Sivu 34 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334
Näyttää tulokset 991 - 998 / 998

Aihe: Sähköavusteinen fatbike

Ihan sillä et noihin käyttötarkotuksiin valitsisin itse jotain muuta. Mut onhan tuo monikäyttönen, omiin ajoihinki dh kelpoinen täpäri olis varmaa järkevin, mutta yhdellä mennään ja talven poluille läski on itselle ehdoton niin kärsitään sit kesällä vähän..

Täytyy tunnustaa, ei sovi kyl tän otsikon alle mut toiseksi fillariksi oon vähä pyöritelly ajatusta tollasesta gravelgrinder/cyclo tyyppisestä luomusta.. Voi olla auringonpistoskin?

~6km / 32km matkasta on sellasta välillä auraamatonta ja välillä mutaista metsätietä. Siellä tuntuu saavan läskistä suurimman hyötyarvon. Keskikesällä taas ne haitat on varmaan suurimmillaan kun ei oo vaikeeta maastoo tai luonnonolosuhteita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Makro86 Katso viesti
    Oletko ihan joka paikassa mennyt muksun kanssa ja paljonko olet paineita pitänyt renkaissa kovemmalla ja sitten vähä pehmeämmässä maastossa?
    Pitkälti ajellaan pyöräteitä pitkin, kierrellään kaupungin leikkipuistoja jne. Jonkin verran tasaisia polkuja silloin tällöin maltillista vauhtia. Aikalailla 0.6 bar on tainnut olla kesät talvet, ja maastosta riippumatta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Makro86 Katso viesti
    Joo nyt on kokeiltu ja kyllä se istuin siellä takana aika helposti hinkkasi rengasta pienestäkin töyssystä. Inan parempi tuli ku laitto Hamax istuinta eteenpäin mut silti ei oikee tuntunu hyvältä. Kai toi rungon kokoki sit jonku verra vaikuttaa ku on 43cm.

Paljo tommoset hinkkaus "tärähdykset" haittaa, renkaasee tulee ajan kanssa F1 termistöä käyttäen Flatspotteja??

Tuli myös mieleen että löytyykö hamaxilta tms jotain pidempää ja jäykempää rautaa? Niin ja tuskin se pullokaan mahdu tohon enää...
    Mulla on se lastenistuin aika edessä, silleen että lapsi siihen vielä juuri mahtuu järkevästi kyytiin. Aika ylös se jää minulla ainakin, kun kestää olla se fatboard-lokasuoja vielä välissä. Kyllä se isommissa möykyissä siihen kopsahtaa, mutta rauhallisesti ajaessa sen verran harvoin ettei ole itseä häirinnyt. Isot sadekuopat pitää väistellä, ja risteyksissä hidastaa jos on "kanttaria".

https://www.xxl.fi/hamax-extra-bar-z...107538_1_style olisiko tuosta apua? Ei paha hinta jos toimii.

Osaako joku sanoa kuinka paljon ajoa tollanen moottori kestää? Joku täällä laittokin että 10k tulee vuodessa että luulis kestävän aika pitkäänkin ajosta tietysti riippuen.

^ Nixuu:lla on pyörässä takanapamoottori, joka käsittääkseni on huolettomampi, ja ainakin halvempi uusia, mitä keskiömoottori. Hän aiemmin kertoi ajavansa 10tkm vuodessa. Eiköhän noilla keskiömoottoreillakin ole ajeltu melkoisia kilometrejä.

Uuden Tunturi emax:in runkogeometriaa kyselen. Mahtaako se olla sankaltainen kuin edellinenkin, lyhyt ja korkea? Itse olen 177/83 ja 19 tuuman vanhemman mallinen runko runko tuntuu juuri sopivan pituiselta, mutta turhan korkealta. Kumpi koko mahtaisi olla tässä uudessa 2020-mallissa parempi valinta? Livenä en näitä pääse kokemaan? Entä Black Raw, mikäli sellaiseen päädyn? Kumpi koko ja lähteekö akku helposti irti, jotta ei tarvitse kylmään talliin jättää? Tunan puolesta puhuisi joustokeula ja toisen fillarini kanssa vaihtokelpoinen akku, mutta onhan näiden pyörien hinnoisssa kyllä melkoinen ero.

Miulla Black Raw ja pienempi koko, samanmittaisia ollaan.
    Akku lähtee kun avaimella lukon avaa ja nostaa pois.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jmm89 Katso viesti
    Pitkälti ajellaan pyöräteitä pitkin, kierrellään kaupungin leikkipuistoja jne. Jonkin verran tasaisia polkuja silloin tällöin maltillista vauhtia. Aikalailla 0.6 bar on tainnut olla kesät talvet, ja maastosta riippumatta.

Mulla on se lastenistuin aika edessä, silleen että lapsi siihen vielä juuri mahtuu järkevästi kyytiin. Aika ylös se jää minulla ainakin, kun kestää olla se fatboard-lokasuoja vielä välissä. Kyllä se isommissa möykyissä siihen kopsahtaa, mutta rauhallisesti ajaessa sen verran harvoin ettei ole itseä häirinnyt. Isot sadekuopat pitää väistellä, ja risteyksissä hidastaa jos on "kanttaria".

https://www.xxl.fi/hamax-extra-bar-z...107538_1_style olisiko tuosta apua? Ei paha hinta jos toimii.
    Juu okei. Ai toi rauta olis just tämmösiin pienempi runkosiin pyöriin? Ei olis kyl paha hinta jos pelittäis. Menee mietintä myssyyn

E1. Rauta meni tilaukseen ja on jo tulossa. Katotaan miten käy =)
    Makro86 muokkasi tätä : 13.06.2019 at 16.28

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •