Näyttää tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: White CX Pro 16

White CX Pro 16

Olen ajatellut ajatellut ostaa uutta fillaria, ties vaikka innostuis vähän enemmänkin. Cyclo mielessä.

Mitä mieltä olette tästä xxl:n myymästä white cyclosta: http://whitebikes.com/bikes/white-cx-pro-17/

Osat? Laatu?
    itse en asioista kauheesti ymmärrä joten olis kiva kuulla mielipiteitä/kokemuksia..

999€ xxl pyörää myy, mutta saisin pyörän lähes puoleen hintaan muualta..järkevää? Muita vaihtoehtoja hintaan 500-1000€?

Ottakaa huomioon, että pyörällä ajellaan 2km koulumatka sekä 3 työmatka ja lenkkiä/fiilistelyä kun jaksaa, eli mitään huippuvehjettä en kaipaa, mutta koska välineurheilija olen, niin kyllä siinä koulumatkallakin saa hieman parempaa rautaa olla kuin jopo..ja mikäli innostuu niin eipä tarvii heti vaihtaa.

kiitos vastauksista!

Jos tuon puoleen hintaan saa niin kyllä sitten hintansa arvoinen, kyllä sillä noita matkoja mainiosti ajelee. Kyseisellä firmalla konsepti pitää ajoittain korkeita hintoja jolloin voi jakaa huomattavia alennusprosentteja. Kyseinen pyörä taitaa olla heidän ns. "Talon merkki" jolloin ei pysty vertailla kilpailijoiden kanssa. Ovat kai jo muutaman uhkasakonkin saaneet...

Onkos kukaan kokeillu tubelessia vääntää -17 mallin vanteille? Että meneekö ilman kikkailuja
    Specsit sanoo Araya 32h Double wall mutta google ei löytäny mittään infoa.

Edullisia kevennys vinkkejä myös otan vastaan. 10.6kg sanoi henkilövaaka ilman polkimia 52" kokoselle.
    Hyvältä fillarilta vaikutti eka lenkin jälkeen. Geo on aika agressiivinen vs edelliseen 54" maantiefillariin. Saa nähä miten niskat tottuu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Edullisia kevennys vinkkejä myös otan vastaan.
    No helpoin ja merkittävin peruskevennys tietysti ekana, eli kiekot. Tuollaiset merkittömät ensiasennuskiekot painaa sen +2200g helposti eli jotkut plusmiinus 1700-grammaiset tilalle.

Sitten voi miettiä olisko renkaissa keventelyn varaa ja satulassa. Voimansiirtoa ja putkiosia kaiken tämän jälkeen.

Linkki fillarista aloitusviestiin olis kova juttu.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Vanteissa lukee 545g. Voiskylläjoo ostaa kevyemmät kiekot ja lyyä niihin maantierenkaat. Voipi sitte vaihella

Jep, Whiten ensiasennuskiekot on ihan järkyttävän painoisia. Mulla lähti maantiepyörästä yli puoli kiloa massaa pois, kun vaihdoin Shimanon perustason kiekkoihin (hintaluokkaa käytettynä satanen) ja Continentalin taittuvakylkisiin renkaisiin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •