Sivu 35 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 253334353637 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.021 - 1.050 / 1085

Aihe: Itä-Helsingin Mustavuoren porukkalenkit

Minultakin jää huominen 18.4.2019 lenkki väliin.
    Seuraan keskustelua pääsiäisen osalta.

Perjantaina muutama ajaa muutaman tunnin ja kilometrin. Lähtö parkkikselta klo 11. Aika ja speksit voivat vielä muuttua. Tahti kuitenkin rauhallinen. Saa liittyä mukaan.

Hiukan poikkeuksellisesti, mutta nythän on pääsiäisen takia hiukan poikkeuksellinen tilannekin, kun jo huomenna ajetaan ikäänkuin pitempää viikonloppulenkkiä:

Onko Lammyn lisäksi muita tulossa eli pääsekö hän ajamaan ryhmässä (kuten toivoi) vai joutuuko tyytymään pelkkään peesissä ajoon (jos minun vauhtini siihen kelpaa)?

Ja tietysti onko Lammy itse tulossa?

Ei sillä että mulle olisi vastentahtoista ajaa Mustavuori-duo, mutta ihan siinä mielessä etten turhaan tähtää olevani parkkiksella klo 18.00

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Hiukan poikkeuksellisesti, mutta nythän on pääsiäisen takia hiukan poikkeuksellinen tilannekin, kun jo huomenna ajetaan ikäänkuin pitempää viikonloppulenkkiä:

Onko Lammyn lisäksi muita tulossa eli pääsekö hän ajamaan ryhmässä (kuten toivoi) vai joutuuko tyytymään pelkkään peesissä ajoon (jos minun vauhtini siihen kelpaa)?

Ja tietysti onko Lammy itse tulossa?

Ei sillä että mulle olisi vastentahtoista ajaa Mustavuori-duo, mutta ihan siinä mielessä etten turhaan tähtää olevani parkkiksella klo 18.00
    Kyllä olen tulossa!
    Jos en pysy peesissä niin jään tien poskeen mutustamaan banaania.
    Sullehan tuo on hyvä pölyjen poispyyhkäisy huomista silmällä pitäen .
    Jos kuitenkin mieluummin tähtäät huomiselle lenkille niin se on ok. Käyn Gumbossa munkilla ja katson jos siitä saan potkua huomiselle .

En ole näillä näkymin menossa tai tulossa, ihan miten vain, perjantain lenkille, siitä ei ole kysymys.

Kovin paksu ei Mustavuoren lenkkien sääntökirja ole, eikä kaikkia sääntöjäkään ihan orjallisesti noudateta, mutta semmoinen pykälä sieltä sentään löytyy ettei iltalenkeillä käydä munkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    En ole näillä näkymin menossa tai tulossa, ihan miten vain, perjantain lenkille, siitä ei ole kysymys.

Kovin paksu ei Mustavuoren lenkkien sääntökirja ole, eikä kaikkia sääntöjäkään ihan orjallisesti noudateta, mutta semmoinen pykälä sieltä sentään löytyy ettei iltalenkeillä käydä munkilla
    Tulen paikalle ja jätän munkin väliin.

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Hieno lenkki - kiitos kuovipolku kärsivällisyydestä ja opastuksesta ryhmäajoon! Nyt on Mustavuori-neitsyys mennyt.
    Ilman vetoapua ei tätä olisi ikupäivänä kyennyt vetämään ja keskaritoive 25 km/h taisi toteutua vasta kotimatkalla Pikkulinnusta.
    Matkaa kertyi vajaan 70 km.
    Huominen lenkki rajoittunee Alepassa käyntiin.

Ajettiin duona yksi niistä tuhannesta ja yhdestä reittivaihtoehdosta jotka jalostamon klassikona tunnettu lenkki tarjoaa. Kilpilahdentien kautta Svartbäckintielle ja Spjutsundintielle. Herrasmiesstoppi Boxin risteyksen pusikossa. Perinteisenä loppuyllärinä tällä kertaa Länsisalmentien koukkaus.

Kiva lenkki, joka täytti munkin osalta kaikki päivän vaatimukset!
    kuovipolku muokkasi tätä : 19.04.2019 at 18.01

Pitkäperjantain lenkki ajettiin Cafe Fannyyn ja takaisin. Pääosin kuuden, mutta osin seitsemän kuskin voimin pyöritettiin huippuunsa hiottua (!) hidasta/nopeaa telaketjua. Mainio 110+ km lenkki maltillisella keskarilla.
    Kiitoksia kaikille!

Huomenna on jälleen normilähtö klo 10 jos vain lähtijöitä on. Itselleni iski päiväkeikka manseen joten poissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jouni_M Katso viesti
    Pitkäperjantain lenkki ajettiin Cafe Fannyyn ja takaisin. Pääosin kuuden, mutta osin seitsemän kuskin voimin pyöritettiin huippuunsa hiottua (!) hidasta/nopeaa telaketjua. Mainio 110+ km lenkki maltillisella keskarilla.
    Kiitoksia kaikille!

Huomenna on jälleen normilähtö klo 10 jos vain lähtijöitä on. Itselleni iski päiväkeikka manseen joten poissa.
    Mikähän oli maltillinen keskari?

^Näytti olleen vähän vajaa 30.

Voisin huomenna taas tulla mukaan ainakin osalle matkaa ja ainakin itse joudun ajamaan maltillista vauhtia.

Lauantaina ajettiin Ipan johdolla maltillinen lenkki ja tänään kaksikolla maltillinen (mutta ajoittain sopivan vauhdikaskin) ja erinomainen 120 km lenkki Porvoon ja Askolan kautta. Erinomainen reitti ja varsin vähäinen autojen määrä ilahdutti!

Tiistai/Torstai jatketaan iltariennoilla klo 18!

Tämän tiistain illan lenkki jää itseltäni väliin. Torstain lenkillä hyvin suurella todennäköisyydellä mukana.

Lauantailenkki ajettiin kolmen voimin n. 30 keskarilla. Reittinä Mustavuori, Hakunila, Nikkilä, Boxintie, Kilpilahdentie, Svartbäck, Kitö ja sitten suorinta tietä takaisin.

Onkohan huomenna ukkoja viivalla? Ihan soololenkille ei jaksaisi jyystää sinne asti, ainakaan illansuussa...

Tais olla seuraa parkkiksella?

Itse en tänään pääse mutta torstaille on toivomuksena sellainen sopivan kevyt ja palauttava.

Viikonlopulla vois käydä katsomassa vieläkö Tirmossa on lossi. Tai sitten ajaa niin mainio Vanha Soukkiontie ja ajaa Sälinkään tai Mäntsälän kautta takaisin. Tai jos ei kelpaa niin ajellaan jotain lyhyempää....

Tais olla seuraa parkkiksella?
    Kyllä, viikko sitten oli hyvä duettolenkki jalostamolle. Sittemmin on noussut joku pieni kevätflunssa. Kunhan tästä selviän, niin olisi tarkoitus taas tulla lenkeille, kun tuli Vätternrundaniinkin ilmoittauduttua.

torstaille on toivomuksena sellainen sopivan kevyt ja palauttava.

Viikonlopulla vois käydä katsomassa vieläkö Tirmossa on lossi. Tai sitten ajaa niin mainio Vanha Soukkiontie ja ajaa Sälinkään tai Mäntsälän kautta takaisin. Tai jos ei kelpaa niin ajellaan jotain lyhyempää....
    Torstai on toivoa täynnä eli koetan päästä iltalenkille mukaan. Viikonlopuksi tai vähintäänkin lauantaiksi taisin taas lupautua toimitsijahommiin.
    Trollberga: 'troll, v. [...] to ramble, saunter, stroll, ‘roll’ [...] also, to turn round and round; to spin, whirl' (OED) + bergauf, bergab.

Trollberga nukkui pommiin, mutta parkkikselta lähti kolmen joukkueen (Movistar, Sky ja, öö, Craft) edustajat kiertämää Jalostamon lenkkiä.

Sovittiin notta koko lenkki ajetaan rauhallisesti ja ilman sen kummempia vetoja. Pääosin näin tehtiinkin. Loppumatkasta eilen kuukauden ajokilometrinsä tuplannut yritti irrota takahatkaan mutta ei kovasta yrityksestä huolimatta onnistunut!

Mainio +80km lenkki!

Viikonlopusta: Team Mustavuori on vknlopun aikana edustettuna ainakin FK-leirillä, Nove Collissa Italiassa ja toimitsemassa Tawast3D-kisoissa. Eli, vakinaamoja on varmaankin suhteellisen vähän paikalla. Allekirjoittanut ainakin aikoo johonkin suuntaa lenkkeillä joten jos on parkkikselle tuolssa niin kannattaa ehkä asiasta huudella jos ajoseuraa kaipaa. Jos ei kukaan itsestään ilmoittele saattaa olla että lähden tien päälle suoraan kotipihasta.....

^Kolmas pyörä taisi olla Crivit pro/Craft ja hän itseasiassa triplasi eilen (työmatka mukaan laskettuna) toukokuun ajokilometrit. Pääsi kuitenkin jotenkuten kotiinsa.

Luulenpa, että tänään koukkaan kuudelta Muvun kautta. Vaikka kantasedistä useampi on valitettavasti estyneenä, löytyisiköhän lenkkiseuraa?

Moni kantasetä ja ehkä -tätikin (viimeksi mainittuja on klubissa edelleenkin harmillisen vähän) saattaa tänään olla estynyt Bianchi-cupin Kuusijärven eli Kuninkaanmäen osakilpailun takia. Ainakin miesten lähdöissä lienee mustavuorelaisedustusta kello 19:00 (M-Elite, Kat2, M50) ja 19:01 (Kat3, Harraste, jne.).

Hyvä tietää, tsemppiä kilvanajajille!
    Koukkaan kuitenkin parkkikselle nyt ja ehkä myös torstaina. Viikonloppu ja ensi viikko menee sitten muualla.

Torstaina ajettiin eriomainen vajaan 80 kilsan lenkki neljän kuskin voimin. Sopiva yhdistelmä rauhallista ja vauhdikasta ajoa viileähkössä illassa.

Viikonlopun kelit ovat sen verran epävakaiset, että mahdollisen lenkin ajankohta varmastikin määräytyy sadepilvien reitin ja ajankohdan mukaan. Jos ennuste ei toteudu niin varmaankin joku parkkikselta löytyy....

Onko helatorstaina viikonlopun lähtöaika sekä reitin pituus?

Perinteisesti näin on taitanut olla. Nyt on sopiva hetki tehdä ehdotuksia sen suhteen ja saada porukkaa heräämään.
    Itse en torstaina päivällä pääse mihinkään, ...kele!

Jos sade-ennuste tälle illalle pitää paikkansa, saattaa olla ettei minua parkkiksella tänään näy....

Joku yli 100km, mutta alle 150km lenkki kiinnostaa. En keksi tähän hätään muita ehdotuksia kuin joku Mäntsälään päin suuntautuva kierros eri reitti vaihtoehdoilla? Oikeastaan kaikki reitit käy kunhan ei ole pudotuslenkki.

Minulle sopisi mikä tahansa aika torstaina iltapäivästä (klo 14) alkaen. Toivottavasti saadaan jengiä mukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ipa Katso viesti
    Minulle sopisi mikä tahansa aika torstaina iltapäivästä (klo 14) alkaen. Toivottavasti saadaan jengiä mukaan.
    Minulle tuo kello 14 on ehkä hiukan myöhäinen, kun kotona pitäisi olla suunnilleen 16-17, mutta voisin lähteä ainakin osalle matkaa mukaan, jos sellainen passaa.
    Trollberga: 'troll, v. [...] to ramble, saunter, stroll, ‘roll’ [...] also, to turn round and round; to spin, whirl' (OED) + bergauf, bergab.

^ ja ^^^: Sopikaa toki molemmille käyvä aika.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •