Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Näyttää tulokset 91 - 99 / 99

Aihe: Tubeless-litkut

Talven käytin fatbikessä Orange sealin tavallista litkua. Ei tullut reikätestiä, mutta ei muita ongelmiakaan. Kun revin talvirenkaat pois, niin niissä oli sisällä ilmapallomainen kumikalvo joka lähti suhteellisen helposti repimällä pois. Samanlaiset laitoin kesäksi.

Toistaiseksi on ainakin diy tubelesit pitäneet ilmat, asfaltilla ajellut 2 barilla ja maastossa 1.5 barilla. Olen erittäin yllättänyt ettei ollut oikeastaan mitään ongelmia käyttöönoton jälkeen eikä oikeastaan asentaessakaan. En jotenkin usko että kestävät koko kesän mutta olen mielelläni väärässä.

Onko kukaan nähnyt tänä keväänä myynnissä missään kaupassa Orangen litkua, jossa ei päiväys olisi vanhentunut? Olen huomauttanut asiasta parissa kaupassa ilman vaikutusta.

Onko joku taiteillut itse omat litkunsa? Miten on toiminut?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tubeless-litkut

Kaikkea sitä...

https://youtu.be/a3tb8L5o1OU

Jos testi olisi tehty maantiepaineilla, olisi homma käynyt etenkin loppupuolella entistä sotkuisemmaksi. Tämän testin, ja omien havaintojeni perusteella, siis vaikkapa Stans race sealant ja suhteellisen runsaasti sitten.

Vahva suositus maanteiltä Muc-Off:n litkulle. Viime lenkillä paikkasi usean reiän, vaikka koloilla mittaa olikin. Ongelma on kuitenkin, kun renkaasta suihkusi litkua alaputkeen ja aine ehti kuivua kiinni. Todella vaikeata saada kuivunutta litkua pois pyörästä. Millaisia keinoja teillä on?

Ootteko laittanut stanin race litkua venttiilin kautta.Laitoin omiin continentalin 5000 renkaan reunasta.Mutta renkaat oli niin tiukat että oli sotkuista hommaa kun piti renkasta yrittää keski uraan että sais paikoilleen .

Jostain lukenut ettei Stanin Race ole sovelias venttiilin läpi laitettavaksi. Siksi normiStan tai Orange .
    I väntan på ännu dåligare tidet

Olen laittanut venttiilin kautta , ei mitään ongelmaa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •