ElectrobikeLostInLaplandCanyonAjopyoraGiant
Sivu 48 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38 46 47 48 49 50 58 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.411 - 1.440 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

Mustepullo oli ilmestynyt laatikkoon, pääsi testaamaan kynää

Kyllä vain. Rokkarin huoltoa helpottivia asioita ja rokkarin huollossa tarpeellisia asioita.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Jopotuinen Guest
    Kyllä, kyllä olen!
    Kävin hakemassa postin tiskiltä Hula-hula-vanteen. Alkujaan toimituksen piti tulla huomaamattomasti pakettiautomaattiin, mutta kun ne olivat täynnä, niin sitten Postiin.

Kun menin pakettia hakemaan Postin tiskiltä, niin kaiffari vilkaisi ensin pakettia ja sitten minua ja veti naamansa virneeseen. Selitin hänelle rinkulan olevan menossa Rouvalle, jolloin virne levisi ja lausui ”aivan” naama repeämäisillään.
    Onneksi ei kuitenkaan mistään kaalimato.com tuotteista kyse

Iltapaskojen mukaan jollain oli Posti Pate jumiuttanut anustapin postiluukkuun

Tuossa tuo on vielä paketti avaamatta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    Nythän sitä eletäänkin jännän äärellä: ehtiikö paketti perille ennen kuin Postin lakko alkaa. Teoriassa kyllä (huomenna), mutta käytännössä voi käydä miten vaan.

Sviddusaatana. Postin politrukeilla ollut vissiin joku italialainen lakko jo viime viikosta asti. Paketti on ollut lajittelussa Vantaalla torstaista asti, eikä status muutu miksikään. Normaalisti lajittelu tänään ja toimitus huomenna, mutta nyt sitten vissiin ensi vuonna.

Haistakaa paska.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Kävin hakemassa postin tiskiltä Hula-hula-vanteen. Alkujaan toimituksen piti tulla huomaamattomasti pakettiautomaattiin, mutta kun ne olivat täynnä, niin sitten Postiin.
    Miten voit olettaa jonkun hulahulavanteen sopivan johonkin pakettiautomaatin pieneen lokerikkoon?

Jos vanne oli taas jotenkin "koottava" palasista ja oli jossain pienemmässä laatikossa, niin eihän postipate voi tietää tiskillä mitä siinä laatikossa on. Ja ketä postipatea ylipäänsä kiinnostaa mitä jossain laatikossa on. Näkevät miljoona pakettia päivittäin. No, ehkä landella jossa on 3-5 pakettia per päivä niin pate kerkeää katsella laatikot läpi ja ravistella niitä että mitähän täällä on?

Ontopic: On paketteja pitkin Klaukkalaa haettavissa joten sille turneelle kohta lähdettävä.

tempokisu Guest
    Sviddusaatana. Postin politrukeilla ollut vissiin joku italialainen lakko jo viime viikosta asti. Paketti on ollut lajittelussa Vantaalla torstaista asti, eikä status muutu miksikään. Normaalisti lajittelu tänään ja toimitus huomenna, mutta nyt sitten vissiin ensi vuonna.

Haistakaa paska.
    Samantyyppinen tapaus, paketti oli viikon lajiteltu Tampere - ja siihen jumittui. Lähdin kyselemään ensin Postin terminaalista ( siellä jossain Bauhaussin takana...) ja sitten ihan omasta lähipostistani että tämmöinen pitäisi nyt saada minulle. Oli "unohdettu" hyllyttää ja siellähän se, paketti oli ollut odottolemassa noutoani ihan lähiposti-pisteellä.
    Kannattaa käydä kysymässä samalla tavalla lähipostipisteeltä.

^ Vesa, jos se oli semmoinen hieman pienempi "hulavanne"..

Jopotuinen Guest
    ^^ Tommosen se kumminkin kanto. Täällä on tämmöstä ihmisläheistä palvelua, eivätkä ihmiset ole niin vieraita toisilleen.
    Jos olisi ollut Kaalimato paketti, niin varmaan jotain vinkkejäkin olisi tullut hyvän palvelun nimissä.

tempokisu Guest
    # en ole, taas oli kori oven edessä mutta - - kas, lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 1-2 päivän kuluessa.
    Siis tää on tärkee paketti kun siinä on isän joululahja!! no, jospa tällä viikolla...

tempokisu Guest
    no niin, paketit vastaanotettu. Isälle joululahja ja sitten itelleni myös.

tempokisu Guest
    ..jos on pakettia tms. tulossa seurantakoodilla niin kannattaa kuitenkin Postin sivuilta seurata lähetyksen kulkua. Jotain toimintaa siellä kuitenkin on, ite löysin nyt neljän lähetyksen kulkeutuneen jo ulkomaanterminaalista Helsinkiin ( eli tulli ohitettu ). Voihan olla että paketit yms. kulkee ja voi hakea lähetyksensä paikallisesta postin toimipisteestä.

Sellaisia turhakkeita kuten postinen-lehdykkä ja sen sisällä olevat mainoslehtiset, ne voisi jäädä kokonaan pois muutenkin.

Ja phaaskat. Mun paketti on edelleen "lajittelussa" Vantaalla. Ollut jo viikon. Luultavasti kohta lähettävät sen takaisin Saksaan.

Haistakaa postilaiset.. ihan mitä huvittaa.

Noudettavissa olisi Matkahuollon automaatissa.

EDIT: juu, haettu on.
    JackOja muokkasi tätä : 13.11.2019 at 16.21

tempokisu Guest
    ^ ^ ( jäsen Yoccelle) niin siis aikaisemmin jo mainitsinkin että samantyyppinen tilanne, ja kävin kysymässä paikallisesta postin palvelupisteestä, ja siellähän se paketti oli ollut koko ajan, olivat unohtaneet hyllytttää. Mulla on hienoisena etuna että ne asiakaspalvelijat jo tuntee mun ...

Kas vain, tietämättäni olisi noudettavissa. r2-bike DHL muuntui jossain vaiheessa postiksi, ja r-kiskassahan se makaa. Mikseivät ilmoita siitä?

edit: Jaha "Delivery attempt made, but the recipient was not reached. A notice of arrival was left for the recipient.". DHL kilauttaa, harmittaa että joskus paketti tulee DHL:n kautta ovelle asti DHL:ällä ja joskus siitä tulee postipaketti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ ^ ( jäsen Yoccelle) niin siis aikaisemmin jo mainitsinkin että samantyyppinen tilanne, ja kävin kysymässä paikallisesta postin palvelupisteestä, ja siellähän se paketti oli ollut koko ajan, olivat unohtaneet hyllytttää. Mulla on hienoisena etuna että ne asiakaspalvelijat jo tuntee mun ...
    No pitänee käydä.. Vaikka veikkaan että tuo paikallisen K-kaupan nurkassa olevan asiamiespostin täti sanoo että jos ei ole ilmoitusta, ei ole pakettiakaan.

Paketin piti olla DHL Priority, eli ovelle asti tuotava. No eihän noi jakajat tietenkään kulje, joten eipä kulje pakettikaan. Tosin normaali käytäntö on ollut että jos ei kotona ole ketään, se lähetys viedään lähipostiin noudettavaksi.

Tossa mun jutussa on vielä se, että siitä normaaliin postin kulkuun liittyen puuttuu vielä ne "lajiteltu" ja "kuljetuksessa" -leimat, jotka normaalisti tulee seuraavina (lajittelun jälkeen). Eli paketti on virallisen statuksen mukaan jossain Vantaan lajittelukeskuksen uumenissa.

Vituttaa nää lakot. Ei nämä työnantajaa kiusaa niin paljoa kuin miljoonaa syytöntä sivullista.

tempokisu Guest
    ^ tsemiä, vinkkinä vaan kun itsellä parikin lähetystä ( lajiteltu Tampere...) on löytynyt siten että asiakaspalvelija on sen paketin sieltä etsinyt käyden läpi kaikki paketit, mun onneksi on ollut entinen postin työntekijä joka siirtyi sitten s-markettiin. UPS:n kuskit toi eilen paketit kotiin asti.
    Noi merkinnät "delivery attempt made" on joskus hämääviä, kun ei ole todellakaan yritetty luovuttaa...jonkin verran on tarvittu omaa aktiivisuutta pakettien saamisen kanssa.

Jotain liikehdintää silti on, tänään näin 4 postin kuorma-autoa paikallisen S-marketin pihalla. Toki itekin toivon todella että sopu saataisiin ja lakko loppuisi lyhyeen.

Juu.. dhl kuriiri toi wiggle pkt hetki sitten kotiovelle ..
    -- not fast but furious --

R2sesta tuli nallekarkkeja. Ja SKF always oil laakerit mun 200 km ajettuun hope fatsno 4 napaan.

Hankin myös maguran adapterin millä saa vaihtajan jarrukahvaan kiinni, mutta vasta nyt keskin että silloin en voi enää vaihtaa GX vaihtajasta NXään enää. Vai onkohan uudemmissa NX vaihtajakahvoissa irrallinen panta?

No pitänee käydä.. Vaikka veikkaan että tuo paikallisen K-kaupan nurkassa olevan asiamiespostin täti sanoo että jos ei ole ilmoitusta, ei ole pakettiakaan.
    Postin nettisivujen kautta jätin tiedustelun ja joku jopa vastasi.. "Tämä on viivästynyt" (no senhän mä jo tiesin, kiitos vaan) "Palataan asiaan ensi viikolla, jos ei vieläkään ole hyllytetty". (no ihan sama, mä oon jo luopunut toivosta. Posti ei enää tän jälkeen mun paketteihin koske, jos mikä tahansa muu kuriiri on käytettävissä).

tempokisu Guest
    ^ tsemiä. Joo voisikin ite valita mitä kautta se paketti tulee. No, Redbubblesta ja Shapewaysista, sekä FineArtAmericasta tulee UPS:llä, makselin visalaskua siten että teen tänään pari nahkeeta tilausta.

edit. ei olisi pitäny iloita liian aikaisin, paketit näyttävät saapuvan kyllä ulkomaanterminaaliin ja sieltä Helsinkiin, mutta sitten matka hidastuu...
    tempokisu muokkasi tätä : 14.11.2019 at 12.47

tempokisu Guest
    ^ matka ei vain hidastu, ne lähetykset ( lähetetty joko pikakirjeenä tai kirjattuna kirjeenä ) jämähtää rekisteröitynä Helsinkiin. No, menivät kuitenkin tullin ohi, tosin nämä on kaikki pieniä ja hinnaltaan alempia juttuja kuin se tulli-alv-raja.
    tempokisu muokkasi tätä : 15.11.2019 at 10.32 Syy: pieni tarkennus

Eilen 6 pakettia vastaanotettu. Tänään vähintään 1 lisää. Senkin piti tulla eilen seurannan mukaan mutta eipä sit ilmestynytkään noutopaikkaan (kiitos UPS tästä).

Käytiin Ärrän tiskiltä hakemassa paketit eilen niin rouva kuittas munkin DHL Express paketit niin kassahenkilö sano että pitäs olla valtakirja näille Vesan paketeille niin vaimo sano että valtakirja seisoo tuossa vieressä... Ja hlö iski paketit meille.

tempokisu Guest
    ^ epäreilua mä haluun mun pakettini myös..

Jep sportax paketti tuli nopsaan Matkahuollon toimituksena lähimmälle R-kioski noutopisteelle, josta sen äsken hain
    -- not fast but furious --

tempokisu Guest
    Äskön tuotiin paketti kotiin. Pakettien suhteen olisikin helpompaa, mutta kun melkein kaikki tilaukseni on tulossa joko kirjattuna kirjeenä, tai pikakirjeenä. Ne ei nyt liiku mihinkään suuntaan, vähään aikaan. Hiertää ####, ja paljon.

Tänään olisi uudet stongat luvattu toimittaa. Eihän tuo lakko viivästytä kuin parilla päivällä. Kohtapa ei koko Postia enää ole kun pari viikkoa vielä lakkoavat.

Jahas, Ninjakuriiri iski:

Vastaanottajan luona on ollut este, jonka vuoksi lähetystä ei ole voitu toimittaa. Syynä voi olla esimerkiksi lukittu alaovi. Vastaanottajalle toimitetaan saapumisilmoitus.

Koko päivän olen ollut kotona.

tempokisu Guest
    ^ samanlaista ilmoitusta tullut minullekin muutaman kerran, ja olin ihan sitä paketin tuojaa varten kotona enkä edes kaupassa uskaltanu käydä kun varmana just silloin tulisi...ja alaovi on auki 07-21.

Mun lähetyksiä on ollu Helsingissä alkain 9.11. ja sen jälkeen ei mitään elonmerkkejä. Joo joo olisin vähemmästäkin uskonu että on aika lopettaa nukkeharrastus. Nahkeita tuotteita voi tilata kun ne tulee ei-postin kautta.

Kerrankin pääsen kirjoittamaan tähän topicciin. En osta netistä mitään (tai korkeintaan lento- ja laivalippuja sekä majoitusvarauksia), joten pakettejakaan ei tule, mutta eilen illalla soi ovikello. Siellä oli kaveri, joka ilmoitti olevansa Postnordin kuriiri. Hän toi perinteisen joululahjan rouvan sukulaiselta: aitoamerikkalaisen joulukakun Corsicanasta Teksasista. Eikä prkl saa avata ennen joulua. Onneksi cake on niin tappomakea, että säilyy maailman tappiin.

Rouvan sukulainen siis asuu Baanan laidalla Kampissa, mutta tilaa aina kakun jenkeistä.

Collin Street Bakeryn "World Famous DeLuxe® Fruitcake" varmaankin? Ja tietenkin large eli reilut kaksi kiloa?

"Made with native Texas pecans, organic Costa Rican pineapple, and pure clover honey, our DeLuxe® Fruitcakes are sweet and delicate. As Collin Street's crowning achievement for over 122 years, our DeLuxe® is certain to turn you into a fruitcake lover."

Äidinpuoleisissa sukulaissa oli pari Amerikan-muuttoreissullaan Kotkaa pitemmälle päässyttä ja vielä 1980-luvulla saapui joka vuosi hyvissä ajoin ennen joulua Amerikan tädin paketti. En mene vannomaan että sen sisältöön poikkeuksetta kuulunut kakku oli nimenomaan Collin Streetin mutta hyvin samannäköiseksi sen muistan. (M&M-karkkeja oli myös aina iso pussillinen ja muistan miten hämmästyin kun jokunen vuosi sitten näin niitä lähikaupan karkkiosastolla.)

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 13.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •