Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näyttää tulokset 31 - 33 / 33

Aihe: Espoo 200 km brevet 22.4.2017

Pitäisi selvästi alkaa tarkistaa kortit jo lähdössä. Vieläkin puuttuu kolmen osoitteet. :P (Asianomaiset ovat saaneet sähköpostia)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jznurmi Katso viesti
    Oletan Arturon olevan Focus kuski keneltä sain sisurin ja kuka pelasti matkani, kiitos ja kumarrus. HePon lenkeillä olen mielestäni sinut nähnyt ja seuraavan kerran kun törmätään niin korvaan sisurin sinulle. Amatöörinä olin varustautunut vain yhdellä sisurilla mikä tarvittiin jo yksityistien alamäen reikään ajamisen seurauksena.

Näin ensikertalaiselle hieno kokemus ja mukavasti haastetta
    Olin kylläkin mustalla Canyonilla liikkeelläja jätin ylimääräisen sisurin sinisellä pyörällä ajeneelle (Giant?) ja jatkoin kärkiporukan kanssa kunnes jäin auttamaan toista kuskia hetkeä myöhemmin rengasrikon takia. No hyvä kuitenkin että auttoi jotakin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PekkaO Katso viesti
    Tuosta Viinerin jutusta sen näkee, mika määrää ajan breveteissä: taukojen pituus. Mulla oli ajoaika 6:49 ja kokonaisaika 7:56. Loppuosuus meni suunnittelemattomassa voimatreenissä, kun vaihteista oli jäljellä 52/13, ja sitten 52/13. Parissa Velskolan mäessä ei reisi riittänyt ja meni taluttamiseksi. Mutta tosiaan oli mukavan vaihtelevaa keliä. Saa mitä tilaa, kun laittaa alle 4-season kumit.
    Ziiisus. Sulla sitten riittää reittä aika pitkälle. Mulla meni Masuunin jälkeen takavaihtajan vaijeri poikki ja ajoin 39/12 välityksellä loppuun. Oli pari kertaa jalkautuminen aivan siinä ja siinä Velskolan tiellä. Seuraavana päivänä olikin polvi kipeänä voimatreenistä ja reidet maitohappopulveria. Mä yritin vaikuttaa Ukko ylijumalaan antamalla uhrilahjaksi Vittorian Pavet (tuubit). Ei uhrit kelvanneet vaan renkaat saivat pitää ilmansa ja me sade-räntä-lumi-rae-sateet.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •