle for your lives

^ ne tuli jo, varsinainen maailmanennätys; tilasin tiistaina ( aiempi tiistai) - housut oli täällä perjantaina. Ne tuli varmaankin erikoissuihkukoneella USA:sta.

Mutta tänään tuli Liutulta viestiä että olemme toimittamassa pakettia klo 15-20 välillä. Odottelin sitten.........ei tullut pakettia???? höh, aina ennen kuski on tullut jos on viestiä laitettu.
    tempokisu.kuvat.fi

Mä soittelin heti aamulla Liutulle, kuulemma oli yritetty tuoda pakettia torstaina klo 19 maissa. No ei todellakaan oltu, olin kotona koko torstain ja odottelin kuskia.
    Mutta tänään se paketti sitten odotteli oven takana.
    tempokisu.kuvat.fi

Eilen tuli ilmoitus ja hain paketin töistä tullessa lempäälän s-marketin postin toimipisteestä. Better bodieksen salipökät ja pari t-paitaa. Aina noi kuteet pitäisi nähdä ennen tilausta, noissa pöksyissä on jäätävän leveet lahkeet... en nyt takaskaan rupea lähettää ja toinen t-paita tulee jälkitoimituksena, josta en myöskään oikein pidä. T-paidat vaikutti olleen kyllä hyvälaatuisia, Tarjouksessa oli, en mä muuten noita oikein raaski tilata. Normisti ihan sika kalliita ainakin kauden uutuudet vaikka olenkin laatuun keskimäärin ollut tyytyväinen.
    Mulla on käytössä liki kymmenen vuotta vanhoja ja varmaan sata kertaa pesty betterbodieksen t-paita ja ihan hyvä vieläkin.

Tällä erää viimene nukkepaketti haettu. Nyt on tulossa vielä se nahkiais-aiheinen ensipäivänkuori ja tulossa- lista on sitten tyhjä.
    tempokisu.kuvat.fi

Kyllä. Vaimolle tilasin synttärilahjan, ja varmuuden vuoksi hyvissä ajoin. Nettisivulla mainittiin että ennen klo 14 tehdyt tilaukset postitetaan saman päivän aikana. Tilasin perjantaina klo 13:50. Lauantaina (eli seuraavana päivänä!) klo 16:28 sain tekstarin että paketti olisi lähimmässä automaatissa. Koskaan ennen ei ole näin nopeata toimitusta ollut. Matkaa oli toki linnuntietä vain alle 50 km.

Kyllä. Tuli paketti, aivan ihana nukke ja tästä inspiroituneena ostin toisen samanlaisen.
    Tänään pitäisi myös UPS:n kuskin tuoda pikkupaketti; valitin kun tilauksestani 2 mustaa nahkiaiskorua toinen oli ruskea, niin ilmoittivat lähettävänsä mulle uuden mustan nahkiaisen. Tämä musta nahkiainen pitäisi tulla siis tänään.
    tempokisu.kuvat.fi

En vielä , 4/6 tilattu Bike-Componentsin arvokkaampi (mulle) lähti seurannan mukaan 6/6 . Nyt posti kertoo jotta ois aamulla saapunut Kuopioon. DHL Saksanmaalla käyttänee nykyään hevosia? Onneksi ei mitään aivan akuutisti tarvittavaa.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Jipii, tuli 2 pakettia; yksi nukke ja musta nahkiaiskoru ( ja tämä koru tuli itelle) oi että olen iloinen näistä! Kiva päivä.
    tempokisu.kuvat.fi

Paketti tuli Louisvillestä perjantaina 14.6 tilasin ja tänään 19.6 lähetti toi himaan. Kallis oli pieni metallin pala (hangeri),
    mutta ilman ei voi elää (ajaa). Hangeri $27 ja kuljetus $25,23.

Olisi varmaan tullut nopeamminkin ilman tullausprojektia ja joku viranomainenkin oli tarkastellut jotain.

Louisville, Coloradosta eikä Louisville, Kentuckysta varmaan?

Eli Wheels Manufacturerin takavaihtajan korvake?

En väitä ettei olisi hyvä tai ettei olisi sieltä saakka kannattanut tilata, mutta muistutan yleisesti että Euroopasta löytyy parikin erikoistunutta liikettä joista pitäisi pyörään kuin pyörään löytyä oikeanlainen.

Juu, olen. Tosin jo viime viikolla ja vastaanotto oli tässä tapauksessa yhtä kuin torstaiaamuna saapunut tekstiviesti joka kertoi että paketti oli haettavissa pakettiautomaatista.

Ihan hyvä suoritus Postilta, mielestäni. Paketti oli lähetetty tiistai-iltana.

DNA paketti, jossa kaapelimodeemi ja TV Hubi, koko kämpän jutut tuli uutta. Modeemi oli helppo, kun otti vaan paketista, mutta telkkarin kanssa piti hommailla. Vanha pieni lätty sai elinaikaa kun se on nyt vain näytön osalta käytössä. "Halpaakin" oli, aina tullut telkku kaapelin kautta ja nettikin jo pitkään, ja kun samalta toimittajalta myös puhelinlinliittymät, no jotain maksavat jatkuvien palvelumaksujen kautta.

Parasta laatua mitä koskaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    Louisville, Coloradosta eikä Louisville, Kentuckysta varmaan?

Eli Wheels Manufacturerin takavaihtajan korvake?

En väitä ettei olisi hyvä tai ettei olisi sieltä saakka kannattanut tilata, mutta muistutan yleisesti että Euroopasta löytyy parikin erikoistunutta liikettä joista pitäisi pyörään kuin pyörään löytyä oikeanlainen.

Juu, olen. Tosin jo viime viikolla ja vastaanotto oli tässä tapauksessa yhtä kuin torstaiaamuna saapunut tekstiviesti joka kertoi että paketti oli haettavissa pakettiautomaatista.

Ihan hyvä suoritus Postilta, mielestäni. Paketti oli lähetetty tiistai-iltana.
    Joo Coloradossa https://derailleurhanger.com/

Kysyin sähköpostilla ensin täältä joka on UK:ssa https://derailleurhangerstore.co.uk/...us-your-hanger
    Eivät ole vastanneet vieläkään. Jenkit vastasivat erittäin nopeasti ja vielä mielistelivät minua hyvistä kuvista.
    En nyt välittänyt niin siitä mielistelystä mutta erittäin hyvä palvelu verrattuna britteihin jotka eivät ole vastanneet vieläkään.
    Ja toimituksessa ei aikailtu, tarvitsin osan nopeasti. Olisin mieluusti ostanut sen suomesta kivijalasta, mutta ei taida löytyä,
    kyselin kyllä.
    Onko sinulla sitten hyviä EU-kauppoja mistä niitä saa?

Minulla ja minulla, hyviä ja hyviä...kokemuksia ei luonnollisestikaan kovin monesta eikä muutenkaan kaamean paljon taida kenelläkään olla. Ja jos oikein rehelliseksi ruvetaan, olen ollut sikäli onnekas että ne kerrat kun olen omani onnistunut vääntämään niin pyörän myyneestä ja samalla merkin maahantuojana toimineesta liikkeestä olen saanut uuden suoraan tiskin yli.

Mutta näin ykskaks muistan soshanger.comin ja schaltauge.den; kääntäjällä käännättämällä ja hakijalla haettamalla löytyy varmasti muitakin.

http://www.marwi-eu.com/en/gh.php on eräänlainen tietopankki, josta voi korvakepulmatilanteissa olla apua.

Ja jos ei ole kovin harvinaisesta pyörämerkistä eikä kovin vanhasta mallista kyse, kannattaa (merkin kotimaisten edustajien jälkeen) tsekata suurimmat fillarialan nettikaupat.

Tilasin sunnuntai iltana Amazonista Bang & Olufsenin Beolit 17 langattoman äänentoistolaitteen ja se tuotiin kotiin tiistaina neljältä. Onneksi ei ollut Posti hidastamassa toimitusta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    Minulla ja minulla, hyviä ja hyviä...kokemuksia ei luonnollisestikaan kovin monesta eikä muutenkaan kaamean paljon taida kenelläkään olla. Ja jos oikein rehelliseksi ruvetaan, olen ollut sikäli onnekas että ne kerrat kun olen omani onnistunut vääntämään niin pyörän myyneestä ja samalla merkin maahantuojana toimineesta liikkeestä olen saanut uuden suoraan tiskin yli.

Mutta näin ykskaks muistan soshanger.comin ja schaltauge.den; kääntäjällä käännättämällä ja hakijalla haettamalla löytyy varmasti muitakin.

http://www.marwi-eu.com/en/gh.php on eräänlainen tietopankki, josta voi korvakepulmatilanteissa olla apua.

Ja jos ei ole kovin harvinaisesta pyörämerkistä eikä kovin vanhasta mallista kyse, kannattaa (merkin kotimaisten edustajien jälkeen) tsekata suurimmat fillarialan nettikaupat.
    Kiitos linkistä. Ei se fillari todellakaan harvinaisuus ole, kuitenkin yli 20 vuotta vanha.

4/6 tilattu, 6/6 DHL vastaanottanut ja tänään Kiteellä. Hmm , toka viikko heinäkuuta tarviin pojalle rompetta niin taidan luottaa Bike24:een.
    Toki aikas iso paketti on postissa, Bike24 lähetykset yleensä tulee tallile asti normipostin mukana.

Kylä olen!
    Itseasiassa unohdin sen auton perään, täytyykin kipaista hakemassa kummonen tuli. Pylvästuuletin, nimittäin.
    Helteet väistys, siksi nolo unohdus

Kyllä olen, äiteen laittama paketti saapui työpisteeseen aamusta.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

12"vinyyliä saapui pari erää😀

nahkee paketti vastaanotettu; 6 kpl kuulakärkikyniä joissa on kuviona merinahkiaisen suita.
    tempokisu.kuvat.fi

En ole. Konffasin saapuvaan pakettiin, että älkää tuoko kotiin ensi tiistaina vaan haen sen DHL-terminaalista sit kun joudan.

^Sama, mutta toivat sittenkin kotiin. Onneksi satuin olemaan kotona. Toisen paketin hain postista tänään. Tämä kotiinkuljetus on kyllä meikäläiselle yksi stressin aihe, jännä juttu että sitä väkisin tarjotaan.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Vastaanotettu 2 (nukke)pakettia, odottelen UPS:n kuskia, luultavasti tulee nahkee paketti Zazzlelta ( nopeeta toimintaa olisi, lähtenyt USA:sta 24.6.)

edit. nahkee kravatti tuli, olisihan sinne pakettiin voitu laittaa t-paita ja avaimenperä, mutta toivottavasti ne tulee jossain vaiheessa. Jostain syystä FineArtAmerica, Zazzle ja Redbubble lähettää ne tuotteet erikseen, vaikka olen samaan tilaukseen laittanu eri tuotteita ? eikö olisi kätevämpi kaikki samaan pakettiin.
    tempokisu.kuvat.fi

Jeps, Bike24:lta tuli. Ja niinkuin aina ennenkin normipostin mukana tallille asti. 550 metriä tarvii postilootalta pidemmälle ajaa eikä mun tarvii kuittailla mitään.

Olen vastaanottanut paketin, oikeastaan täydellinen 11-v sarja piti olla, muuten 6800-Ultegraa mutta kasetti 5800 ja eturattaat FSA. Germaani tosin oli tehnyt pikku virheen, eturattaat puuttuivat paketista mutta ketjut olivat sitten kaksi kertaa. Nyt vastausta odotellessa.

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1615
    Viimeinen viesti: 06.07.2019, 13.39
  2. Oletko nyt kommandona?
    By LJL in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 70
    Viimeinen viesti: 01.05.2019, 21.23
  3. Oletko nyt alasti?
    By LJL in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 266