Sivu 30 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 202829303132 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 871 - 900 / 993

Aihe: Yleinen fiilistely (kuva)ketju

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pouget Katso viesti
    Eilettäin Meikon eteläpuolen poluilla. Mukavia polkuja ja hienoa mehtää.
    Tervehdys,
    saako olla utelias ja kysellä onko tuolla Meikon suunnalla paljonkin reittiä ja ovatko merkattuja tjsp?
    Kiinnostaisi joskus käydä alueella
    Btw, hienon värinen cännäri, plussakin?
    -meistä jää vain jäljet lumeen.

Toki saa ja pitää udella . On siellä ihan kivasti polkuja ja omaan kuntooni nähden tarjoaa melko hyvää treeniä. Meikon ympäri ja sen ympäristössä on merkittyjä reittejä ja sen lisäksi paljon polkuja lähitienoilla. jälki.fi :stä löytyy jonkin verran ja jotain myös Garmin connectista. Nyt ajamani reitti oli tämä: https://connect.garmin.com/modern/activity/3069068239

Joo 27,5 plussapyörästä kyse, 2017 Bad Habit 1. Kiva peli.

Mä oon kovaa yrittäny selvittää, että onko paikallisissa parhaissa juurakkohelveteissä lupa ajaa fillarilla. Lopputulema on: moottorikäyttöiset on kielletty ja erikseen on sallittu hevoset ja koiravaljakot. En tullu hullua hurskaammaks, joten jatkan pyöräilyä. Vanhoja "tehtaan maita" joilla oli ennenvanhaan lupa kulkea ja katsoa muttei koskea ��

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Se pyöräilykielto kerrotaan niissä "luonnonsuojelualue" -kylteissä. Kyllä niitä kannattais silmäillä ennen kuin aikoo jatkaa toiselle puolelle. Joskus fillarointi on kielletty ja joskus taas ei.
    Kävin juuri kiertämässä aluetta ulkoilupolkuja pitkin (osa niistä tosin kulkee luonnonsuojelualueen sisällä) tullen Kauniaisten keskustan suunnasta kuntorataa pitkin. Näin kaksi perinteistä luonnonsuojelualue / naturskyddsområde tolppaa, mutta en mitään mainintaa pyöräilystä missään. Mitä olen missannut? Aidosti kiinnostaisi tietää. En tietenkään pyöräile ls-alueilla, jos se on kielletty, mikäli jostain vaan saa tietoa asiasta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti skithund Katso viesti
    Mitä olen missannut?
    Ettei taideta puhua sun kuvasta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Ettei taideta puhua sun kuvasta
    Noni, sehän saattais selittää. Helpottais tietty jos jengi käyttäis quoteja, niin tietää mistä puhutaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Ei siellä tätä missään ole

Siellä teidän puolella jokea ainakin on.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Pitäskö noista luonnonsuojelualueista ja missä saa ajaa puhua toisessa langassa päivän fiilistelyt, heti meni aurinko pilvee kun saavuin lähes kesävermeissä seuraavalla nousulla odottikin jo sumu. Mäet oli kunnon kuraliukumäkiä ja lehdet liukkaita meinasin myös ajaa peuraa päin. Hieno päivä kyllä

Kävin kesäloman kunniaksi ulkoiluttamassa työmatkajyrsintä. Aiemmin olen kuntoillut vain ja ainoastaan juoksemalla, mutta nyt innostuin sotkemaan Lahdesta Järvenpäähän. Reissusta tulikin eräänlainen opintomatka, sillä tein lukuisia havaintoja, joista lienee jatkossa hyötyä.

- Pyöräilykengistä ei ole juurikaan iloa, jos ne jättää aamu-unisena eteisen lattialle.
    - Mistään ei saa enää laadukasta tavaraa. Vain 20 vuotta vanhasta juomapullostani hajosi kansi jo ensimmäistä hörppyä ottaessa!
    - Pitkät, luotisuorat ja tuuliset tienpätkät ovat pyöräillessä vielä tympeämpiä kuin juostessa.
    - 70 kilometriä ilman pehmustettuja pöksyjä puuduttaa pyllerön. Tekisi mieli ostaa kunnolliset pyöräilyhousut, mutta hajoavat varmaan yhtä nopeasti kuin juomapullot.
    - Myös takalampun akku kannattaa muistaa ladata. Clas Ohlsonin kahden euron ledihärpäkkeestä saa korkeintaan välttävän varatuikun.

*

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet

Puomi / ketjukyltti on aivan loistava
    www.Instagram.com/TeroKukkonen

Minä ajan pääni jäädyksiin

www.Instagram.com/TeroKukkonen

Minä ajan pääni jäädyksiin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    ...en muistaakseni minkää näköistä kylttiä nähnyt. Tosin oon myös niin hävytön ja välinpitämätön sekä itsekäs että ajan aikalailla missä tahansa jos itse koen että siitä ei ole haittaa muille, sillee maalaisjärjellä
    Ottamasi kuvan perusteella takapyörästäsi 48m pohjoiseen on kuvallinen kyltti jossa kielletään hevostelu, koirien villinä pitäminen ja fillarointi. Se kyltti on siinä poikkipuomin länsilaidassa. Luonnonsuojelualueen länsilaidalle ilmestyi pyöräilykieltomerkki kolme viikkoa sitten juuri näiden pässien takia. Mä ninku vaan ihan vähän ja äkkiä ja sillain....
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Varsinais-Suomen ruska nyt parhaimmillaan.
    https://photos.app.goo.gl/KGWLsCjHqkFXFSDs9

___...ooOÅOoo...___

Miksi pyöräily on sitten kielletty metsään tehdyllä tiellä? Meneekö luonnonsuojelualue pilalle

Kyllä taas säät helli pyöräilijää tänään ja minä hellin pyörää 175km/7h. Syksy on ihanaa aikaa.

Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Eikä ollut ainoa noilla hoodeilla. Ei tarvinnut paljon polkea: jarrutellen alamäet ja tunkaten ylämäet
    Festina lente

Miksi pyöräily on sitten kielletty metsään tehdyllä tiellä? Meneekö luonnonsuojelualue pilalle
    Jospa on pelkona, ettei pyöräily pysy pelkästään tuolla tiellä.

Tuolla päin on yllin kyllin ihan sallittuja paikkoja niin toivoisin kollegoilta ripsektiä kieltomerkeille. Yleistä kielletään pyöräily kokonaan Kepussa -mentaliteettia on ja provosoimalla se vain lisääntyy.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    Jospa on pelkona, ettei pyöräily pysy pelkästään tuolla tiellä.
    varmuuden vuoksi olis hyvä kieltää kaikki muukin liikkuminen mutta joo, pysytään poissa jos ei vahingossa eksytä.

Viime lauantailta Luoma-Masalan metsissä. Tottakai hakkuut olivat pilanneet osan poluista, mutta muuten oli mukavata. Kalliot ja juuret kostean niljakkaan liukkaita, varovainen sai olla.

on se .aska filis, myös fiilis

täällä jossain pitäisi olla polku

Oli hieno punainen auringonnousun hetki Littoistenjärvellä 16.10.18

Garda järvelle auringonnousun koittaessa.

Kaupissa naatiskelemassa. Ei ollut ruuhkaa.

Meinasin jo rötvätä tän päivän mut sit katoin että vikat hyvät kelit hetkeen.

kävin kasaamassa uudestaan kivipinon, kun joku näköjään potkaisi sen nurin

Tahko, Rahasmäki

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •