Sivu 24 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324
Näyttää tulokset 691 - 692 / 692

Aihe: 27,5+ renkaat

No jos kieli ulkona, hampaat irvessä polkee kuin heikkopäinen koko ajan niin ei rullavuuseroa ehkä huomaa. Nuo *star seokset olivat erityisen huonoja rullaamaan kylmässä. Asuin tässä muutama vuosi sitten paikassa, jossa oli kotiin tullessa hiekkapäällysteinen tienpätkä, jossa oli ensin alamäki sitten lyhyt tasainen pätkä ja sen jälkeen tien ylitys. Kuumana kesäpäivänä minun piti jarruttaa tien ylityksen kohdalla polkematta yhtään sen mäen jälkeen, jotta en ajaisi autojen alle. Kuulana kauniina syyspäivänä lämpötilan ollessa noin 2 astetta minun piti alamäen jälkeen polkea päästäkseni siihen tien varteen. Sama pyörä ,samat renkaat ja paineetkin olivat suunnilleen samat. Renkaat olivat Big Bettyt trailstar seoksella, ehkä parhaat kuivan kesäkelin renkaat mitä olen koskaan omistanut. Harmi että Schwalbe ei tee niitä enää.
    Nämä addix seokset tuntuvat toimivan kylmässä paremmin eli eivät jämähdä juuri ollenkaan ainakaan yli nolla lämpätilassa. Pöpperölumessa tosin ei taida rullaavuuserot juuri tuntua.

Saattaahan se jarrukin joskus laahata tai napa tarvita huoltoa. Ite just ku kumit vaihdoin, niin vannetta pyöritellessä kädessä huomasin napalaakerin pyörivän aika rouheesti, varmasti vaikuttaa itellä se enemmän kun esim lämpötila kumin rullaamiseen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •