Sivu 15 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 421 - 450 / 470

Aihe: Koska viimeksi kävit puntilla ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Piti mennä salille, mutta hikinen jonotus ei jotenkin kiehtonut
    Mulle tuli mieleen tuossa päivänä muutamana että eikös (ainakin) Helsingissä ole jotain niitä "luksussaleja" missä on top-of-the-line välineet, siistiä kuin sairaalan leikkaussalissa, helvetin kalliit kuukausihinnat jolla pidetään rahvas noilla hikinen-jonotus saleilla ja täynnä jotain tiukkaa Fitness Bikini Silikonirinta pimua? Oiskohan semmoisissa kivempi reenata läskin keski-ikäisen karvasen ukonkin ja varsinkin onko niissä niin väljää ettei tarvii pahemmin jonotella laitteisiin vai voisi vetää halutun ohjelman jonottamatta? Tai kait se noillakin ne arki-iltojen klo 17-21 on ne ruuhkaisimmat ajat, kuten jokaikisellä normaalillakin salilla.

Kotisali on siitä hyvä että saat tehdä just sillä nopeudella kaikki kun haluut. Ainut kun tekee 100% kaiken irtopainoilla eikä laitteilla niin menee helvetisti aikaa kun kykkii lattialla vaihtelemassa levypainoja kokoajan halutuiksi. Salilla vois temmata halutun käsipainon suoraan telineestä tai "sekunnissa" vaihtaa jonkun laitteen painomäärää kohdalle.

Edit: Ei liene vaikeeta arvata miksi monilla oikeilla bodareilla on ihan pervot reeniajat. Niiden kun ei tarvii välittää vuorokausirytmistä siinä mielessä kun ei tarvii olla töissä 7-17 niin voi mennä reenaa milloin haluaa. Kai Greenekin kuulemma reenaa aina illalla klo 23 jälkeen vasta. On hiljaisempaa saleilla varmasti!

painoa lähtenyt 15 kg. Hauis 45cm noin 2 kuukautta pauissia puntitreenissä. Nyyt pyöräillään kun kelit sallii. Tänään jaksoi 73 km.

Multa lähti treenihalut Pohjolan hauiksen myötä. Sano nyt edes että se on kauhea läskihaba ja muutenkin olet mitoiltasi "sumo", pliis

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

40 vuotta treeniä enemmin ja vähemmin tosissaan ja monia vuosia ei ollenkaan. urheiltu mm. em. pm. ja sm. ja piiritasolla heh heh niin ja pohkeen ympärysmitta 46 cm. no eihän toi peilkuva miellytä kun vatsalihaksista näy kun 3/4 osa. eikun lisää treeniä, lihasmuisti on sitten hiono juttu

Just lopetin. Helvetillinen palatreeni. Tuskin kasvo milliäkään. Pärse. Nyt suihkuun!

Tänään aamulla viikon 2.treeni "2/2 Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/ epäkkäät"

pala säälittävä 34cm, mutta olenkin paremmin sellanen fitnesspunttaaja kuin isojen rautojen liikuttelija. Kaikki paikat prakaa vanhana
    mk muokkasi tätä : 26.06.2019 at 15.29 Syy: pala mitattu ;(
    -- not fast but furious --

on se hienoo kun kuuluu johonkin ryhmään niinkun tähän pantex hylkeet

Pohkeista puheenollen.... pumppaamattomana

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla

onko varma ettei vasta puolella ole esim. tikkuaskia jemmassa hehheeehe

Koskaan ei voi olla varmaa . Mulla on aina ollut isot pohkeet, johtunee siitä, että olen painanut kohtuu paljon ihan skidistä pitäen. En treenaa niitä ollenkaan.

Kyllähän pohkeet saa treeniä pyöräillessä, vaikkei niitä lukkopolkimia olekaan.

Nyt on kyllä liian kauan taukoa salilta. Ei vaan kerkee kun kesä ja kaikkee...

^Saa ja juoksentelen ylämäkiä ja kaikkea, missä oikein tuntee pumpin, mutta siis en tee mitään erillistä pohjetreeniä. Jalkojakin olen kohtuu laiska treenaamaan, nekin on lähtökohtaisesti ihan tarpeeksi isot.

Tänään aamulla kevyehköt punttitreenit ja välipäivää pyöräilystä... .. jos huomenna sitten maastoon hiukka pitempi kiekka

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Nyt on kyllä liian kauan taukoa salilta. Ei vaan kerkee kun kesä ja kaikkee...
    Sama vika ja korttikin on hommaamatta eli viimeksi taisin käydä vapun tienoilla.

Just parhaillaan käyn viimex puntilla.

Hahaa... Tänään kuitenkin kävin. Parhautta lasten powermikäliepark vuokatti. Kaiken lapsille touhuttavaa lisäksi löytyy k-15 sali jonne iskä voi vetäytyä treenaamaan kun jälkikasvu riehuu laitteissa.

Pari kertaa tänään... kai se on kolmas kerta vielä veivattava. Pihatreenejä taas, lyhyitä. Ei millään jaksa lomalla mennä minnekään hikiselle salille, jonne on kammettava ennen aamukasia, jossei halua mennä ryysikseen.
    Kesäloman kunniaksi olen kuitenkin kokeillut edelleen 3x viikossa vain treenata painoilla. Emmätiedä... tuntuu että ihan sama miten treenaa, tulosta ei tule. Voimat ja pala ei kasva.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Just parhaillaan käyn viimex puntilla.
    +1

Tällä kertaa kirpas rintalihakseen silleen ei kivalla tavalla ku vinopenkistä penkkipunnersin. Saa nähdä mitä kivaa siitä seuraa. Johan toi kylki alkokin olla melkein oireeton. On tää saatana ku liian vanha ja raihnanen yrittää äheltää ni ei hyvä tuu sit millään... Noh, toivottavasti ei mitään sit kuitenkaan.

Eilen harjoitin ojentajat ja koukistajat punteilla. Minä en käy salilla enkä puntilla. Kuntosaliharjoittelun aloitan kun pihalla on liian kylmää nostella painoja. Tosin Lapin mökillä on penkki kylmällä lasitetulla terassilla ja kun panee untuvatakin päälle ja hanskat käteen niin aika kovalla pakkasella sielläkin tarkenee.
    Jos et aja et voi ottaa!

Pari kertaa tänään... kai se on kolmas kerta vielä veivattava. Pihatreenejä taas, lyhyitä. Ei millään jaksa lomalla mennä minnekään hikiselle salille, jonne on kammettava ennen aamukasia, jossei halua mennä ryysikseen.
    Kesäloman kunniaksi olen kuitenkin kokeillut edelleen 3x viikossa vain treenata painoilla. Emmätiedä... tuntuu että ihan sama miten treenaa, tulosta ei tule. Voimat ja pala ei kasva.
    35v ikävuoden jälkeen kaikki treenaaminen on vain taistelua kuntotason heikentymistä vastaan. Kehitystä ei voi odottaa, jos pysyy edes samassa on jo voittaja.

^Ikää REILUSTI enemmän mitä tuo Jamin mainitsema 35 rajapyykki mutta kyllä nyt ainakin oman äheltämisen suurin motivaatio on että saisi lihasta sinnetänne edes vähän. Ja kyllä se tuntuu toimivan, ainut että äärettömän hitaasti. Ja kun vetää kokoajan (omaan voimatasoon nähden) limiteillä, on kokoajan joku paikka rikki/menossa rikki. Mutta jos vetää silleen sopivasti, pelkään että sitä kehitystä ei tulisi senkään vertaa. Tietysti jos joutuu keventelee reenejä ja jättää välistäkin useita jonkun paikan rikkiollessa niin eipä sekään kehitä tietysti. Varsinkin kun reenin sijaan sit istuu nauttien pitkäripaisen tuotteista ja kaikesta Amazonin suklaa-jne tarjonnasta...

Ja mikä vituttaa teoreettisella tasolla, että jotkut vetää pienellä nappikuurilla ryyditettynä isommat lihakset varmaan kuukaudessa mitä itse saa tehtyä vuodessa tai kahdessa. Jos vitamiineilla ryyditettynä kerätään >10kg lihaa per vuosi niin tää oma äheltäminen tuntuu välillä vähän turhalta. Tää on siitä ihmeellinen laji tämä "lihasten kasvatus".

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    35v ikävuoden jälkeen kaikki treenaaminen on vain taistelua kuntotason heikentymistä vastaan. Kehitystä ei voi odottaa, jos pysyy edes samassa on jo voittaja.
    Höpöhöpö, mä aloitin fillaroinnin 35-vuotiaana ja ihan hyvin kunto siitä kehittyi. Vaikean sairausepisodin ( oireita jo 2005) jälkeen ei vaan jaksanu että olisi alkanu tosissaan harjoitella tempoa. Pitkät matkat vuorossa.
    Huomasin vasta 50v että nyt ei enää jaksa samalla tavalla kuin ennen.

Toki jos on aloittanut teini-ikäisenä niin siinä samassa lajissa ei enää kolmekymppisenä kehity, paitsi kestävyys ja kokemus.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Kyllä voimaa voi käsittääkseni kasvattaa aika pitkällekin, on sellanen termi kun "vanhan miehen voima", kisoissa pärjäävät (siis painonnosto ja voimannosto) yli 40v äijätkin. Vesalle lohdutukseksi nappikuureista, että jos huijaus kiinnostaa, niin voisihan sitä tunkea vessapaperia hihaan tms. . Toi että vetää roinaamalla tuloksia on musta aina ollut aika hölmöä. 2 kertaa on tarjottu aineita, ei tullut mieleenkään. Mä saisin testoja varmaan laillisestikin, oli tasot sen verran alhaiset, mutta ei todellakaan viitsi lähteä tollaseen.

Mutta Jami on kyllä myös oikeassa ja ei tuossa mitään pahaakaan ole, että yrittää säilyttää nykykondiksen. Kattelin että isoisällä oli vaikeaa nousta sängystä 95 vuotiaana, olen jo nyt ruvennut treenaamaan get-uppeja, ei siitä ainakaan mitään haittaa ole. Sekä appiukko, että isoisä (kuolivat 88v ja 95v) olivat vahvoja sodan käyneitä äijiä, mutta kun voima lähti lopullisesti, siis sillä lailla että perusaskareet olivat suht vaikeita/mahdottomia, puolen vuoden sisään kuolivat.

"Tänään aamulla viikon 2.treeni "2/2 Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/ epäkkäät" "
    ^ ja taas viikon 2.treeni, kun eilisen pyörälenkin takia tänään pyöräilystä välipäivä...
    Pikkasen meinas olla pakkopullaa lähtö, mutta kun vauhtiin pääsi niin hyvä fiilis ja treenin valmistuessa vielä parempi.
    Nyt on hyvä levätä ja speksata loppupäivä

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla

noista hormooni asiasta unohtuu yleensä se ettei ne ole ilmaisia. toki jos korvaus hoidolla ehkä. ei ole kokemusta

^Ei ole joo. Isoisä sai testoja, jos en ihan väärin muista niin 500€/piikki kahden viikon välein. Se sai tästä suurimman osan korvauksena, kun taisi olla syövän jälkihoito käsittääkseni. Näin olen käsittänyt, että jos yksityiseltä käyt itkemässä reseptin (niiltä kuulema saa kalastelemalla, jos on vähänkin alhaalla), niin itse maksat. Ja antavat yleensä jotain tahnaa. Mulla tosiaan oli testeissä testot ihan normaalin alarajalla, mutta en tunne mitään oireita (paitsi pikku-hauis-syndroomaa), niin en jaksanut edes harkita. Työpaikkalekuri totesi heti, että ei määrää mitään korvaushoitoa, olin kertonut punttiharrastuksesta

Tykkäsin joskus ysärillä tälläsestä lehdestä kun Muscle Media 2000 (myöh. pelkkä Muscle Media), siinä oli tosi paljon steroidiasiaa, väkisinkin oppi jotain, vaikka lehti oli voimakkaasti lisäravinnepainotteinen. Varmaan osa teistä tuntee julkaisun.

Näin olen käsittänyt, että jos yksityiseltä käyt itkemässä reseptin (niiltä kuulema saa kalastelemalla, jos on vähänkin alhaalla), niin itse maksat. .
    Näin ei ole. Jos lääke on Kela-korvattava, normaali korvaus tulee ( 50e katto jonka jäleen 40% alennus peruskorvattavista lääkkeistä) en nyt just muista erityiskorvattavuutta tarkalleen, oliko 72%, mutta näihin erikoiskorvattaviin tarvii lääkärinlausunnon, merkintä tulee Kela-korttiin.
    Ihan sama sitten kirjoittaako reseptin tk lääkäri vai yksityinen, yleislääkäri tai erikoislääkäri.

Mutta se vaan että hoidon aloitus on mielestäni erikoislääkärin asia. Sen jälkeen voi ihan yleislääkärikin reseptin kirjoittaa, ja injektion laittaa ( olen laitellut muutaman kerran)
    En itsekään aloittaisi nuorelle miehelle mitään korvaushoitoa....eikä se ole muuten työpaikkalääkärinkään asia, jos tarkkoja ollaan niin työpaikkalääkäri on työpaikan tai työpaikan olosuhteiden aiheuttamia sairauksia/vaivoja varten, tai ennaltaehkäisevää hoitoa varten. Mutta yleensä tulkitaan väljemmin...

( no tähän samaan aihetta sivuten...aikoinaan kuulemma - erittäin luotettavan lähteen mukaan - minä käytin EPOa kun sain sitä ammattini vuoksi ihan siitä hyllystä vaan helposti...mä olin työttömänä ja ne epot on aika kalliita, ihan tarvii apteekista reseptin kanssa ostaan lääkkeet, että ei semmoiseen ollut rahaa. Satasen hemoglobiinilla mä kisailin, ai kun olisikin ollut vaikka 155...)
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Tänään. Siirryin takas jokapäiväuseampikerta treenaamiseen. Jotenkin sopii ittelle paremmin.

Eilen kävin, selkä hauis, forgut ja painonhallinnan takia alkuun soutua ja päälle crossaria

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •