Näyttää tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Mittari syke- ja kadenssimittauksella, mutta ilman GPS:ää

Mittari syke- ja kadenssimittauksella, mutta ilman GPS:ää

Hei!

Olen etsimässä uutta nopeusmittaria pyörääni, koska vanha Polar CS200cad varastettiin pyörän mukana. Hämmennyksekseni en millään meinaa enää löytää nopeusmittaria jotakuinkin vastaavilla spekseillä. Nykyään ilmeisesti melkein kaikissa paremmissa nopeusmittareissa on GPS, joten hinta on korkea ja akkukesto huono. En oikeastaan tarvitse GPS-jälkeä, koska käytän nopeusmittaria todella paljon tavallisessa arkiajossa, jolloin GPS-jäljellä ei ole merkitystä ja satelliittien haun odottelu harmittaa. Tarvittaessa saan GPS-jäljen lenkeillä kännykällä talteen kuitenkin. Toisaalta tarvitsisin edistyneempiä ominaisuuksia (syke, kadenssi) lenkeillä näkyviin.

Kaipaisin siis seuraavanlaista mittaria:
    - hyvä akkukesto (ehdottomasti useita kymmeniä tunteja)
    - nopeusmittaus mieluummin renkaan kierroksista kuin GPS:stä
    - sykemittaus
    - kadenssimittaus
    - ei mielellään yli 200 e

Osaisiko joku auttaa sopivan mittarin löytämisessä?

Mulla on ylimääräinen tuollainen CS200. Voin lahjoittaa. Taitaa olla pari nopeusanturia ja yksi kadenssianturikin. Anturit on "aukaistuja" (paristoja vaihdeltu tarpeen mukaan), mutta varmaan lahjoituksena kelpaa sellaisetkin?

edit: meni jo
    JackOja muokkasi tätä : 04.10.2016 at 11.52

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Blackborow Guest
    Ainakin Polar M450:ssä voi GPS:n kytkeä pois päältä. En sitten osaa sanoa kuinka pitkään akku kestää ilman sitä. GPS:n kanssa itse olen päässyt n. 10h akkukestoon. Luulisi että paljon pidempään.

Minäkin huomasin, että Sigma Sportilta ei enää löydy (ilman GPS:ää) mittaria, jossa on sykkeen mittaus.
    Merida Scultura 5000 (0,4 k) / Ridley X-Fire (38 k) / Trek Farley 5 (3,4 k) / Cannondale Quick 3 (0,9 k) (Myydyt pyörät: 21 k)

sigmaa. Hyllyssä.
    https://www.bike24.com/1.php?content...;mid%5B42%5D=1
    Mulla on toi nyt käytöstä pois hyllyssä. Ostin edge tonnin tilalle.
    Täyttää kaikki kysyjän kriteerit. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

Ehdinkin jo saada JackOjalta tuon CS200:n, eli ei ole enää tarvetta mittarille. Kiitos muillekin kommentoijille!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •